Pannon-Víz Zrt. 2014. március 26.. A Győri Vízvezetéki Részvénytársaság Fent: Bierbauer Lipót, Khuen-Héderváry Károly, lent:Kautz Gusztáv, Zechmeister.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Személyes gondoskodás megszervezésére köteles szervek
Advertisements

A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Tatabánya, EHÖSZ konferencia október 24.
Harmadik országbeli állampolgárok a magyarországi munkaerőpiacon
Az új épületenergetikai szabályozás
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Az Új Széchenyi Terv Infopontok feladatai A pályázatkezelés menete – Pénzügyek.
A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja. „ROMÁK A MUNKAERŐPIACON” konferencia Pécs, szeptember Előadó:
Pannónia Kincse LEADER Egyesület május 21. Pannonhalma A mikrovállalkozások létrehozására és fejlesztésére nyújtandó támogatások részletes feltételeiről.
Közmű tulajdon Önkormányzat – önkormányzati törvény – alapfeladat – ellátási kötelezettség – üzemeltető kiválasztása Állam – regionális rendszerek – Vízgazdálkodási.
Környezetvédelmi termékdíj tanácsadó
vezérigazgató-helyettes
Megújuló energiák felhasználásának helye és lehetősége a nemzeti vagyon kezelése során Marjay Gyula ingó- és ingatlanvagyonért felelős főigazgató.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
Prof. Dr. Nagy János Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács Elnöke Budapest, február 24. A felsőoktatási intézmények vagyongazdálkodása.
Áfa, bevételi bizonylatok, a vállalkozás tevékenységével szorosan összefüggő kiadási bizonylatok.
Levegőtisztaság-védelem 10. előadás Engedélyezési eljárások, eljáró hatóságok, eljárások menete, engedélykérelmek tartalmi követelményei.
Levegőtisztaság-védelem 10. előadás Engedélyezési eljárások, eljáró hatóságok, eljárások menete, engedélykérelmek tartalmi követelményei.
ADÓ Farkas Gábor Szenior Menedzser február 28. Adózás 2006.
1 A közvetlen támogatások igénybevételének főbb feltételei Lakástulajdon Méltányolható lakásigény Egyéb feltételek Az önkormányzat jegyzője igazolja a.
A KÉTTÉNYEZŐS TELEPÜLÉSI HULLADÉKKEZELÉSI KÖZSZOLGÁLTATÁSI DÍJ Előadó: Kneifel Ferenc ügyv. igazgató Gyulai Közüzemi Kft.
Tűzoltó vízforrások felülvizsgálata
Integrált helyi fejlesztési akciók ösztönzése” c. 2002/2003 évi Phare program FIZETÉSI KÉRELMEK TIPIKUS HIBÁI Hayde Nóra, pénzügyi menedzser VÁTI Kht.
2011. évi CCIX. Tv. Konferencia neve, helye: Budapest, 2012 október 30. GWP-konferencia Vojtilla László elnöki tanácsadó Magyar Energia Hivatal.
TÁMOP Közüzemi ivóvízellátás és szennyvízelvezetés Kocsis György Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület.
TÁMOP H ulladékgazdálkodás Kocsis György Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület.
A Miskolc kereskedelmi központjában m2 beépítetlen terület eladó! Ára: €
Tájékoztató fórum Március 30. Őriszentpéter.
Jelzálogbejegyzés kezdeményezése
Projekt adatlaphoz csatolandó dokumentumok 1. célterület Nyilatkozat a Helyi Akciócsoporttal való együttműködésről Nyilatkozat honlapon történő megjelenésről.
AZ EGYES SZOCIÁLIS, GYERMEKVÉDELMI, CSALÁDTÁMOGATÁSI, FOGYATÉKOSSÁGÜGYI ÉS FOGLALKOZTATÁSI TÁRGYÚ TÖRVÉNYEK MÓDOSÍTÁSÁRÓL SZÓLÓ ÉVI CLXXI. TÖRVÉNY.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
MiFiN Mikrofinanszírozó Zrt. hitelezési termékei
Tűzvédelmi Műszaki Megfelelőségi Kézikönyv
A nemzeti programokon kívüli szakmai kihívások
Földhasználati nyilvántartás
BME.-KJK. MTK Második előadás Épületek, építmények munkabiztonsági- és akadálymentességi követelményei I. FÉLÉV 2015.
KÖZPONTI MUNKAHELYMEGŐRZŐ TÁMOGATÁSI RENDSZER (1991. IV. tv. Flt; 6/1996. MÜM rendelet; 1/2009. MAT határozat) Németh Zsolt igazgató Nyugat-dunántúli Regionális.
ÉMOP – Üzleti infrastruktúra fejlesztése. Keretösszeg: „1” részcél: Ipari Parkok millió Ft „2” részcél: Ipari területek millió Ft „3” részcél:
Vízbiztonság tervezés gazdasági hatásai Dr. Papp Mária c.egyetemi docens,főtitkár Budapest..
Az OTP Lakástakarék számla olyan megtakarítási forma, amellyel a társasház vagy lakásszövetkezet a lakásszövetkezet tulajdonában, vagy a társasházi lakástulajdonosok.
A fogyasztó és a vállalkozás fogalma, gyakorlati kérdések az Fgytv. végrehajtása során Országos szakmai konferencia Budapest, Dr. Eitmann.
Horváth Dávid Nemzeti Adó- és Vámhivatal. * Időszakos elszámolású ügyletek teljesítésének időpontja * Levonási jog érvényesítésének módja * Sertéshús.
Munkáltatói Fórum január Rendes Ágnes Komárom-Esztergom Megyei Adóigazgatóság.
Vidékfejlesztési Program Kovács Melinda Projektmenedzser Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
„Tanulószerződéssel a munka világában” c. Országos Konferencia A szakképzési hozzájárulásról és a képzés fejlesztésének támogatásáról szóló évi LXXXVI.
Hulladékgazdálkodás önkormányzati feladatai december 6. Szeged Csongrád Megyei Kormányhivatal Törvényességi Felügyeleti Főosztály Dr. Balogh Zoltánné.
ORSZÁGOS KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS TERMÉSZETVÉDELMI FŐFELÜGYELŐSÉG 1 Gábriel Edit Engedélyezési Főosztály január 21. felsőfokú ügyintéző.
NAPELEM MINT ALTERNATÍV ENERGIAFORRÁS. MIRE VALÓ A NAPELEM? Hiedelem = melegvíz termelés Valódi alkalmazás = elektromos áram termelés Felhasználás: közvetett,
Háztartási méretű kiserőmű (HMKE) Jogszabályi keretek, műszaki feltételek előadó: Harsányi Zoltán E.ON Műszaki stratégiai osztály.
(Horányi Márton) Lényegi változás nincs, pontosítások, értelmezések.
A Z ÖSSZEVONT TELEPÍTÉSI ELJÁRÁS. Sajátos jogintézmény alkalmas több önálló – építési engedélyezést megelőző – hatósági engedélyezés kiváltására és.
Pannon-Víz Zrt május 6.. A Győri Vízvezetéki Részvénytársaság Fent: Bierbauer Lipót, Khuen-Héderváry Károly, lent:Kautz Gusztáv, Zechmeister Károly.
Az elvárt béremelés végrehajtása esetén igénybe vehető adókedvezmény.
Fontosabb építésügyi jogszabályok évi LXXVIII. törvény az épített környezet alakításáról és védelméről (Étv.)
Nemzeti Energetikusi Hálózat
Tűzvédelmi Szabályzat
A környezet védelmének általános szabályairól szóló évi LIII. tv.
A minőségi és hatékony gyógyszerrendelés ösztönzéséről szóló kormányrendelet (B-súly rendelet) módosításának aktualitásai Komáromi Tamás (Healthware.
Társasház.
A magyarországi nemzetiségek és támogatásuk rendszere
Előzetes piaci konzultáció
Tűzvédelem 2018-ban, előírások a jogszabályi változások tükrében
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Lorem ipsum.
Üzemeltetési szerződések egységesítése
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
Közbeszerzési Döntőbizottság
Előadás másolata:

Pannon-Víz Zrt március 26.

A Győri Vízvezetéki Részvénytársaság Fent: Bierbauer Lipót, Khuen-Héderváry Károly, lent:Kautz Gusztáv, Zechmeister Károly

Víztorony építése: Koller János helyi építőmester, mint legolcsóbb ajánlattevő, Víztorony faburkolatának készítése és tetőfedése: a Hets testvérek. Épült áprilisában, üzemel júniustól. Korabeli fénykép a Xantus János múzeum gyűjteményéből.

2011. évi CCIX. törvény a víziközmű-szolgáltatásról (hatálybalépés: ) 58/2013. (II. 27.) Korm. rendelet a víziközmű- szolgáltatásról szóló évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról (hatálybalépés: )

Felhasználók felhasználó: a víziközmű-szolgáltatást szerződéses jogviszony keretében igénybe vevő természetes vagy jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki (amely) a víziközmű-szolgáltatásba bekapcsolt ingatlan használója, és sorban mögötte az ingatlan tulajdonosa lakossági felhasználó: az a természetes személy felhasználó, aki nem jövedelemszerző gazdasági tevékenység keretében, saját háztartása, üdülő vagy hétvégi ház, garázs ellátása érdekében veszi igénybe a víziközmű szolgáltatást, valamint a társasház és a lakásszövetkezet nem lakossági felhasználó – minden más felhasználó

Szerződéskötés Felhasználási helyenként közszolgáltatási szerződést kell kötni. A víziközmű-szolgáltatásba bekapcsolt ingatlan tekintetében, a víziközmű-szolgáltató és a lakossági felhasználó között a közszolgáltatási szerződés a víziközmű-szolgáltatás igénybevételével is létrejön.

Közműfejlesztési hozzájárulás közműfejlesztési kvóta: víziközmű-szolgáltatásba bekapcsolt vagy bekapcsolni kívánt ingatlanhoz a víziközmű-szolgáltató által a közműfejlesztési hozzájárulás fizetésére kötelezett részére biztosított vagy biztosítandó kapacitás, amelynek mértékegysége: m 3 /nap A nem lakossági Felhasználó által kért bekötés megvalósításához vagy a részére nyújtott víziközmű- szolgáltatás mennyiségének növeléséhez, illetve minősége igényelt javításához a Szolgáltató részére víziközmű- fejlesztési hozzájárulást kell fizetni

A közműfejlesztés mértéke, számítása A közműfejlesztés mértékét a szükséges vízmű/szennyvíztisztító telep, a hálózat valamint a gépi és irányítástechnikai fejlesztések együttes összege határozza meg. A közműfejlesztési kontingens legkisebb egysége 0,1 m3/nap. 100 /liter = 0,1 /m ,- Ft/m % áfa x 0,10 / m3 = Ft ,- Ft/m % áfa x 0,10 /m3 = ,- Ft Összesen:44.450,- Ft Gépi és irányítástechnikai fejlesztések minden esetben fizetendő értéke: Ivóvíz: ,- Ft/m3/nap+ ÁFA Szennyvíz: ,- Ft/m3/nap+ ÁFA Csapadékvíz (egyesített rendszeren) ,- Ft/m3/nap+ ÁFA Tűzi víz:3.600,- Ft/l/perc + ÁFA Vízmű/szennyvíztisztító telep fejlesztése A vízmű és szennyvíztisztító telepek esetében a szükséges technológiai fejlesztésekre a mindenkor érvényes gépi és irányítástechnikai fejlesztésekre megállapított közműfejlesztési összeg kétszeresét kell megfizetni a 3 m3/nap feletti kontingens igények esetében. A 3 m3/nap feletti kontingens igények esetében csak a 3 m3/nap feletti mennyiség után kell a telepi fejlesztést megfizetni. Egy telephely (egy helyrajzi szám) vonatkozásában a benyújtott igény a korábban megvásárolt kontingens értékekkel összeadódik a mennyiségi korlát meghatározásánál. A lakóingatlanokat (lakás, családi ház) 300 l/nap/lakás fajlagos vízigénnyel kell figyelembe venni.

Leolvasás, számlázás nem lakossági felhasználók esetében Havonta leolvasás alapján, nagyfogyasztók esetében egy évre előre közölt időpontban energetikus vagy más megbízott személlyel közösen. 20 m3/hó alatti felhasználók esetében félévente, köztes időszakban részszámlák készülnek. Hatályos jogszabályok alapján a számlát a fizetési határidő előtt legalább 8 nappal kézbesíteni kell.

Távleolvasás

Szolgáltatási díjak A kéttényezős ipari vízdíj fogyasztásfüggő díja 135 Ft + 27% Áfa / m3, alapdíja pedig a következők szerint változik: átalánydíjas felhasználási helyen 700 Ft + 27 % Áfa / hó NA13-as átmérő esetében 700 Ft + 27 % Áfa / hó NA20-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA25-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA30-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA40-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA50-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA80-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA100-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA150-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó NA200-as átmérő esetében Ft + 27 % Áfa / hó

A nem lakossági felhasználók víz és szennyvíz szolgáltatási díjai: Nem lakossági vízdíj:218,4 Ft/m 3 + ÁFA Nem lakossági szennyvízdíj: 453,3 Ft/m 3 + ÁFA

Számlamagyarázat

Marcalvárosi torony Szőgye Vízmű Révfalu Vízmű tározó Erzsébet torony Szabadhegy torony

28/2011. (IX. 6.) BM rendelet az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 38. § (1) 33 Föld alatti és földfeletti tűzcsapok esetében (a továbbiakban: tűzcsapok) az épületek, építmények használatba vételi eljárása során a kérelem 33 benyújtása előtt legfeljebb fél évvel korábban készült, a legkedvezőtlenebb fogyasztási időszakban végzett, a tűzcsapok vízhozamának méréséről felvett vízhozam mérési jegyzőkönyvvel igazolni kell az előírt oltóvíz mennyiség meglétét. A mérést az épület, építmény 100 m-es körzetén belüli tűzcsapok egyidejű működésével kell elvégezni. Ha az oltáshoz szükséges oltóvíz víztározóról és vízhálózatról együttesen került biztosításra, akkor a vízhozam mérés csak a vízhálózatból kiveendő vízmennyiségre vonatkozik.