Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Bauer András - Berács József:
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Pénzügyi-számviteli mutatók
Marketing alapok Kopcsay László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). Üzleti terv Üzleti koncepció„Pénzügyi” terv Befektető tájékoztatása, pótlólagos pénzügyi forrás szerzése Folyamatos.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
az Akasztói Szikiponty
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Operatív menedzsment és versenyképesség
2/18/2018 Marketingterv Név.
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Marketing I. X. előadás Beszerzési magatartás és ipari marketing
A marketinginformációs rendszer
Előadás másolata:

Integrált kommunikációról Mezriczky László

Hitelválság

És a vevőket sem találjuk…

Pedig nyomatjuk rendesen… 3000 márkaimpulzus naponta

Reggeltől estig agymosás! 6:30 ébredés, hírek 6:45 hajnali kocogás Reebok, Nike… 7:30 reggeli Nestlé, Kellog’s öltözés 4U, Mexx 8:00 8:30 úton a munkahely felé tankolás 11:35 az első kávé & -ek Telefon a munkahelyről Amazon 10:00 11:30 Cégtárs felhívása Chrysler, Goodyear 12:30 ajándék a mamának 2:00 helyfoglalás Startlap 8:45 részvények eladása MOL 1:00 ebéd hitelkártyával Raiffeisen 6:00 Rokon érkezik 9:00 egy jó film lefekvés előtt T-Home 4:00 előjegyzés orvosi kivizsgálásra RichterMalév 9:00 TV2, RTL… McDonalds Vodafone BUX Magyar Telekom

Új helyzet Új fogalmak megjelenése –Tömeges személyre-szabás –Piaci részesedés helyett vevő részesedés Minden információ online és azonnal elérhető Folyamatos üzletmenet, nincs nyitvatartási idő Óriási verseny, harc minden egyes ügyfélért Növekvő információ igény az (egyes) ügyfelekről Piaci lehetőségekre adott gyors válasz (zero latency enterprise) Újfajta vásárló-eladó kapcsolat

Vagyis… Változó motivációk (lenyűgözés helyett: eladás) Szűkebb árrések: növekvő pénzügyi figyelem Mixek szerepe felértékelődik Új módszerek keresése (Gerilla marketing) Kreativitás felértékelődik Alibi kampányok idejének vége Reklámpiac telítődése, reklámkerülők Mérés, mérés, mérés

Mitől jó? Rendhagyó Meghökkentő Kizökkentő Újszerű Elad, vagyis hatékony

Piactípusok Vevők számaÜgylet értéke Nagyvállalatok KKV-k Consumer Image, B2B, „ipari marketing” Fő üzenet : hitelesség, szakértelem Vállalati kör összetettsége változó, már van impulzus vásárlás Fő üzenet : standardizált termékek egyszerű csatornán keresztül Tömeges értékesítés Fő üzenet : ár

Üzleti puzzle Termék Árképzés Kereskedelmi csatorna Kommunikáció

Kommunikációban „Reklám” PR Eladáshelyi kommunikáció Belső Kommunikáció

Hol is fogjunk hozzá? Termékfejlesztés? Kereskedők? Vagy a kommunikáció?

Vegyük végig… Termék, termékfejlesztés Konkurencia elemzés Értékesítési Csatornák Árazás, Jutalékrendszer Marketing Kommunikáció PR Kiválasztás, képzés Külföldi piacok stratégia

Egy jó ötlet sosem árt!