DIREKT SALES A DIREKT értékesítés és a bizalom kialakításának szerepe a 18 – 25 évesek utaztatásában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Sikeres emberek.
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Turisztikai szuksegletek
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Komplex Instrukciós Program
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
K&H trambulin tapasztalatok
Széchenyi István Egyetem, Győr
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Sponsorare necesse est
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Z T E F C „90 ÉV TRADÍCIÓ” „MÚLT, JELEN, JÖVŐ” „EGY SZÍV, EGY DOBBANÁS”
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Szent László Gimnázium
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás A projekt generáló szerepe, a továbblépés lehetőségei, komplex fejlesztési elképzelések.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Haszon rendezvények médiaajánlat
Evangelische Hochschule Dresden
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Értékesítési képviselő – HoReCa
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Az online marketing legújabb generációja
Értékesítési képviselő – HoReCa
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Értékesítési képviselő – HoReCa
Employer Branding - gyakornokok
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakgimnázium
A nem webáruház! ÁLTALÁNOS PROBLÉMA: KEVÉS A PÉNZ
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Európai szemeszter 2018/19
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás
Előadás másolata:

DIREKT SALES A DIREKT értékesítés és a bizalom kialakításának szerepe a 18 – 25 évesek utaztatásában

Küldetésünk trendteremtő, egyedi és magas színvonalú rendezvények szervezése. Életre szóló élményt nyújtunk a fiataloknak, miközben bejárjuk egész Európát. Sikerünk titka az úttörő gondolkodás, a fiatalos, dinamikus és innovatív csapat. MEEX = Szórakozás & Sport & Ismerkedés ÉLMÉNYBEN UTAZUNK!

CÉLCSOPORTOK CÉLCSOPORT I.: 18 éves középiskolai végzősök - MATURA CÉLCSOPORT II.: 18 – 21 (23+) éves egyetemisták CÉLCSOPORT III.: 25 + fiatal felnőttek

Partytáborok (18 – 35) télen-nyáron / egyéb utak Éves szinten utas MATURA TÚRA (17 -18) RENDEZVÉNY UTAZÁSOK

FRIDGE FESZTIVÁL fő

Jegyértékesítés Festivál jegy / egyéb SZIGET DIÁKJEGY, FRIDGE, EFOTT Egyetemi bulik, koncertek Saját szervezésű specifikus események, Wakeboard, paintball,PLAYIT játék show / ÜGYNÖKSÉG

MI a közös ? SAJÁT ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATRA ÉPÜL!

BEACHATTACK VIDEÓ - ÍZELÍTŐ A MEGGYŐZÉS ESZKÖZE - VIDEÓ

UTAZÁSOK JELLEMZŐI Nyár – iskolai szünet Szinte mindenki utazik! KÜLFÖLDRE családdal / barátokkal BELFÖLDI FESZTIVÁL TURIZMUS – legerősebb VOLT – SPORON, BALATON, SOUND ZAMÁRDI EFOTT, HEGYALJA, PANNÓNIA NÖVEKVŐ EURÓPÁBAN FESZTIVÁL TURIZMUS SZIGET, EXIT, KAZANTIP KÜLFÖLDI NYARSLÁSOK ELTERJEDÉSE ANGOLOK – HORVÁTORSZÁG MATURA TURA SZEZONÁLIS KÜLÖNBSÉGEK

UTAZÁSOK JELLEMZŐI TÉL Nem érdekli hova!!! Ahova haverok mennek! Kevesebb konkurancia, de kisebb potenciál Ár nagyon fontos tényező Szűk időpont lehetőség Lányok kevesebben utaznak – 65% – 35% arány Nem szeretik a hideget Kevesebben szeretik a téli sportokat Külföld Snowbombing, rave on snow SZEZONÁLIS KÜLÖNBSÉGEK

UTAZÁSOK JELLEMZŐI ha jó a termék helyszín / buli / szállás ha jó az ár - euró árfolyam !!! Fellépő másodlagos! Rövid táv!!! ha trendi a termék jó kampány / egyedi termék / újdonság HANGADÓ!!! ha a haverok is mennek - egyedül kevesen utaznak ha jó az időpont!!! A korosztályt a tanulmányok befolyásolják Télen vizsgák előtt Nyáron egyetem és suli után Magyar rendszer nem feltétlen kedvez a szállásoknál!!! BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK

KÖZÉPISKOLA végzős – nagy piac Sokan kiskorúak - felelősség ZÁRT rendszer! – együtt utaznak Osztályközösségek Függőség a szülőktől – közös döntés MATURA TURA – egyedi termék Hatalmas eltérés vidék és Budapest között KÖZÉPISKOLÁSOK JELLEMZŐI

EGYETEMISTÁK

Nagy létszám – fő 70 % ot elérjük Autonom rendszer 3 – 5 év Mindenhol más – nehéz egységesen fellépni Közösséget alkotnak – évfolyam, szak, egyetem Szórakozás / ismerkedés fontos Meghatározott időpontokban mozognak (UB) Kevés probléma – szállás / utazás Nagy tűrőképesség – Igényszint alacsony Sok idejük van, de kevés pénzük - ÁRÉRZÉKENY EGYETEMISTÁK JELLEMZŐI – MIÉRT ŐK?

MEEX Értékesítés Kampány MEEX - Komplex értékesítési mechanizmus

Érettségi Felvételi Gólyatábor Beiratkozás 1. utazás Maturatura értékesítési időszak Gólyakampány Átmenet középiskola és az egyetem között

Gólyatábor/Beiratkozás Gólyaév Végzős év Munkavállalás Utazások / Rendezvények / Kampányok GólyakampányFolyamatos jelenlét (kampány és értékesítés) Egyetemi évek

DIREKT SALES SZERVEZŐI RENDSZER / DIREKT ÉRTÉKESÍTÉS

ELÉRÉS MÓDJAI A CÉLCSOPORT ELÉRÉSÉNEK ESZKÖZEI HOGYAN ADUNK EL? Általános ATL / BTL / ONLINE – 30 % Hitelesség Segít az eladásban! – FMCG / BANK (mindenkinek szól!) Az utas a promóternél jelentkezik!

ELÉRÉS MÓDJAI A CÉLCSOPORT ELÉRÉSÉNEK ESZKÖZEI HOGYAN ADUNK EL? MEEX FELÜLETEK és RENDSZER Nagytételes / közösségi értékesítés – 30 % MEEX HÁLÓZAT – 40 %

BIZALOM - MARKETING KÖZÖSSÉGEK SZEREPE – BIZALOM (hangadók szerepe óriási) szervező és barátai – jön mert neki hisz Fejleszthető – általában 20 fő egyetem mint közösség – egyenként eltérhet sajátosságok egyetemi kar mint közösség középiskolai osztály mint közösség

LÉTEZŐ RENDSZEREK EGYETEMEKEN Brand manager LÉTEZŐ RENDSZEREK RED BULL BURN - COKE VODAFONE MEEX – étékesítés központtal LOCAL HERO rendszer JAGERMAISTER SUHANCOS (vicces story)

MEEX HÁLÓZAT EGYETEMEKEN Szervező: 150 fő – csak jutalék BRAND MANAGER (RÉGIÓ VEZETŐ) : 6 fő KÖZÉPISKOLÁBAN KONTAKT: 300 fő PROMÓTER: 50 fő

MEEX HÁLÓZAT MIÉRT? CSAPATHOZ tartozás Szórakozási lehetőség / ingyen út A STAFF ot jobban szeretik ISMERKEDÉS Tanulás / tapasztalat szerzés / képzés Jutalmazás Másodlagos! DE – VAN AKI ELAD!!! ELŐRELÉPÉS

Milyen a jó brand manager? -Jó csapatjátékos -Társasági ember -Véleménvezér -Jól kommunikál -Jó szervező és probléma megoldó -Kezdeményező -Sportoló, aktív életet él -Kreatív, ötletgazda -Dinamikus személyiség -Maximalista -Kapcsolatokkal rendelkezik (HÖK)

„A KÖZÉPISKOLÁS NYARALÁS”

A KÖZÉPISKOLÁS NYARLÁS

Németek – több szereplő Ausztria – – splashline ( ) Szlovénia – – cmt group ( lakosból!) Magyarország – vajon mennyi lehet? ( ) KÜLFÖLD

MATÚRA TÚRA 2011

Középiskolában elért kontaktszám és utasszám tavasz ősz /2012. tavasz Ősz / tavasz ISKOLA ÉVFOLYAM4.3. és 4. OSZTÁLY (átlag db)45,56 DIÁK (átlag fő)25 ÖSSZES KONTAKTSZÁM (fő) KÖZÉPISKOLÁS MAGAZIN (pld.) UTASSZÁM (fő)

BIZALOM - MARKETING ISKOLA – miért mehetünk be? Szimpátia alapján TANÁR – miért tarthatunk előadást? Felelősség levétele A MEGGYŐZÉS 4 SZINTJE

BIZALOM - MARKETING DIÁK – miért jön el? Program minősége / prezentáció SZÜLŐ – miért is engedje el a gyereket? BIZALOM Szülői értekezlet ŐSZINTESÉG A MEGGYŐZÉS 4 SZINTJE

BIZALOM - MARKETING A PROMÓTER FELADATAI A bizalom kiépítésének lépései

BIZALOM - MARKETING Kontakt keresés, kapcsolat felvétel Osztályokból hangadó Promóció Osztályfőnöki óra Össznépi buli szervezése Animáció, kísérés, idegenvezetés a célországban

KONTAKT -bulik, meghívók (vip) -imeghívó az MM csapatba -kedvezmények (egyéb utak..) PROMÓTER -1. év 7€ -2. év 10€ -3. év 13€ GUIDE -1. év: tanulás az úton gyakornokként / animátorként -2. év: GUIDE €/ÚT ANIMÁTOR 200€/ÚT -kedvezméányek, ingyen utak, bulik (VIP) PROMÓTER / GUIDE -munka a cégnél 1-4 évig -legjobb munka suli mellett -évi kereset csak a promócióval: 700€-2000€ -évi kereset guide munkáért: 500€- 1500€ -a legjobbakat a cégnél tartjuk -ÉLETTAPASZTALAT -TUDÁS SZERZÉSE: Értékesítés; Logisztika; Kommunikáció; Marketing;... … remek ajánló az önéletrajzban! ÉLETRE SZÓLÓ ÉLMÉNY JÖVŐKÉP - MOTIVÁCIÓ

BIZALOM - MARKETING Az utazási termékek értékesítése a BIZALMON alapszik és a DIREKT csatornákon valósul meg legjobban! A SALES csapat motivációja a kulcs a sikerhez! ÖSSZEGZÉS

. KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!