Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP-2.2.3-07/2-2F-2008-0021.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szakképzési hozzájárulás év. Legfontosabb változások Új törvény: évi CLV. törvény Módosult a felnőttképzésről, és a felsőoktatásról szóló.
Advertisements

A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP /2-2F Köztes Konferencia.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Szekszárd, október 8.. Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája,
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
HHR.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Előadás másolata:

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  A tagintézmények együttműködésének erősítése a következő területeken:  középfokú beiskolázás  kollégiumi kapacitás  elméleti és gyakorlati szakképzés követelményeinek összehangolása  pályázati tevékenység  szakképzés racionalizálása  A tagintézmények által elfogadott egyeztetési mechanizmus kialakítása és működtetése a fenti feladatok megvalósítása érdekében

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  Szakmaprofilok tisztítása, valamint közös döntések meghozatala e terület fejlesztésének elindításában  A DASZK szakképzési fejlesztési tervének összehangolása a térségi fejlesztési tervvel  Szakmák közötti átjárhatóság biztosítása, modultérkép elkészítése

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  Együttműködés a munkaadókkal:  a képzési kínálat kialakításában  a gyakorlati képzés megszervezésében  a pályaorientációban  a tanulók nyomonkövetésében  az elhelyezkedést támogató közös projektek és szolgáltatások összehangolásában

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  A tanulólétszám változásait és a felnőttoktatás keretében jelentkező igényeket figyelembe véve kell kialakítani a képzési formákat  Ki kell dolgozni LEADER programok közösségfejlesztési és oktatási programjaiban való részvétel feltételeit, képzési programokat  Csatlakozás a „zászlóshajó” projektekhez  Új felzárkóztató, pályaorientációs és tehetséggondozó programokat kell kidolgozni és alkalmazni

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  A kiemelten kezelt mezőgazdasági és élelmiszeripari szakmacsoportokban beruházások végrehajtása, projektek kidolgozása  A további szakmacsoportokban együttműködés a kínálat összehangolásában

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  Többszintű gyakorlati képzés biztosítása  Ennek érdekében szakmacsoportonként meghatározásra, és kidolgozásra kerül:  az intézményi képzés  a gyakorlati képzés (a munkaerő-piaci szereplők bevonásával)  a vállalati képzés feltételrendszere

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai  A tagintézmények térségi szinten az alábbi feladatok költséghatékonyabb és magasabb minőségű ellátásában működnek együtt:  közös minőségirányítási rendszer működtetése  benchmarking adatbázis létrehozása  egységes felnőttképzési rendszer működtetése  mérés–értékelés  munkaerő-piaci monitoring  pályaválasztás és pályakövetés  modul rendszerű tantervmenedzsment területe

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK közösen megvalósítandó céljai  Képzési profil összehangolása  A speciális támogatást igénylő, valamint a sajátos nevelési igényű tanulók egységes módszer szerinti oktatása  Az sajátos nevelési igényű tanulók elhelyezkedésének támogatása  Közös szolgáltatások működtetése a mérés-értékelés területén

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK közösen megvalósítandó céljai  Közös nyomonkövetési rendszer működtetése  Közös szolgáltatások a pályaorientáció-beiskolázás területén  Közös továbbképzési rendszer:  a pályázatírás, EU-s ismeretek területén  a projektmenedzsment és kulcs emberek vezetői készségeinek fejlesztésére  a pályaorientációra  a kompetencia alapú szakmai képzés elterjesztésére  a mérés-értékelés területére  a pedagógiai módszerek területére  a marketing területére területére

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK közösen megvalósítandó céljai A DASZK-on belül projektiroda létrehozása az alábbi közös funkciók ellátására:  fejlesztési projektek figyelése  a hazai és a nemzetközi pályázatok előkészítése  lobbytevékenység  döntések előkészítése  projektvezetők kiválasztása  fejlesztési projektek monitorozása  Külföldi kapcsolatok megerősítése, nemzetközi pályázatmenedzsment és csere, valamint kapcsolatrendszer működtetés

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK irányítása  A DASZK irányító testülete a Dunántúli Agrár Szakképző Központ Igazgatótanácsa  Igazgatója, a DASZK fenntartója által kinevezett személy  Az igazgatótanács tagjai a DASZK tagintézményvezetői  Állandó meghívott a fenntartó képviselője és a projektirányító

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A Dunántúli Agrárszakképző Központ Igazgatótanácsának működése:  Az Igazgatótanácsot az igazgató hívja össze  A testület szükség szerint, de legalább havonta ülésezik  Az Igazgatótanács döntést hoz:  a fejlesztési projektekről és ezek finanszírozásáról  az kiemelt szakmacsoportokon belüli szakmai kínálatról, a profiltisztításról  a kiemelt szakmacsoportokban a képzési szintekről (profiltérkép és modultérkép)  a fejlesztési projektek közös irányításának formájáról és a kapacitásépítésről  a fenntartó által biztosított költségvetési támogatás megosztásáról az tagintézmények között  A tagintézmények éves beszámolója elfogadásáról