Sport és szervezetei 2016. január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A védés Ősz Rita.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Iskolánkról.
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A gyakorlatvezető mentor
A GÉPELEMEK, GÉPSZERKEZETEK II. TÁRGY ÁLTALÁNOS JELLMZÉSE
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Az óratervezet, az óravázlat
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
SZTE BTK Spanyoltanár MA
„Jó gyakorlatok” Nagyné G. Jordanoff Györgyi. A „jó gyakorlat” újszerűsége  a MiTiok programban szereplő tananyag adaptálása és felhasználása IKT eszközök.
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
A kerettantervek fejlesztése
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Informatikai Szakképzési Portál
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
Miért a Közgáz? Iskolai ágazatok: 1.Általános közgazdasági ágazat + 1 év nyelvi előkészítővel Az első évben heti 15 órában tanítjuk az idegen nyelvet.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
.. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd – Szerda18.05.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Bognár Kornél Testnevelő tanár Csik Ferenc Általános Iskola És Gimnázium.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
SPORTTÖRTÉNET.
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
KRE-AKTÍV motivációs projekt
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Gimnáziumi statisztika
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

Sport és szervezetei január 18.

Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot helyeztem Sportszervezői tapasztalatom megosztása

Tananyag Felépítése: Sporttal kapcsolatos fogalmak A sport intézményei, szervezetei Sportesemények szervezése Versenyrendezés Sportvezetés Felhasznált irodalom: Erdősi Zoltán - Sport és szervezetei

Modulnapok bemutatása Oktatás időtartama: Három nap (napi 6 órában) összesen:18 óra Helyszínei: Csík Ferenc Általános Iskola és Gimnázium (napi 2x3 órában és 1x6 órában)

Testnevelési Egyetem (1x3 órában) Egyetem megtekintése és előadás Budapesti Sportszövetségek Székháza (1x3 órában)

Tananyag feldolgozása Egyéni munkák: pl. versenykiírás készítése Csoportmunkák: 3-4 fős team előadásokat tart sportszervezetekről, intézményekről. Pl. MACS, MOB

Értékelés : Három részből áll : Beugró kérdések Házi dolgozat Versenykiírás készítése Számonkérés

Összegzés A tantárgy és diák kapcsolatának megtalálása. Sportszervezés (tantárgy) előkészítő tantárgya lehet. A célja a tantárgynak hogy segítséget nyújtson az aktív sportpályafutás követő szakmai karrierhez. Javasolt oktatási forma: moduláris képzés