Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Miről beszélünk? Az eszköz a promóció A cél az eladás „Az internet és mobileszközök terjedésével a promóciók egyik fő platformja a web lett, és önálló online promóciókat is gyakran futtatnak a márkák.” forrás: wikipediaonline promóció Nevesítsük!
A cél az eladás. Web, online promóciók….De! Mit adunk el, kinek, ki segít ebben?
4 Gyártó és fogyasztó közt Mi vagyunk a eszköztár
5 A „Ringier eszköztára” Bulvár Sport Női Youth Közéleti
De mi a platform?
Az eszközök rendelkezésre állnak… …egész nap
Indul a nap
Indul az autó
Indul a munka
Indulunk haza
Indul a fitnessprogram
Indul az este
Indul a vásárlás másnap reggel, ha jól céloztunk!
De a jövőben akár máshogyan…
Ahogyan mi célzunk– Blikk Bumm
A márka számít. Az eszköz bármi lehet
Egyszerű ez Indulhatunk? Ötlet Kapcsolódási pont Célzás Kommunikációs csatorna Két erős és hiteles márka
Köszönöm a figyelmet! Ádám Péter