Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter 2012.09.25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Módszertan Concordia Discors kutatás keretében •2011 nyarán részt nem vevő megfigyelések •Interjúk Egyetemi terepmunka keretében •Részt vevő megfigyelések.
Advertisements

A célcsoport közvetlen közelről
Marketing mix Holt (1995).
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Személyes márka kommunikációja
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
okostelefon alkalmazások a turizmusban
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Szinkronizált multiplatform élmények
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Az Internet elterjedése Lakossági felhasználás. Internet terjedése.
Az egészséget támogató kommunikáció lehetőségei és eszközei
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
A kábeltelevízió jövője,
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklám.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
E-learning és a multimédia
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
WSDL alapismeretek A WSDL (Web Services Description Language – Web szolgáltatások leíró nyelv) egy XML-alapú nyelv a Web szolgáltatások leírására és azok.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium.
8. Az eladásösztönzés.
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
A kommunikáció eszközei Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT A televíziós adás-vétel elve.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
VII. Szalvéta bemutató Hol töltsd az idődet. Kezdetben az időd 100% - át emberek szponzorálásával kellene töltened. Igaz, hogy az első néhány hét.
Termék & Márka Kopcsay László.
Jegyzetelő Alkalmazás Táblagépekre Farkas Tamás /7 OE-NIK Farkas Tamás.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
Kitekintés a jövőbe Kacsuk Péter MTA SZTAKI. SZTAKI Felhő használata A SZTAKI Felhőt minden MTA kutató ingyenesen használhatja Ehhez be kell regisztrálni.
Számítógép-hálózatok alapjai
Okostelefon (smartphone) Gyakran PC-szerű funkcionalitást nyújtó mobiltelefon. Teljes értékű operációs rendszere szabványosított interface-eket és platformot.
BMRB International Correspondence Analysis
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
Értékesítési csatorna
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
A digitális reklám eszközei 1.
Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, , azonnali üzenetek Túl sok eszköz, túl kevés idő Kommunikációs káosz Telefon, hangposta, fax, ,
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
M ÉDIAPIAC KONFERENCIÁK Márkaépítés 2015 Városmarketing szekció Budapest, május 28. Települések és rendezvények Dr. Faragó Hilda 1.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
AZ INTERNET SZOLGÁLTATÁSAI Készítette: Horváth Tünde.
Hálózatok Számítógépek és egyéb hardvereszközök összekapcsolva valamilyen kommunikációs csatornán. Felkínált lehetőségek: –Kommunikáció –Hardver megosztás.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
Hálózatok Számítógépek és egyéb hardvereszközök összekapcsolva valamilyen kommunikációs csatornán. Felkínált lehetőségek: Kommunikáció Hardver megosztás.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A kutatási program leírása
Retailtainment.
Mennyi-ségi változás Q4-2008
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
Előadás másolata:

Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter

Miről beszélünk? Az eszköz a promóció A cél az eladás „Az internet és mobileszközök terjedésével a promóciók egyik fő platformja a web lett, és önálló online promóciókat is gyakran futtatnak a márkák.” forrás: wikipediaonline promóció Nevesítsük!

A cél az eladás. Web, online promóciók….De! Mit adunk el, kinek, ki segít ebben?

4 Gyártó és fogyasztó közt Mi vagyunk a eszköztár

5 A „Ringier eszköztára” Bulvár Sport Női Youth Közéleti

De mi a platform?

Az eszközök rendelkezésre állnak… …egész nap

Indul a nap

Indul az autó

Indul a munka

Indulunk haza

Indul a fitnessprogram

Indul az este

Indul a vásárlás másnap reggel, ha jól céloztunk!

De a jövőben akár máshogyan…

Ahogyan mi célzunk– Blikk Bumm

A márka számít. Az eszköz bármi lehet

Egyszerű ez Indulhatunk? Ötlet Kapcsolódási pont Célzás Kommunikációs csatorna Két erős és hiteles márka

Köszönöm a figyelmet! Ádám Péter