Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Mennyi-ségi változás Q4-2008

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Mennyi-ségi változás Q4-2008"— Előadás másolata:

1 Mennyi-ségi változás Q4-2008
FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Európa Európa: A növekvő árak nyomán visszaeső majd stagnáló mennyiségi értékesítés Ország Mennyi-ségi változás Q4-2008 (%) Írország -5,1 Dánia -3,6 Olaszország -3,1 Görögo. -2,7 Franciao. -1,8

2 FMCG piaci dinamika a Nielsen által felmért kategóriák alapján - Magyarország
A mennyiségi értékesítés visszaesett 2008-ban a növekvő áraknak és a kedvezőtlen gazdasági feltételeknek köszönhetően. Bár a trendek az európai trendekhez hasonlóak, de a magyar gazdaság érzékenyebben reagált.

3 A megélhetési költségek emelkedése miatt takarékoskodás Évről-évre nő a magyar vásárlók ártudatossága és promócióérzékenysége A globális átlagot meghaladó arány „tudatosság” „önkényeztetés„ Forrás: Nielsen Global Online Research Bázis: Internet-használók

4 A vezető márkák megőrizték piaci pozíciójukat a legnagyobb élelmiszer árucsoportokban– hasonló a helyzet a legnagyobb vegyi kategóriákban is

5 A magyar vásárló promóciós érzékenysége évről-évre nő
Base : All Supermarket/Hypermarket Shoppers (n=898) Ref: Q23


Letölteni ppt "Mennyi-ségi változás Q4-2008"

Hasonló előadás


Google Hirdetések