Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MEGOSZTOK, TEHÁT VAGYOK Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MEGOSZTOK, TEHÁT VAGYOK Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.hu."— Előadás másolata:

1 MEGOSZTOK, TEHÁT VAGYOK Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.hu

2 Digitális bevándorlók – digitális bennszülöttek Prensky, 2001.

3 1992. fogyasztók számára is elérhető GSM telefon első internet-böngésző megszületik a mai 18 éves Google elterjed a világon Technikai fejlődés

4 Y-generáció, Internetgeneráció, IT- generáció, online generáció, digitális nemzedék, milleniumiak, C- (consumer)generáció és 1994 között születettek - együtt nőttek, fejlődtek és formálódtak a technika változásával - állandó változás - médiafüggés, multitasking - többségük kerüli a csendet. - újdonságra nyitottak, igénylik a változást - újabb és újabb kihívásra vágynak, - magánszféra és a munkahely szükségszerűen összekapcsolódik.

5 Z-generáció, Zappers után születtek - ténylegesen beleszülettek a digitális világba - képzelőerejük minimális - interneten élnek, kapcsolataikat is itt alakítják ki, - sokszor elzárkóznak a valós világtól, - egyedi szavak, kifejezések és rövidítések - rugalmasan, gyorsan oldják meg a feladatokat, - gyakori gyors döntésképesség megterhelő az idegrendszerüknek. - gondolkodásukra a következetesség és a logika nem igazán jellemző - problémamegoldás = ESC, lekapcsolás

6 Függőség -Órákat tölt gép előtt -Internetezés közben elrepül az idő -Ingerültté válik ha valaki megzavarja netezés közben -Este/éjjel titokban is böngészik -Úgy érzi, online ismerősei jobban megértik, mint valós barátai -Többször hazudott már az internetezéssel töltött órák számáról -Más tevékenységeket elhanyagol

7 Egoszörfölés

8

9

10

11 Süti, nem süti, nem kap mást…

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25 Tudod, mit lájkolsz?

26

27

28

29 - Facebook fizetőssé válik/Megszűnik a Facebook - Pénzt gyűjthetsz a rászorulóknak lájkolással, megosztással - Megtudhatod, mikor fogsz meghalni/ki nézte meg legutóbb az adatlapodat/ki volt a legaktívabb az oldaladon - Meghalt Bud Spencer/Mégsem halt meg Bud Spencer

30

31

32 Munkavállalás kapcsán… …a fejvadászok 76%-a rendszeresen átnézi a jelentkezők Facebook-oldalát, …ha a munkáltatód a közösségi média felületről szerzett információk alapján hátrányosan megkülönböztet, perelhetsz.

33 „A 30 év alatti fiataloknak ugyanolyan fontos a munkahelyen a közösségi média használat, mint a bérezésük”

34 …a munkáltatód korlátozhatja közösségi média használatot a munkaidő alatt.

35 …nem mindegy, mit osztasz meg a munkahelyedről a Facebook-on, mert akár el is bocsáthatnak emiatt.

36 Esettanulmányok itt és ott… kozossegi-media.com -> Oktatás -> Könyveink

37 Köszönöm a figyelmet! kozossegi-media.hu kozossegimedia.cafeblog.hu

38


Letölteni ppt "MEGOSZTOK, TEHÁT VAGYOK Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések