Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Rádiós hallgatottság október - december

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Rádiós hallgatottság október - december"— Előadás másolata:

1 Rádiós hallgatottság 2014. október - december
Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

2 Összefoglaló (hallgatottság)
Az InfoRádió napi hallgatottsága teljes népesség körében: 216 e Fő Hetente 548 ezer, havonta 653 ezer 15 évnél idősebb személy hallgatta az InfoRádiót. Az InfoRádió hallgatói jellemzően döntéshozók és véleményformálók, az átlagnál magasabb vásárlóerővel rendelkeznek. Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsági sorrendjében az InfoRádió továbbra is a negyedik helyen szerepel a fővárosi 15 éveseknél idősebbek körében Budapesti vételkörzettel rendelkező rádiók és a Budapesten is fogható hálózatos rádiók fővárosi hallgatottságát vizsgálva az InfoRádió második helyen szerepel, megelőzve a zenei tartalmat sugárzó kereskedelmi Juventus Rádiót is. Diplomások körében országosan csak a nagyobb vételkörzetű Music FM előzi meg az InfoRádiót. Fővárosban a diplomások körében az InfoRádió és a Music FM vezeti a hallgatottsági sorrendet. Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, szeptember - november

3 Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

4 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport BP 15+
Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

5 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos Diplomás Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

6 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP diplomás
Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

7 InfoRádió napi hallgatottsága negyedórás bontásban Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos 15+
Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

8 SHARE (%) Célcsoport: BP 15+
Az InfoRádió közönségaránya 2014. július – augusztusi mérések alapján 2,6 % volt a budapesti 15 éveseknél idősebb korosztály körében. Ez az arány a legutolsó mérés szerint 5,7%-ra nőtt. Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, szeptember - november

9 Köszönjük a figyelmet! InfoRádió Kft. 1033 Budapest, Polgár u. 8-10.


Letölteni ppt "Rádiós hallgatottság október - december"

Hasonló előadás


Google Hirdetések