Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Rádiós hallgatottság 2014. október - december Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Rádiós hallgatottság 2014. október - december Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december."— Előadás másolata:

1 Rádiós hallgatottság október - december Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

2 Összefoglaló (hallgatottság) Az InfoRádió napi hallgatottsága teljes népesség körében: 216 e Fő Hetente 548 ezer, havonta 653 ezer 15 évnél idősebb személy hallgatta az InfoRádiót. Az InfoRádió hallgatói jellemzően döntéshozók és véleményformálók, az átlagnál magasabb vásárlóerővel rendelkeznek. Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsági sorrendjében az InfoRádió továbbra is a negyedik helyen szerepel a fővárosi 15 éveseknél idősebbek körében Budapesti vételkörzettel rendelkező rádiók és a Budapesten is fogható hálózatos rádiók fővárosi hallgatottságát vizsgálva az InfoRádió második helyen szerepel, megelőzve a zenei tartalmat sugárzó kereskedelmi Juventus Rádiót is. Diplomások körében országosan csak a nagyobb vételkörzetű Music FM előzi meg az InfoRádiót. Fővárosban a diplomások körében az InfoRádió és a Music FM vezeti a hallgatottsági sorrendet. 2 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, szeptember - november

3 Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

4 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport BP Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

5 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos Diplomás 5 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

6 Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP diplomás 6 Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

7 InfoRádió napi hallgatottsága negyedórás bontásban Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, október - december

8 SHARE (%) Célcsoport: BP Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, szeptember - november Az InfoRádió közönségaránya július – augusztusi mérések alapján 2,6 % volt a budapesti 15 éveseknél idősebb korosztály körében. Ez az arány a legutolsó mérés szerint 5,7%-ra nőtt.

9 9 InfoRádió Kft Budapest, Polgár u Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Rádiós hallgatottság 2014. október - december Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december."

Hasonló előadás


Google Hirdetések