Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Facebook marketing trendjei Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Facebook marketing trendjei Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu"— Előadás másolata:

1 A Facebook marketing trendjei Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu

2 Illúzió

3 3 „Ingyen sajt!”

4 4 Drasztikus elérés csökkenés

5 5 Mit lehet tenni? Meg kell tanulni: oldalakat kezelni; a Facebookon kommunikálni; a Facebookon hirdetni; alkalmazásokkal marketingezni; értelmezni a Facebook Insights statisztikáit.

6 Független

7 7 Saját közösség? Blog + marketing a legjobb megoldás a függetlenedésre!

8 8 A célunk a Facebookkal

9 Videó

10 Hova töltsük fel a videót?

11 Mik az előnyök? A videó bárhol megosztható a neten. (ellentétben a Facebook videókkal, amik csak a rendszeren belül oszthatóak!) Keresőoptimalizálási hozzáadott érték! Az AdWords rendszerében elérhetőek a videót megnéző felhasználók. A videók címkézhetőek. A videóban elhelyezhetőek CTA gombok, melyek célja a követők szerzése. A videókat megnézőket a későbbiekben speciális célzással el lehet érni Facebook hirdetéssel.

12 Megosztási trend

13 Mobil

14 14 Mobilról 9% 67% A magyarok 67%-a Mobilról is Facebookozik! 9% csak mobilról Használja a Facebookot!

15 15 Élethelyzetek

16 16 Feladat! 1) Figyelj az élethelyzetekre posztolásnál! 2) Készítsd fel a honlapod a teljes hozzáférhetőségre!

17 Hirdess!

18 Mikroszegmentálj!

19 19 Hirdess haladó szinten! Remarketing Retargeting

20 Hasonló célcsoportok 20 Weboldal Egyéni célközönség Hasonló célközönség

21 21 Példák egyéni célközönségre Egy gyermekruhákat és cipőket árusító cég honlapján bizonyos méretű (fiú vagy lány) cipőket vásárló látogató megcélzása hasonló korú gyermekre való ruhákról szóló hirdetéssel. Egy webáruházban bizonyos termékeket kosárba rakó, de azt elhagyó és nem vásárló látogatók megcélzása, a kosár tartalmával a későbbiekben.

22 22 Példák egyéni célközönségre Az es feliratkozóid megcélzása, hogy legyenek a rajongóid a Facebookon! Hirdess akár a leiratkozóidra! Upsell megoldások: kiegészítők hirdetése bizonyos terméket megvásárlóknak, akár alapján!

23 Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu Köszönöm a figyelmet! 23


Letölteni ppt "A Facebook marketing trendjei Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu"

Hasonló előadás


Google Hirdetések