Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel SERES – MISKOLCZI – FÓRIKA – LENGYEL – GERŐ 1.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel SERES – MISKOLCZI – FÓRIKA – LENGYEL – GERŐ 1."— Előadás másolata:

1 4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel SERES – MISKOLCZI – FÓRIKA – LENGYEL – GERŐ 1

2 MIRŐL LESZ SZÓ? ZMNE kurzus – kölcsön moodle ZMNE kurzus – mobil moodle FOK kurzusok kérdőívek tesztek Új moodle Kurzusok Vizsgák Robotino Régi anyagok Új anyagok Tesztek Jutalom: zenék és videók Pirospont-portál E-könyvek Jutalomórák 2

3 www.geropeter.hu -2007 ZMNE (oktatói továbbképzés) kurzus: Kónya József kölcsön moodle-ján zajlott - a kurzus – bár netre készült – neten nézhetetlen volt, így dvd-re került - gondoljuk csak el: mennyi időbe telt egy egy órás anyagot letölteni akkor, és mennyi idő ma - eben a kurzusban jelent meg először a tanárok számára a „homokozó” - e kurzus alapján született meg Gerő Péter módszertanának könyve az élethelyzethez igazított tanulásról -2007 ZMNE (oktatói továbbképzés) kurzus: Kónya József kölcsön moodle-ján zajlott - a kurzus – bár netre készült – neten nézhetetlen volt, így dvd-re került - gondoljuk csak el: mennyi időbe telt egy egy órás anyagot letölteni akkor, és mennyi idő ma - eben a kurzusban jelent meg először a tanárok számára a „homokozó” - e kurzus alapján született meg Gerő Péter módszertanának könyve az élethelyzethez igazított tanulásról 3

4 www.geropeter.hu Mobil moodle -Notebookon -Saját, de kísérleti Mobil moodle -Notebookon -Saját, de kísérleti 4

5 www.geropeter.hu FOK kurzus - Integrált Googledocs-os kérdőívek - Quandary és Hotpot tesztek FOK kurzus - Integrált Googledocs-os kérdőívek - Quandary és Hotpot tesztek 5

6 www.geropeter.hu „új”, saját moodle - kurzusok - eddigiek - újak „új”, saját moodle - kurzusok - eddigiek - újak 6

7 7 www.forika.hu - saját weboldalon - saját Moodle - kollégák bevonása a munkába - saját weboldalon - saját Moodle - kollégák bevonása a munkába

8 www.forika.hu 8

9 kurzusok 9

10 www.forika.hu Wiziq vizsgák és óratartás 10

11 www.forika.hu 11 Robotino kurzus Robotino olimpia Robotino kurzus Robotino olimpia

12 www.forika.hu Robotino kurzus 12

13 www.miskolczi.net Régi honlap Új honlap moodle Régi honlap Új honlap moodle 13

14 www.miskolczi.net Kurzusok - régi, hallgatók által megszokott rendszerben - minden szabadon, vendégként hozzáférhető mindenkinek Tesztek, feladatok - Tesztek - Hotpotatoes - Quandary Google - Google Apps Vizsgáztatás online „Jutalom” Zenék, videok Kurzusok - régi, hallgatók által megszokott rendszerben - minden szabadon, vendégként hozzáférhető mindenkinek Tesztek, feladatok - Tesztek - Hotpotatoes - Quandary Google - Google Apps Vizsgáztatás online „Jutalom” Zenék, videok 14

15 15 www.miskolczi.net Kurzusok, tesztek, feladatok

16 16 www.miskolczi.net GoogleApps, online vizsga

17 17 www.miskolczi.net Jutalom

18 Fél éve működő moodle portál (337 regisztrált hallgató) LLL elvei Jelenleg 6 kurzus A minőség előtérben a mennyiséggel szemben Élménypedagógia Fél éve működő moodle portál (337 regisztrált hallgató) LLL elvei Jelenleg 6 kurzus A minőség előtérben a mennyiséggel szemben Élménypedagógia www.lengyelpiroska.hu 18

19 A kurzusok felépítése: - E-KÖNYVEK – tananyag, előadás, példatár - Felkínált haladási rend a sikeres teljesítés érdekében A kurzusok felépítése: - E-KÖNYVEK – tananyag, előadás, példatár - Felkínált haladási rend a sikeres teljesítés érdekében www.lengyelpiroska.hu 19

20 Tananyag - Tömör, lényegretörő, minőségi anyag - A fejezetek végén project feladatok Tananyag - Tömör, lényegretörő, minőségi anyag - A fejezetek végén project feladatok www.lengyelpiroska.hu 20

21 Előadás - A tananyag „eljátszása”, modellezése, példákon bemutatása = - Szemléltető-magyarázó módszer - Cél: rámutatni az összefüggésekre - Az élményszerű tanulás átlagon felüli motiváltsághoz vezet, tartós tanulási kedvet eredményez - Jutalomóra – játék, alapvető feladat a példatárból (visszacsatolás) Előadás - A tananyag „eljátszása”, modellezése, példákon bemutatása = - Szemléltető-magyarázó módszer - Cél: rámutatni az összefüggésekre - Az élményszerű tanulás átlagon felüli motiváltsághoz vezet, tartós tanulási kedvet eredményez - Jutalomóra – játék, alapvető feladat a példatárból (visszacsatolás) www.lengyelpiroska.hu 21

22 Példatár - Ismeretelsajátítás értékmérője - visszajelzés - Különböző nehézségi fokú feladatok - Többféle feladattípus Példatár - Ismeretelsajátítás értékmérője - visszajelzés - Különböző nehézségi fokú feladatok - Többféle feladattípus www.lengyelpiroska.hu 22

23 A KÖZÖS MUNKA TAPASZTALATAI… 23 Egy csapat: 4 lelkes oktató, egy mentor 4 oktató, 4 intézmény 4 oktató, 1 cél: tanulás hatékonyság-növelése, tanulók segítése A célok eléréséhez különböző módszerek, eszközök: különböző elven felépített és működtetett Moodle-k

24 DR. SERES GYÖRGY http://drseres.com GERŐ PÉTER www.geropeter.hu LENGYEL PIROSKA www.lengyelpiroska.hu DR. FÓRIKA KRISZTINA www.forika.hu DR. MISKOLCZI ILDIKÓ www.miskolczi.net 24


Letölteni ppt "4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel SERES – MISKOLCZI – FÓRIKA – LENGYEL – GERŐ 1."

Hasonló előadás


Google Hirdetések