Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Wien, 23.11.2014 Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * 2009. évi összefoglaló elemzés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Wien, 23.11.2014 Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * 2009. évi összefoglaló elemzés."— Előadás másolata:

1 1 Wien, Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * évi összefoglaló elemzés

2 2 Regisztrált látogatók száma:6.206 fő Kiállítók száma: 90 Terület: nm Konferenciák száma: 6 Konferencia előadások száma: 106 Konferencia résztvevők száma:1.985 fő 2009 – tények

3 3 Kiállítók tematikai megoszlása Egyenletes tematikai eloszlás. Épületenergetika sikeres integrálása. Az összes katalógus beiktatás alapján: Tető, tetőszerkezet 26% Falak, falszerkezetek 7% Homlokzat21% Építőipari technológiák18% Épületenergetika16% Egyéb berend., szolgáltatások7% Média 5%

4 4 Látogatói megoszlás Összesen regisztrált látogató:6 206 fő100,0 % építész1 790 fő28,8 % mérnök 512 fő 8,3 % szakkivitelező, szerelő fő 30,3 % társasházi képviselő, ingatlankezelő 290 fő 4,7 % beruházó 368 fő 5,9 % kereskedő 216 fő 3,5 % magánépítkező 854 fő 13,8 % diák 296 fő 4,8 % Fókuszban a tervezők és a szakkivitelezők.

5 5 Konferencia látogatók megoszlása Regisztrált konferencia résztvevők száma : fő II. Magyar Passzívház Konferencia792 fő A tető, mint ötödik homlokzat konferencia 350 fő II. Weber Panelrehabilitációs Konferencia324 fő Zöldtetők a klímaváltozás ellen konferencia289 fő I. Saint-Gobain Épületfizikai Konferencia188 fő Építő Marketing Szeminárium 42 fő Kiemelkedő látogatottság. Magas szakmai színvonal.

6 évi látogatói kampány Sajtó megjelenések: Napi sajtó Blikk Népszabadság Metropol Pannon Lapok (Zalai Hírlap, Vas Népe, Dunaújvárosi Néplap, Veszprémi Napló, Fejér Megyei Hírlap) Nyomtatott szaksajtó - Magyar Építéstechnika Bautrend A Mi Otthonunk Szép Házak Építési Piac Építész Közlöny Mérnök Újság Magyar Épületgépészet Társasházi Háztartás Gerendaházak

7 évi látogatói kampány TV megjelenések: MTV1 Programajánlók Veszprém TV Épí-tech műsora Hálózat TV Outdoor megjelenések: Óriásplakát A/2 plakát DM levél: Meghívólevél címzettnek

8 8 On-line megjelenések: TFH+E Hírfutár THF honlap ARCH TV Origo Proidea Épületgépész Mérnök Online Szaklap Kamarai honlapok (mek.hu, mkik.hu) Archicentrum Szövetségek honlapjai évi látogatói kampány

9 9 Proidea Buildinfo Epitinfo Homegarden Szigetelésinfo.hu Dunaújvárosi Hírlap online Dunaújvárosi Hírlap napilap2008. Fejér Megyei Hírlap online Fejér Megyei Hírlap napilap2008. Napló online Napló megyei napilap2008. Vas népe napilap2008. Proidea hírlevél 42. szám Archicentrum Társasházi Háztartás hírlevél Társasházi Háztatás magazin2008. december Bautrend magazin2008. december Magyar Építéstechnika2008. december Magyar Építéstechnika2009. január Magyar Épületgépészet onl Hálózat TV2009. december 10. Veszprém Tv online2009. Műszaki Szaklapok2009. Arch TV Online Esemény Menedzser2009. Épülettár Épinfó LTK Szakiparos.hu2009. DDEK Internet Portál Rézinfo.hu2009. Baubid.hu Brick Zala2009. Építőanyag portál Metropol online - Lakótér Konferenciakalauz.hu Koos.hu Bautrend Energiapaletta.hu Epitkezo.hu Ecoline.hu VG.hu2009. ÉVOSZ2009. FMKIK Internet Portál Megsz.hu2009. Proidea Visualwindow.hu Magyar Építész Kamara onli Rendezvény Világ portál2009. Szakiparos.hu2009. Termespala.hu2009. Vásárnaptár Épinfó Építészfórum Metropol online - Lakótér Uzlettars55.hu Epitinfo Euroastra.hu Hg.hu Hvg.hu Ingatlanmagazin.com Ingatlanmenedzser.hu [origo] vállalkozói negyed Hírkereső évi PR megjelenések

10 10 Látogatói felmérés Készítette: Aktuális Piackutató Kft. Minta nagysága: 300 fő Mintavétel időpontja: Kiállítói felmérés Készítette: Expositor Kft. Minta nagysága: 31 cég Mintavétel időpontja: Kiállítói és látogatói felmérés

11 11 Kutatás célja: Látogatói kör összetételének felmérése Látogatói elégedettség felmérése Szakmai programok elégedettség vizsgálata Kampány hatékonyság értékelés –Alkalmazott csatornák, eszközök A felmérésben szereplő rövidítések: – Tervező: „Terv” –Szakkivitelező: „Kiv.” Látogatói felmérés

12 12 A látogatók - ezen belül a tervezők és a szakkivitelezők is – egyaránt érdeklődtek a szakkiállítás és a konferenciák iránt. Látogatói felmérés

13 13 A szakkivitelezők és a tervezők állnak a középpontban. A foglalkozás és a tevékenységi kör több esetben átfedést mutat. Látogatói felmérés

14 14 A látogatók 75 %-a a döntéshozó, további 11 % tanácsadó. Látogatói felmérés

15 15 Sikerként lehet elkönyvelni, hogy a szakkivitelezők körében magasabb a vidéki látogatók aránya. Látogatói felmérés

16 16 A látogatók érdeklődése a tematikák iránt egyenletes megoszlást mutat, legtöbben a hő-, és hangszigetelő anyagok iránt érdeklődtek. Látogatói felmérés

17 17 A kiállítás igen magas szakmai színvonalát mutatja a 88 %-os elégedettség. Látogatói felmérés

18 18 A látogatók 1/3-a nem változtatna semmit, 30 % több kiállítót igényel. Látogatói felmérés

19 19 A konferencia résztvevők 85 %-a elégedett volt a szakmai tartalommal. Látogatói felmérés

20 20 A konferencia résztvevők a szakmai színvonal mellett megemlítették a konferenciák nemzetköziségét, és újdonság tartalmát is. Látogatói felmérés

21 21 Látogatói felmérés A látogatók 34 %-a nem változtatna semmit. A résztvevők egy része „tömegként” élte meg a nagy érdeklődést.

22 22 A látogatók 86 %-a kifogástalannak ítélte a regisztrációt. Látogatói felmérés

23 23 A kiállítói bón ingyenes, és korlátlan számú biztosítása eredményes volt. A célcsoport maradéktalan eléréséhez bevált az internet kapcsolattal nem rendelkezők postai úton történő megkeresése. Látogatói felmérés

24 24 Látogatói felmérés A évi kiállítás megítélése 13 %-al javult a korábbihoz képest.

25 25 A kiállítás jövője szempontjából biztató, hogy a látogatók 92 %-a jelezte részvételi szándékát a következő rendezvényen. Látogatói felmérés

26 26 Kutatás célja: Kiállítói elégedettség –Konferencia, kiállítás színvonala –Kiállítók, látogatók száma, összetétele –Szolgáltatások, helyszín megítélése –Összehasonlítás a – Médiamix Koncepció változások megítélése Részvétel a következő rendezvényen Vélemények, javaslatok összegyűjtése 90 kiállítóból ► 31 válaszadó (34 %) Kiállítói felmérés

27 27 Kiállítóink magasra értékelték a szakmai színvonalat, és a szervezést. 77 %-uk jobbnak találta a évi rendezvényt a korábbinál. Kiállítói felmérés

28 28 A kiállítók aktivitását megnövelte az ingyenesen biztosított kiállítói bón. Továbbra is hiányzott a kiállítók teljes kör ű látogatói reklámkampánya. Kiállítói felmérés

29 29 Kiket hiányolt a kiállítói körből: –Nem hiányolt senkit –Kertészek –Falburkoló anyagok –Velux –Nagy standok –Kivitelezők –Állami szektor (támogatások hozzáférhetősége) –Alternatív energia hasznosítás –Fém homlokzatburkoló cégek –Épületgépészet Kiket hiányolt a látogatói körből: –Nem hiányolt senkit –Kőműves, hidegburkolati kivitelező, homlokzati hőszigetelést végző kivitelezők –Burkolók, szigetelők –Kivitelezők –Önkormányzatok, energiaszolgáltatók Kiállítói felmérés

30 30 Kiállítói felmérés Kiugró elérést mutat az óriásplakát, a TFH Hírfutár, a Proidea honlap valamint a Magyar Építéstechnika és Bautrend lapok.

31 31 A kiállítók egyetértettek az épületenergetika és nyílászáró témák integrálásával. Javasolták a párhuzamos konferenciák számának csökkentését. Kiállítói felmérés

32 32 A részvételi szándék 80 %-os aránya kiemelkedően jónak értékelhető. Kiállítói felmérés

33 33 A kiállítók közel 50 %-a igényli az évenkénti megrendezést, és több mint 70 % egyetért a szakoktatási bemutatók számának növelésével. Kiállítói felmérés

34 34 Konferencia téma javaslatok: –Jelenlegi témák megtartása –Tűzvédelem –Épület felújítás –ESCO – megoldások az épület energetikában –Fenntartható - környezetbarát építészet –Passzívház hővédelme –Lapostető - tetőterasz kialakítása, szigetelése Javaslatok a tematikai kör bővítésére: –Nem javasol bővítést –Tűzvédelem, üvegszerkezetek –Épületgépészet –Egészségmegóvás otthonteremtéskor is –Hidegburkolás, vízszigetelés Kiállítói felmérés

35 35 Egyéb észrevételek: –Naponta csak egy konferencia –Párhuzamos konferenciák mellőzése –Konferencia rövidítése a kiállítás látogatási idő növelése érdekében –Elektronikus formában kitölthető jelentkezési lap –Csak így tovább! Kiállítói felmérés

36 36 Támogatóink Védnökök: Médiatámogatók:


Letölteni ppt "1 Wien, 23.11.2014 Adatok és tények ** Látogatói és kiállítói felmérések * 2009. évi összefoglaló elemzés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések