Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketingterv bemutató Előadó: Kócsó László DXN. Termékek és hozzájuk tartozó értékek Termék megnevezésTörzsvá- sárlói ár PV érték SV érték Ft SV érték.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketingterv bemutató Előadó: Kócsó László DXN. Termékek és hozzájuk tartozó értékek Termék megnevezésTörzsvá- sárlói ár PV érték SV érték Ft SV érték."— Előadás másolata:

1 Marketingterv bemutató Előadó: Kócsó László DXN

2 Termékek és hozzájuk tartozó értékek Termék megnevezésTörzsvá- sárlói ár PV érték SV érték Ft SV érték DP érték százalékában RG 90648039,5335051,69 % Cordyceps kapszula 60810065400049,38 % Spirulina tabletta 120276020130047,10 % Lingzhi Coffee 3 in 1264011,5105039,77 % Lingzhi Black Coffee258011,5105040,69 % Cocozhi330015130039,39 % Zhi Mint Plus doboz 12516030200038,75 % Cordypine 700 ml15000102,5700046,66 % Ganozhi fogkrém 150g13807,557041,30 %

3 Javadalmazás bemutatása Kiskereskedelmi árrés25% Csoport bonusz (havi 100 PPV és 300 PGPV)6% - 21% Igazgatói Csoport bonusz25% - 37% Fejlesztési bonusz15 % Nemzetközi profit osztalék2 % Vezetői bonusz15% Utazási Szeminárium Ösztönző2% Egyszeri Készpénz Ösztönző41.400 Ft Egyszeri Utazási Ösztönző279.000 Ft

4 Címek elnevezései és feltételei Disztribútor18 évesnél idősebb és rendelkezik szponzorral Igazgató (Star Agent SA)Akkumulált csoportforgalma eléri a 4500 PV-t Rubint Igazgató (Star Ruby SR)3 első generációs SA-t szponzorál Gyémánt Igazgató (Star Diamond SD) 6 első generációs SA-t szponzorál és minősül a 37%-os Star Group bonuszra Ügyvezető Gyémánt Igazgató (Executive Star Diamond ESD) Olyan SD, aki 1 SD-t szponzorál (a dinamikus kompresszióval számolva) …Olyan SD, aki 2-10 SD-t szponzorál …Olyan SD, aki 11-19 SD-t szponzorál Koronás Nagykövet (Crown Ambassador CA) Olyan SD, aki 20 SD-t szponzorál (a dinamikus kompresszióval számolva)

5 Javadalmazás a DXN Marketing tervben 1. Kiskereskedelmi profit (25%) Közvetlen profit a disztribútoroknak, amikor DXN terméket adnak el nem DXN tagoknak. Ez a haszon tulajdonképpen a disztribútor ár és a kiskereskedelmi ár közti különbség. 2. Csoport bonusz (6%-21%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Csoport bonuszra, 100 PPV-t kell havonta elérnie. Kumulált csoport PVBonusz 4500 és fölötte21%* 325018 % 200015 % 100012 % 3009 % 1006 % *Ha egy igazgató (Star Agent SA 21%) elér 100 PPV-t és 300 PGPV-t, akkor QSA (25%) lesz.

6 Javadalmazás a DXN Marketing tervben 3. Igazgatói Csoport Bonusz (25%-37%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Igazgatói Csoport bonuszra, QSA-nak kell lennie. 1. generációs SA-k számaMinősült SA vonalak számaDGPVBonusz 6-500037 % 42500 5-300035 % 42000 44-33 % 33-31 % 22-29 % 11-27 % 00-25 % A PGPV magába foglalja személyes PV (vagyis 100PPV + 200 nem QSA csoport PV)

7 Javadalmazás a DXN Marketing tervben 4. Fejlesztési bónusz (15%) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a Fejlesztési bónuszra, QSA-nak kell lennie. Minősült SA szintjeBonusz 1. szint5 % 2. Szint4 % 3. Szint3 % 4. Szint2 % 5. szint1 %

8 Javadalmazás a DXN Marketing tervben 5. Nemzetközi profit részesedés (2%) (IPS) Ahhoz, hogy valaki jogosult legyen a nemzetközi profit részesedésre, QSD-nak kell lennie. IPS pénzalap = A vállalat SV-ben számolt összes eladása x 2% IPS jogosultsága kiszámítása IPS pénzalap x az adott havi saját IPS pontszám ______________________________________ összes QSD és a saját IPS összes pontszáma Minősült SD szintjeIPS Pont SzemélyesDGSV X 100 % 1. Szint QSD (L1)+ L1 DGSV X 50 % 2. Szint QSD (L2)+ L2 DGSV X 40 % 3. Szint QSD (L3)+ L3 DGSV X 30 % 4. Szint QSD (L4)+ L4 DGSV X 20 % 5. Szint QSD (L5)+ L5 DGSV X 10 %

9 Javadalmazás a DXN Marketing tervben QSD vonalak száma12345678910 1. szintű QSD DGSV értékének százaléka 5% 2. szintű és az alatta lévő QSD-k DGSV-je a következő minő- sülő 1. szintjéig -3%4,8%5,8%6,5%7,1%7,6%8%8,3%8,5% Minimális DGSV, ami garantálja a felmenő vonalat 000 2,557,510 QSD vonalak száma11121314151617181920 1. szintű QSD DGSV értékének százaléka 5 % 2. szintű és az alatta lévő QSD-k DGSV-je a következő minő- sülő 1. szintjéig 8,7%8,9%9,1%9,3%9,5%9,6%9,7%9,8%9,9%10 % Minimális DGSV, ami garantálja a felmenő vonalat 000 10 6. Vezetői bónusz (15%)

10 Javadalmazás a DXN Marketing tervben 10. Utazási Szeminárium Ösztönző (2%) Ezt (TSI) csakis a vállalt által kijelölt utazási szemináriumra lehet használni. Nem váltható át készpénzzé és nem ruházható át. A jogosult, ha házas, kérvényezheti a díjat 2 személyre. Utazási Szeminárium Ösztönző pénzalap = A vállalat éves eladása SV-ben számítva x 2% A következőképpen elosztva: 1. A pénzalap 50%-a az összes SA között kerül szétosztásra, akik elérik az arra az évre kitűzött kvótát. 2. A pénzalap másik 50 %-a az összes SD között kerül szétosztásra, akik elérik az arra az évre kitűzött kvótát. 11. Mobil telefon Ösztönző (41.400 Ft) – Egyszeri Ha van közvetlen 3 SA, akik elérték akkumulált 6000 GPV-t, akkor egy egyszeri 41.400 Ft értékű Mobil telefon Ösztönző bonusz jár. *Csak a személyesen szponzorált alsóvonal számít! 12. Tengerentúli Utazási Ösztönző (279.000 Ft) – Egyszeri Ha van közvetlen 5 munkatársa, akik elérték a Mobil telefon Ösztönző szintet, akkor egy egyszeri 279.000 Ft értékű Utazási Ösztönző bónusz jár. *Csak a személyesen szponzorált alsóvonal számít!


Letölteni ppt "Marketingterv bemutató Előadó: Kócsó László DXN. Termékek és hozzájuk tartozó értékek Termék megnevezésTörzsvá- sárlói ár PV érték SV érték Ft SV érték."

Hasonló előadás


Google Hirdetések