Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen."— Előadás másolata:

1 „Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen

2

3 Háttér információ Cégünk olyan új magazinnal lép a piacra, amely nem a hagyományos megközelítésben kínál színes élményanyagokat az olvasók részére. Minden lapszám a különlegesen izgalmas trópusi világ egy-egy országát és hírességeit mutatja be, egyedi hangulatú írások és a varázslatos képi világ kombinációjával. Bepillanthatunk néhány világhírű ember magánéletébe és munkásságába, de bemutatunk olyan különleges és sikeres embereket is, akik nem a „celebtévén” szocializálódva érték el céljukat. Példájuk azt bizonyítja, hogy az a siker, amit mi annak gondolunk! Kinek a család, kinek egy különleges hivatás, munka. Mindkettő szép és értékes. Természetesen nem maradhatnak ki az adott országhoz kapcsolódó divatfinomságok, valamint a gourmet gasztronómia Tropical módra - mindezt egy kis egészséges sznobizmussal meghintve.

4 Tropical Magazin Hangvétel Közvetlen, könnyedén szórakoztató, különleges információkat hordozva, meggyőző hitelességgel. Paraméterek Példányszám: 5000 pld Terjedelem: 100 oldal Ára: 980 Ft Terjesztési felületek:  Lapker  Egyéni terjesztés  Előfizetések Megjelenések: május – különszám július, szeptember november Stílus Magas minőséget sugárzó megjelenés, amely finom, mégis lehengerlően lendületes eleganciát, egyedi értékeket, kuriózumokat képvisel.

5 Célcsoport Elsődleges célcsoport év közötti AB státuszú, magas jövedelemmel rendelkező nők és férfiak, akik nyitottak az újdonságokra, felfedező szelleműek és akik szabadidejüket hasznosan, valamint aktívan kívánják eltölteni. Kalandvágyók, extrovertáltak, könnyen szereznek ismeretséget. Szeretik a kihívásokat és kitűzött céljaik megvalósításában kitartóak. Egyaránt igényesek önmagukra és a környezetükre. Másodlagos célcsoport Az elsődleges célcsoport családtagjai, baráti köre.

6 Piaci pozícionálás / tartalom szerint Női magazin Férfi magazin Kaland & utazás magazin Életmód magazin

7 A magazin borítója

8 A magazin borítója, egy belső oldallal…

9 A magazin layout-ja

10

11

12 Éves tervezett tematika 1. lapszám /május-június Kiemelt ország: USA, Kalifornia Állam Kiemelt régió: Trópusi, szubtrópusi észak-amerikai területek, Hawaii, Bahamák Különszám - Kiemelt régió: AFRIKA országai – kicsit másképpen Kiemelt régió: Afrika összes országát bemutatjuk, egyéni látásmódban. Bemutatunk minden országot, egy-egy kis kedves, esetenként vicces történeten keresztül. 2. Lapszám / augusztus-szeptember. Kiemelt ország: Törökország Kiemelt régió: Meditteráneum - Franciaország és Olaszország 3. lapszám / október-november. Kiemelt ország: Malajzia Kiemelt régió: Dél-Amerika nyugati, andesi területe, Peru, Chile 4. lapszám / december-január. Kiemelt ország: Ecuador Kiemelt régió: Délkelet-Ázsia, Brunei, Szingapúr

13 Az egy-egy országot bemutató rövid cikk két részből áll; egy szubjektíven megfogalmazott egyéni hangú és egyedi kaland/élmény leírásból, átlag 1500 karakter terjedelemben, 230 oldalon. Az adott országhoz kapcsolódó információs blokkból, amely szintén egységesen, a következő adatokat tartalmazza: Államforma, államfő és miniszterelnök, terület, népesség, etnikai összetétel, nyelv, főváros, nemzeti jövedelem, fejlesztési,befektetési lehetőségek, főbb nyersanyagok, exportcikkek, turisztikai látványosságok, védett természeti értékek. Mindegyik országról egy nagy, és két-három kisebb látványos fotó kerül megjelenítésre, kis idézettel, megjegyzéssel. Az információs blokkban elhelyeznénk az adott ország zászlóját, és bélyegkép- térképét. Afrika Exclusive

14 Afrika különszám – Hirdetési ajánlat

15 Mit nyújtunk a hirdetőinknek, partnereinknek? Minőségi olvasóközönség elérését, a magazinon kívül, az online felületeinken is. Igényes és izgalmas tartalmat, amely a hirdetőnk termékét, szolgáltatásának imázsát és pozicionálását támogatja, erősíti. Rugalmasságot – egyedi igényeit támogatjuk, segítjük és megvalósítjuk. (promóciók, coopromóciók, akciók, kuponok, médiatámogatás, események, stb.) Egyedi hirdetési csomagokat, személyre szabott árakat. Az állandó hirdetőinknek kiemelt megjelenéseket a különszámokban, online felületeinken, hírlevelünkben. Konstruktivitást – a termékére vagy szolgáltatására a leghatékonyabb felületet ajánljuk, valamint igény szerint megtervezzük a hirdetését, megírjuk a PR cikkét. A magazint folyamatosan népszerűsítjük, hogy minél szélesebb körben legyen ismert és kedvelt.

16 Tropical web és facebook Facebook Facebookon a magazint népszerűsítjük, színes brandingelt postokkal, információkkal, hírekkel. Induláskor napi 1-2 post és előfizetői játék, később az érdeklődést heti 4-8 post-tal tartjuk fent. Megjelenési lehetőségek: nyereményjátékok, nyeremény felajánlás Weboldal A weboldalon látható lesz a teljes lap tartalma (az aktuális szám értékesítését bezárólag), bővített kiadásban, több érdekes képi anyaggal. (pl. vágatlan verzió, érdekességek, műhelytitkok, stb.) Megjelenési lehetőségek: bannerek, PR cikkek, nyereményjátékok, stb.

17 Tropical 2014 nyár - kampányok MÉDIUMOKmájusjúniusjúliusaugusztus TV2 / támogató szpot kampány XX Juventus rádió / előfizetői szpot és nyereményjáték XX Globoport.hu portok * XXXX Tropical website és facebook XXXX * Globoport.hu portok: lsd. Prezentáció 19. oldal

18 Hirdetési áraink / felületek DIREKT hirdetési felületekLISTAÁR Continent / dupla belső 2/ Ft B Ft B2, B Ft Jungle 1 / 1 oldal Ft Junior page Ft Bridge 1/2 oldal Ft Road 1/3 oldal Ft Island 1/4 oldal Ft PR hirdetési felületek PR cikk vagy 1/1 oldal Ft PR cikk 1/2 oldal Ft Rovatszponzorációegyedi ár Termékajánló 1/6 oldal Ft Behúzás, speciális megjelenésekegyedi ár

19 Globoport - online portfólió Felületeink

20 Globoport online portfólió / Statisztika Célcsoport: év közötti A B C 1 státuszú nők és férfiak, akik nyitottak a külföldön történő eseményekre, hírekre, érdeklődnek más kultúrák, népek iránt. Gazdasági, üzleti vagy egyedi érdekkapcsolódásuk van az adott földrészhez, országhoz. Megoszlás tekintetében 75-80%-ban magyarországi lakosok. Azaz: a látogatók 80 – 84 százaléka magyarországi internetfelhasználó a látogatók 75 %-a Budapestrőlvagy egyéb nagyvárosból és megyeszékhelyről internetezik a látogatók 64 – 70 %-a férfi a látogatók 74%-a a éves korcsoportokba tartozik Hírlevél: regisztrált olvasó / hét

21 A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak PortokLátogatók számaOldal letöltések Afriport5 100 / hét / hét Eurázsiaport6 700 / hét / hét Ameriport7 100 / hét / hét Asiaport8 000 / hét / hét Keletport9 000 / hét5 600 / hét Afromarket1 000 / hét5 000 / hét ahu.hu850 / hét2 400 / hét Latimoport3 000 / hét8 800 / hét Australoport1 500 / hét3 800 / hét Összesen / hét / hét / hét Hírlevél / hét

22 A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak Hirdetési felületekMéret (képpont)Ár - Ft/hétÁr - Ft/hó Leaderboard990 x Ft Ft Billboard300 x Ft Ft Medium banner600 x Ft Ft Banner cikkben600 x Ft Ft Standard banner300 x Ft Ft Footerboard990 x Ft Ft Hírlevél banner600 x 120Hetente 1 alkalom Ft 4 alkalom

23 Impresszum Főszerkesztő : dr. Elter Tamás Felelős szerkesztő: Szabadi Klaudia Sales-és marketingvezető: Sájer Mária Szerkesztők: Brugós Bernadette, Nagy Nikolett, Tarján Eszter Szerkesztőségi asszisztens: Héder Éva Alapító: Balogh Sándor Felelős kiadó, ügyvezető igazgató: Fincziczki Mária Hirdetésfelvétel: Sájer Mária Telefon: Kiadó: Globoport.hu Kft. Budapest, 1024 Őzgida utca 17/1. Szerkesztőség címe: Budapest, 1022 Törökvész út 6/A

24 Várjuk szíves érdeklődését! Köszönjük a figyelmét!


Letölteni ppt "„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések