Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008."— Előadás másolata:

1 Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008

2 Az innovatív kutatási és tudományos kommunikáció  A harmadik típusú utak  „gerilla-marketing” különböző ágai: vírusmarketing vírusmarketing ambient-reklámozás ambient-reklámozás véleményvezetők (opinion leaders) megnyerése véleményvezetők (opinion leaders) megnyerése Mathauser András TGM 2008

3 Gazdaság-politikai helyzetkép  az innovációs folyamatok és közvetítési módjai a XXI. sz.-ban  a változások hatásai  lehetőségek  korlátok /medializált infotechnológiák//medializált infotechnológiák/ Mathauser András TGM 2008

4 Gazdaság-politikai helyzetkép  politika, gazdaság és társadalom egymást alakító hatásai  tudomány közvetítésének új generációi  tudományban érdekelt gazdasági szereplők - a piac igényeit kielégítő fejlesztésekre fókuszálnak Mathauser András TGM 2008

5 Mediáció  A mediáció miért nem pusztán kommunikáció?  A befogadó közeg, mit tud: látnilátni hallanihallani érezniérezni megértenimegérteni egyéb igényekegyéb igények Mathauser András TGM 2008

6 Harmadik utas kommunikációk  gerilla-marketing kezdetei /Amerika 60’ évek/ a bárokban irányított beszélgetéseka bárokban irányított beszélgetések a Vespa rekláma Vespa reklám a portásoknak tíz dollár /a véletlen csomagoka portásoknak tíz dollár /a véletlen csomagok  sörivó lányok  vírusmarketing: például egy You Tube videó  autógyárak -megtervezett beszélgetései  Web.2.0 Mathauser András TGM 2008

7 A mediáció szerepe az innovatív és tudományos eredmények közvetítésében  Látható és megérthető áru lehet a tudomány? Mindentudás egyetemeMindentudás egyeteme Öveges professzorÖveges professzor GenetikaGenetika GenomikaGenomika Mathauser András TGM 2008

8 A mediáció megjelenése a különböző szakterületeken  intézménykommunikáció  tudománykommunikáció  múzeumkommunikáció  politikakommunikáció  stb. Mathauser András TGM 2008

9 Tudománykommunikáció az oktatásban  ELTE IK ben Innováció és kommunikáció  MTA  Web 2.0 Mathauser András TGM 2008

10 Speciális szolgáltatásokra fókuszáló vállalkozás létrehozásának terve  Megtanulhat-e minden mediációs módszert egy személyben bármely tudós a tudománykommunikációban?  Túl sok a technikai újdonság, túl sok az egyéni készséget igénylő feladat.  Percről percre változnak a körülmények és az igények. Mathauser András TGM 2008

11 „ A tudomány az értékelvűség szempontját tartja médiastratégiája legfontosabb kritériumának. A tartalom nélküli beszéd pedig, a kommunikáció és megmutatás egyéb csatornáin keresztül is csak „hablaty” marad természetesen. De a tudomány képviselői gyakran maguk szabják szűkre megjelenési lehetőségeiket, hiszen sokszor az indokolt szkepszisnél nagyobb mértékben zárják ki a mediáció eszközeit (és egy kicsit minden „populárisnak” vélt utat) a kommunikációs lehetőségeik közül. ” Mathauser András TGM 2008


Letölteni ppt "Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008."

Hasonló előadás


Google Hirdetések