Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft. 2004. december 9.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft. 2004. december 9."— Előadás másolata:

1 Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft. 2004. december 9.

2 Változóadat-nyomtatás = merőben más kommunikáció (kapcsolat) az ügyféllel. n Monológ: Egyirányú kapcsolat, egyszerű információközlés –Tömegmarketing –Statikus (szabvány) kommunikáció n Dialóg:Kétirányú kapcsolat, válaszadásra késztetés –Perszonalizálás –Individualizálás (egyediesítés)

3 Dialógusból származó előnyök: n A válaszadás arányának jelentős növekedése n Reklámköltségek csökkenése n Forgalom növekedése n Nyereség növekedése n Ügyfélelégedettség növekedése n Ügyfélkapcsolat elmélyülése

4 Költségvetés – Adam Riese n Azonos számú elküldött példány n Azonos haszon n Azonos költségek

5 Költségvetés – Adam Riese Nyereség/ válasz: 150 €, Ktsg/db: 0,5 € nem perszonalizált, 2,0 € perszonalizált Küldemény száma Válasz aránya KöltségekNyereség Azonos számú elküldött példány modellje Perszonalizált10.0005,0%20.00075.000 Nem perszonalizált 10.0001,0%5.00015.000 Azonos haszon modellje Perszonalizált1.0005,0%2.0007.500 Nem perszonalizált 5.0001,0%2.5007.500 Azonos költségek modellje Perszonalizált2.5005,0%5.00018.750 Nem perszonalizált 10.0001,0%5.00015.000

6 Változóadat-nyomtatás területei: „Alapfok” n Csak címzést, megszólítást tartalmazó kiadványok –Klasszikus DM levelek (a „Tisztelt Hölgyem/Uram” helyett) –Kiértesítő levelek –Meghívók –Rendezvényanyagok –Konferencia- és oktatási anyagok n Egyszerű adatbázis (többnyire van) n Egyszerű szerkesztés n Relatív alacsony hatékonyság

7 Változóadat-nyomtatás területei: „Felsőfok” n Tartalmi perszonalizálás –Utazási irodák –Autókereskedések –Hipermarketek –Bankok, biztosítók –Telefon- és internetszolgáltatók –Mindenki, de leginkább azok, akiknek sok termékük van és informatikai rendszerükből könnyű adatokhoz jutni. n Összetett adatbázis n Bonyolultabb szerkesztés (változó tartalom) n Igen magas hatékonyság

8 Változóadat-nyomtatás területei: „Ami rögtön nem jut eszünkbe” n Sorszámozott, azonosított nyomtatás –Sorszámozás, sorozatszámozás –Sorsjegy, belépőjegy, tagsági kártyák –Bar code azonosítás –Azonosító kártyák –Számlanyomtatás n Egyszerű adatbázis (sokszor generált) n Egyszerű szerkesztés n Biztonság!

9 Biztonság! n Gyártási (technológiai): –Kihagyás és ismétlés nélküli gyártás –Megszemélyesített elemek összerendezése n Adatbázis: –Tökéletes biztonság nincs, de minden ügyféllel az Ő igényének megfelelő biztonsági szintet kell/lehet kialakítani.

10 Biztonság! n Európai környezet n Világszínvonalú technológia (iGen3) n Közép-Európa legnagyobb digitális kapacitása n XEROX Premier Partner n Vonalkódos termelés n 8 év szakmai tapasztalat n Beléptető rendszer n Naplózás n 24 órás biztonsági szolgálat n Kamerás megfigyelés a teljes termelési folyamat alatt.

11 Hogyan kezdjünk hozzá? n Elemezzük magunkat –Minden cégnek vannak ügyfelei, és termékei. A saját cégünk melyik csoportba tartozik? n Célok –Tűzzünk ki reális, elérhető célokat. n Alakítsuk ki a logisztikát –Ne felejtsük! Rendszeresen kell csinálni és az eredmények csak hónapok múlva jelentkeznek.

12 Hogyan kezdjünk hozzá? n Vonjunk be szakembereket, hogy –A lehető leghatékonyabbak legyünk –Ne kelljen azt kitalálni, amit mások már kialakítottak –Kölcsönösen megismerve egymást, a lehető legjobb megoldást találjuk meg.

13 Hogyan kezdjünk hozzá? n Önnek mindössze IGÉNYÉT kell megfogalmaznia, hogy elkészülhessen első megszemélyesített kiadványa. n A Prime Rate Kft. pedig biztosítja –Tapasztalatát –Szakértelmét –A szükséges technológiai hátteret –A megfelelő biztonságot –A szakember gárdát

14 Hogyan kezdjünk hozzá? Az emberek figyelmét csak a SZÁMUKRA érdekes dolgokkal lehet megnyerni, de cselekvésre csak a vágy készteti Őket. Önök értéket teremtenek, és ha LEHETNE mindenkinek külön elmesélnék. … LEHET, ez a személyre szabott kommunikáció világa!

15 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft. 2004. december 9."

Hasonló előadás


Google Hirdetések