Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve 2004. január 22.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve 2004. január 22."— Előadás másolata:

1 1

2 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22

3 3 A Pest Megyei Turisztikai Iroda munkaterve és kiállításai 2004 (Rövid ismertető 15 percben)

4 4 Miről lesz szó ? A Pest Megyei Turisztikai Iroda munkaterve 2004-ben Kiadványok Kiállítások Együttműködés –együttműködés a múltban –jelenlegi helyzet –lehetőségek

5 5 Kiadványstruktúra Szlogen: „Közép-Európa közepe” Eseménynaptár (kék) Turista-info (zöld) Invitatív leporelló Térkép Tematikus kiadványok (tervezet)

6 6 Kiállítások a kiállítások célja és eszközei a „koncentrikus körök struktúrája” belföldi kiállítások külföldi kiállításuk

7 7 A kiállítások célja Kiadványterjesztés Információszolgáltatás Akvizíció Tapasztalatszerzés Networking

8 8 VÉGSŐ CÉL: AZ IDEGENFORGALOM TELJESÍTMÉNYÉNEK NÖVELÉSE

9 9 A kiállítások eszközei Kiadványok Felkészültség –tárgyi ismeretek –nyelvtudás –viselkedéskultúra –szolgáltatáskultúra Működő kapcsolatrendszer

10 10 A koncentrikus körök elmélete 1. Vonzáskörzet: Budapesttől számítva –1 óra –1 napi –2 napi távolságra eső autóút.  Ehhez kell illeszteni a marketing stratégiát (a kiadványokat és a kiállításokat, stb.)

11 11 A koncentrikus körök elmélete 2. (kiállítások szervezése) Régiós Országos Eurorégiós Európai Nemzetközi (ITB, WTM)

12 12 Belföldi kiállítások Siófok Pécs Welcome Utazás Debrecen Győr Miskolc Veszprém Island Boat Show Esztergom Pünkösdi Agriexpo Kultúra és turizmus Spa

13 13 Külföldi kiállítások Brno, Regiontour Utrecht, Vakantie Bratislava Wien, Ferien Dunabörze Milano, BIT Berlin, ITB Kiev (látogatás, opcionális) Bukarest (látogatás, opcionális) Nyitra, Agrokomplex Paris, MIT London, WTM Ludwigsburg (a megyei önkormányzat partnerkapcsolata)

14 14 A munkaterv további részei Legfontosabb a kistérségi irodákkal való kapcsolattartás, tanácsadás és az adatgyűjtés szakmai felügyelete Közéleti funkciók Event marketing (Summerfest, Ráckevei Ászok, Zsámbéki Szombatok, Ócsai koncertek, Váci Világi Vígalom, Ceglédi Dobfesztivál, Szentendrei Nyár, Kastélykoncertek, VÉP, stb.)

15 15 A Tourinform irodák együttműködése együttműködés a múltban a jelenlegi helyzet lehetőségek

16 16 Együttműködés a múltban 1. Közös kiállítási megjelenés –előnyei: nagyobb súly munkastílusok összecsiszolódás egymás helyettesítésének lehetősége –hátrányai: nagyobb szervezést igényel érdek-összeütközések kezelése szükséges

17 17 Együttműködés a múltban 2. Együttműködés az RMI-vel A változások folyamata –humán tényezők –kiállítási lehetőségek Kiadványstruktúra összehangolása Szinergikus hatások

18 18 Együttműködés a múltban 3. Informális kapcsolatok, EQ Tanácsadás Érdekképviselet Érdekérvényesítés Marketing támogatás –kistérségi kiadványok terjesztése a standon –díjtalan megjelenés lehetősége a PMTI standján

19 19 Jelenlegi helyzet Visszafejlődés A térségi irodák pro-aktivitásának elmaradása Nehézkes és összehangolatlan adatgyűjtés Akadozó információáramlás Study-tourok szervezése esetleges és ad-hoc jellegű

20 20 LEHETŐSÉGEK A formális és informális kapcsolatok helyreállítása Adattovábbítás javítása –kistérségi irodáktól a megye felé –megyétől az MT Rt. felé A közös megjelenés újraépítése Szakmai továbbképzés és fejlődés Workshopok szervezése

21 21 Hogyan tovább ?

22 22 Beszéljük meg ! Várom a javaslatokat.

23 23 Az előadás anyaga hétfőtől megtalálható az Interneten a honlapon a „TANSZÉK” menüpont „Letölthető előadások” almenü alattwww.e-government.hu (Ráckeve40122)


Letölteni ppt "1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve 2004. január 22."

Hasonló előadás


Google Hirdetések