Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30."— Előadás másolata:

1

2

3

4 A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra
KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30 Miskolc M3 Parassapuszta Vác IV M25 Salgótarján Nyíregyháza BÉCS felé M15 M2 V Emőd Polgár Eger Duna M3 Győr M35 M9 M1 Füzesabony Sopron Tatabánya BUDAPEST Debrecen M4 Szombathely M0 Székesfehérvár Szolnok M8 Veszprém M4 IV GRÁC felé Dunaújváros Rábafüzes Zalaegerszeg M44 ARAD, KOLOZSVÁR felé M6 Kecskemét LJUBJANA, TRIESZT felé M7 0 Bszgyörgy Lelle Békéscsaba Nagykanizsa Kiskunfélegyháza V Tornyiszmiklós M7 M9 M5 ARAD felé M3 autópálya Polgár-Nyíregyháza közötti szakasz Autópálya nyomvonalának kijelölése országos érdek és ez által országos hatáskörű feladat. Éppen ezért az M3 autópálya nyomvonala sem függhet Nyíregyháza és Debrecen régóta tartó rivalizálásától. 1999-ben az M3 autópálya tárgyi szakaszának előkészítése gyakorlati fázisba lépett. Ekkor kerültek felszínre azok a szempontok és feltételek, amelyeket – természetüknél fogva - az Országos Terület Rendezési Terv és az Országos Közúthálózat Fejlesztési Koncepció még nem tartalmazhatott, de a nyomvonal kialakulásában meghatározó a szerepük. A Beruházó 1999-ben megbízást adott az UNITEF-CÉH Mérnökiroda Kkt.-nek arra, hogy az M3 autópálya Hajdú-Bihar megyei szakaszára az UVATERV Rt. által 1992-ben készített engedélyezési tervet vizsgálja felül. A felülvizsgálat oka az volt, hogy időközben megváltoztak a körülmények (pl. természetvédelmi törvény, környezetvédelmi törvény, hatásvizsgálati rendelet). Szeged M43 ZÁGRÁB felé Letenye Kaposvár Szekszárd Nagylak V V/A Helsinki folyosók gyorsforgalmi hálózat 2002-ben Hálózatbővülés : autópálya autóút épülő autópálya épülő autóút autópálya előkészítés alatt autóút előkészítés alatt Mohács Baja TEMESVÁR, BUKAREST felé IV Pécs Röszke M56 BELGRÁD felé Ilocska X/A SZARAJEVÓ felé V/C

5 M6 Budapest - Dunaújváros
M0 – Érdi tető Érdi tető – Dunaújváros Hossza 60 km Engedélyezés folyamatban Kivitelezés kezdete II. félév befejezése 2006.

6

7

8

9

10

11 M6 Dunaújváros - Szekszárd
Hossza : 67 km A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2006-ban kezdődnek meg.

12

13

14 M6 Szekszárd - Bóly Hossza : 47 km
A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2005-ben kezdődnek meg.

15

16

17 M6 Bóly - országhatár Hossza : 17 km
A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák után kezdődnek meg.

18

19

20 M6 Pécsi bekötés Hossza : 55 km
A részletes környezeti hatásvizsgálat november végén elkészül. Az engedélyezési és kiviteli terv készítésére a szerződést megkötöttük. A kivitelezési munkák 2005-ben kezdődnek meg.

21

22

23 2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat
KASSA felé 2015-re javasolt gyorsforgalmi úthálózat SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30 M3 M35 M4 M8 M0 M2 M15 M1 M81 M86 M9 M70 M7 M6 M56 M5 M43 M44 Miskolc Parassapuszta Vác IV. M25 Emőd Nyíregyháza BÉCS felé V Polgár Duna Eger Győr Füzesabony Sopron Tatabánya BUDAPEST Debrecen Szombathely Szolnok Székesfehérvár GRÁC felé Veszprém IV Dunaújváros ARAD, KOLOZSVÁR felé Rábafüzes Zalaegerszeg Kecskemét LJUBJANA, TRIESZT felé Bszgyörgy Lelle Békéscsaba Nagykanizsa Kiskunfélegyháza V ARAD felé Szeged ZÁGRÁB felé Letenye M3 autópálya Polgár-Nyíregyháza közötti szakasz Autópálya nyomvonalának kijelölése országos érdek és ez által országos hatáskörű feladat. Éppen ezért az M3 autópálya nyomvonala sem függhet Nyíregyháza és Debrecen régóta tartó rivalizálásától. 1999-ben az M3 autópálya tárgyi szakaszának előkészítése gyakorlati fázisba lépett. Ekkor kerültek felszínre azok a szempontok és feltételek, amelyeket – természetüknél fogva - az Országos Terület Rendezési Terv és az Országos Közúthálózat Fejlesztési Koncepció még nem tartalmazhatott, de a nyomvonal kialakulásában meghatározó a szerepük. A Beruházó 1999-ben megbízást adott az UNITEF-CÉH Mérnökiroda Kkt.-nek arra, hogy az M3 autópálya Hajdú-Bihar megyei szakaszára az UVATERV Rt. által 1992-ben készített engedélyezési tervet vizsgálja felül. A felülvizsgálat oka az volt, hogy időközben megváltoztak a körülmények (pl. természetvédelmi törvény, környezetvédelmi törvény, hatásvizsgálati rendelet). Kaposvár Szekszárd V/A IV Mohács Baja Nagylak TEMESVÁR, BUKAREST felé Pécs Röszke BELGRÁD felé V Helsinki folyosók autópálya autóút épülő autóút Ilocska M56 X/A SZARAJEVÓ felé V/C

24 2015

25 Megköszönöm figyelmüket.


Letölteni ppt "A gyorsforgalmi úthálózat bővülése 2003-ról 2006-ra KASSA felé SK A SLO HR YU RO UA V Tornyosnémeti LVOV, KIJEV felé Tisza POZSONY, PRÁGA felé M30."

Hasonló előadás


Google Hirdetések