Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az EU közlekedésfejlesztésének főbb irányai különös tekintettel a páneurópai V. folyosóra Szűcs Lajos közlekedési stratégiai és nemzetközi főosztály vezetője.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az EU közlekedésfejlesztésének főbb irányai különös tekintettel a páneurópai V. folyosóra Szűcs Lajos közlekedési stratégiai és nemzetközi főosztály vezetője."— Előadás másolata:

1 Az EU közlekedésfejlesztésének főbb irányai különös tekintettel a páneurópai V. folyosóra Szűcs Lajos közlekedési stratégiai és nemzetközi főosztály vezetője GKM „Közlekedés- és logisztikai fejlesztés Záhony – Csap térsége” konferencia március 2.

2 a közlekedési hálózatok az egységes piac ütőerei, fontos a hiányzó összeköttetések pótlása, a szűk keresztmetszetek feloldása A transz-európai közlekedési hálózat tervezett infrastrukturális projekt- jeinek 80%-a nem valósult még meg, ennek fő oka a forráshiány. Az EU közlekedéspolitikája A megváltozott európai térszerkezet megváltozott európai térszerkezet új európai területek bekapcsolódása forgalmi átrendeződés határok folyamatos keletre tolódása magasabb színvonalú országos és európai hálózatok kiépítésének igénye

3 Helsinki folyosók

4 V. Helsinki folyosó

5 WIDER EUROPE

6 Az összeurópai közúti hálózat és annak hazai vonatkozásai Helsinki folyosók magyarországi szakaszai a korábbi TINA elemekkel A külső kapcsolatrendszer kialakítása A külső kapcsolatrendszer kialakítása: a TEN-hálózat magyarországi szakaszainak országhatárig történő mielőbbi kiépítése, a korábbi TINA-hálózat elemeiként szereplő tengelyek fejlesztése.

7

8

9 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Gazdasági és Közlekedési Minisztérium 1024 Budapest, Margit krt. 85.


Letölteni ppt "Az EU közlekedésfejlesztésének főbb irányai különös tekintettel a páneurópai V. folyosóra Szűcs Lajos közlekedési stratégiai és nemzetközi főosztály vezetője."

Hasonló előadás


Google Hirdetések