Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet."— Előadás másolata:

1 EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet

2 KEZDET  2002 Ősz Távmunka ügyek állami felkarolása  Pályázatok Eredmény Több éves várakozás után az ügy fejlődésnek indult.

3 CALL CENTER 06-80-204-233  Az FMM pályázati információit kommunikálja  Segíti a távmunka népszerűsítését  Mintaprojectként működik

4 CALL CENTER TECHNIKAI TAPASZTALATOK  A MATÁV koncessziós területén túl nem kapcsol – Koncessziós törvény és saját műszaki ajánlata ellenére sem  Frissítési idő 3 nap

5 CALL CENTER SZERVEZÉSI TAPASZTALATOK  Szervezési, betanítási idő 8 nap  Műszaki indítás 2,5 hét  Működik 3 hónapja  Szerződési háttér lezáratlan  Elvi akarat és támogatás 100%  Döntés: gyors, korrekt  Papírmunka: befejezetlen  Finanszírozás: megoldatlan

6 CALL CENTER ÉRDEMI TAPASZTALATOK  3000 hívás 75-80%-a munkavállaló  Jelentkezni szeretne  Lehetőségek után érdeklődik  Kb. 60% a munkaerő piacon hátrányos helyzetűnek tekinthető  3/4 pontos ismeretekkel nem rendelkezik a távmunkáról  Munkáltatók (20-25%)  Pénz elnyerésére koncentráló kérdések  Kevés pontos ismerettel rendelkeznek

7 CALL CENTER ÉRDEMI TAPASZTALATOK II  3000 telefon  300 E-mail  8-10 személyes megkeresés  25-30 telefonos megbeszélés ISMERET HIÁNY!

8 CALL CENTER JÖVŐ  Megkezdtük a fogyatékkal élőknek indított oktatási project kommunikációját  Hamarosan megkezdjük az élethosszig tartó tanulás FMM programjának kommunikációját  Tovább folytatjuk a távmunkával kapcsolatos kommunikációt A működést szakemberek ellenőrizték és találták jónak, így a modellt megfelelőnek, alkalmazhatónak és mások számára ajánlhatónak gondoljuk.

9 ÚT A JÖVŐBE TANULJ EGY ÉLETEN ÁT Elektronikus kereskedelem Távmunkás képző ECDL távoktató tanfolyamok 3x1000 fő részére

10 ÚT A JÖVŐBE AMIT NYÚJTUNK Távoktatási anyag Segítő tanár Segítő honlap Segítő zöld szám Gyakorló-oktató terem Ingyen Internet 1000 főnek Regionálisan kihelyezett tutorial

11 ÚT A JÖVŐBE AMIT NYÚJTUNK II. Otthoni és kontrolált vizsgarendszer Kedvezményes ECDL vizsga Vizsgázottak részére további ingyenes szolgáltatások Piactéren megjelenés Ingyenes munkaközvetítés

12 ÚT A JÖVŐBE 3000 Ft-ért versenyképes tudás! www.tavtanfolyam.hu 06-80-204-233 1032 Bp San Marco u 76 MEOSZ OTTI KAPCSOLAT

13 EGYÉB TÁVMUNKA PROJECTEK SAJTÓFIGYELÉS Távmunka, távoktatás ügyek – saját megrendelés Kórház és egészségügy – Magyar Kórházszövetségnek

14 EGYÉB TÁVMUNKA PROJECTEK II PROGRAMOZÁS, HONLAP KÉSZÍTÉS

15 EGYÉB TÁVMUNKA PROJECTEK III MÁS MUNKÁLTATÓKNAK KÖZVETÍTETT MUNKAERŐ Marketing munkakör Közvélemény kutató Adatrögzítő Fordító ÖNÁLLÓ VÁLLALKOZÓK TANFOLYAMAINK NYOMÁN

16 TANULSÁGOK Ismeret hiány továbbra is érzékelhető mind a munkáltatók mind a munkavállalók részéről Állami támogatás végrehajtását gyorsítani kell Freelancerek támogatását és munkaadók képzését segíteni kell. A projectek működőképesek Jelentős személyi problémák nem merültek fel Fogyatékkal élő munkaerő alkalmazásával speciális problémák nem merültek fel A projectek gazdaságosan működnek

17 Dr. Derera Mihály derera@chello.hu 06-20-9581-661 KAPCSOLAT


Letölteni ppt "EGYENLŐ ESÉLYEK Tapasztalatok, teendők, tervek Dr. Derera Mihály igazgató MEOSZ Oktatási, Továbbképző és Távmunka Intézet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések