Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center Előadó: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő, kuratórium társelnöke.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center Előadó: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő, kuratórium társelnöke."— Előadás másolata:

1 Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center Előadó: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő, kuratórium társelnöke

2 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA „Az ügyfél a legfontosabb látogatónk, nem függ tőlünk, mi függünk tőle. Nem zavar bennünket, még ha néha úgy tűnik is. Nem kívülálló. Ő tesz nekünk szívességet azzal, hogy minket választott. Az ügyfelek jelentik munkánk és jövőnk biztonságának egyetlen forrását.” (Mahatma Gandhi)

3 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Mi is az a Call Center?

4 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Call center penetráció Magyarországon CC

5 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Kiből lehet profi call centeres? Aki kiváló hangi adottságokkal, kommunikációs készséggel rendelkezik Aki szeret és tud bánni az emberekkel Aki kiegyensúlyozott, derűs egyéniség Aki gyorsan és komplexen képes megérteni az embert és a problémáját Aki döntés és cselekvőképes Aki felhasználói szinten tud bánni a számítógéppel (Aki jól beszél idegen nyelveket) Aki bírja…

6 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Hogyan lesz / lett profi 2002-ig?  Meglátott egy hirdetést és jelentkezett  Kiválasztották  Betanították  Elkezdett dolgozni – segítették, ellenőrizték, értékelték  Ösztönözték, fejlesztették, megbecsülték és mégis gyakran továbbáll(t)…

7 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA 2002 júniusa óta: „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” Munkáltatók – Alapítók, támogatók… Szakközépiskolák Felsőoktatási intézmény: BGF Tanácsadók, szakértők, szakírók, szakemberek… Államigazgatási szervek: OM, FMM, NSZI, munkaügyi központok Szakmai, és társadalmi szervezetek, gazdasági kamarák…

8 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Call center asszisztens OKJ középfok szeptember Ügyfélszolgálat asszisztens OKJ középfok szeptember Ügyfélkapcsolati vezető OKJ felsőfok Ügyfélkapcsolatok szakértő diploma 2008.

9 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Telefonos/elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens OKJ középfok Személyes ügyfélszolgálati asszisztens OKJ középfok Idegennyelvi ügyfélkapcsolati szakügyintéző OKJ emelt szintű vagy akkreditált felsőfokú Ügyfélkapcsolati - BSC képzési ág Ügyfélkapcsolati vezető OKJ emelt szintű vagy akkreditált felsőfokú Ügyfélkapcsolati - MA képzési ág

10 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Rész-szakképesítésként definiáltuk:  Számítógépes adatrögzítő (BackOffice) (31)  Telefonkezelő (31)  Telemarketing asszisztens (52) Telefonos/elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens OKJ középfok (52)

11 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Esélyegyenlőség a Call Centerben! Mozgáskorlátozottak Vakok és gyengénlátók Egyéb megváltozott munkaképességűek Pályakezdő munkanélküliek GYES-ről visszatérő nők 45 év felett átképzésre kényszerülők

12 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Tervezett moduláris felépítés Telefonos / elektronikus ügyfélkapcsolati asszisztens (52, 600 óra) Rész-szakképesítésekben nem szereplő modulok: K6: Panaszt, reklamációt kezel K*9: Műszaki segítségnyújtás (IT helpdesk) K*12: Távközlés Számítógépes adatrögzítő (23, kb. 120 óra) Moduljai: A1: Iratokat, dokumentumokat kezel A2: Ügyviteltechnikai eszközöket, berendezéseket kezel A3: Adatbeviteli feladatot végez Telemarketing asszisztens (52, kb. 200 óra) Moduljai: K4: Kapcsolatot létesít az ügyféllel K7: Termékeket, szolgáltatásokat értékesít K8: Ügyfélkapcsolatokat aktivizál K*10: Hideghívás K*11: Call Center rendszerhasználat Telefonkezelő, ügyféltájékoztató (23, kb. 120 óra) Moduljai: A2: Ügyviteltechnikai eszközöket, berendezéseket kezel K4: Kapcsolatot létesít az ügyféllel K5: Ügyintéz, szakmai kompetenciái alapján szolgáltatást végez

13 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Szakterületi specifikáció:  IT, HelpDesk  Távközlés  Vállalati pénzügyek  Emberi erőforrás  Üzleti adminisztráció ?? Idegennyelvi ügyfélkapcsolati szakügyintéző OKJ emelt szintű (54) vagy akkreditált felsőfokú (55)

14 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Mire épülhet?  Korábban megszerzett szakképesítésre  Tapasztalati tanulás elismerésére Ügyfélkapcsolati vezető OKJ emelt szintű (54) vagy akkreditált felsőfokú (55)

15 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Ügyfélkapcsolati - BSC képzési ág Ügyfélkapcsolati - MA képzési ág Pályaválasztási döntést generál Karriertervezést támogat

16 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA „Kinőttél már a gyerekkorból de felnőtt nem vagy még Megszoktad a játékaid és folytatni szeretnéd... Egész más, egész más ez a játék Ha beállsz a körbe és vállalod; hogy nem ér a neved, nem mondhatod „ Bródy János

17 Informatikai Szakképzési Konferencia * IHM * FPI * HEA Cím: 1056 Budapest, Molnár u. 19. Tel.: mobil: 20/ A Kuratórium elnöke: Dr. Csizmadia László főiskolai tanár ügyvezető társelnöke: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő irodavezető: Lép Annamária Call Center Club alapítva: 2003 Távközlési alapismeretek Tankönyvpótló jegyzetek Call Center ismeretek Tankönyvpótló jegyzetek


Letölteni ppt "Valódi foglalkoztatási alternatívát kínál a Call Center Előadó: Tóth Éva Mária humánmenedzsment szakértő, kuratórium társelnöke."

Hasonló előadás


Google Hirdetések