Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy."— Előadás másolata:

1

2  Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy Falut Projekt

3 Mi az NTC?  A Nourish the Children (Táplálékot a Gyermekeknek – NTC) a Nu Skin Enterprises profitorientált vállalat humanitárius kezdeményezése, illetve közös vállalkozás kiválasztott állami karitatív szervezetekkel. Az NTC nem karitatív jellegű szervezet.  Az NTC célja, hogy „jobbító erő” legyen az egész világon, aminek középpontjában a gyermekek megsegítése áll.  Az NTC értékesíti a Pharmanex által kifejlesztett VitaMeal™ terméket, majd szétosztja az adományokat a minősített karitatív szervezeteknek és helyi embereknek.

4 Miért tesszük? Minden 6. másodpercben meghal egy gyermek. Azaz összesen gyermek veszíti el életét évente. A Nu Skin Enterprises felajánlja Üzletépítőinek és Fogyasztóinak a lehetőséget, hogy igazi változást vigyenek a szenvedő gyermekek életébe.

5 Vitaminhiányok Gyulladások és hasmenés  képtelenek felszívni a tápanyagokat Képtelenek megtanulni dolgozni A szegénység és a tudatlanság csapdája Tápláló élelmiszerek hiánya Növekvő alultápláltság A szegénység körfolyamata

6 VitaMeal ™ - Az NTC szíve  A VitaMeal a gyermekek alultápláltságával foglalkozó szakértők által kidolgozott készítmény: Pharmanex tudósok: Win Duersch, PhD Dr Ken Brown, M.D.  Megfelelő mennyiségű kalóriát, fehérjét, zsírt, szénhidrátot, vitamint és ásványi anyagot tartalmaz, melyekre az alultáplált gyermekeknek szükségük van növekedésükhöz és kapacitásaik maximalizálásához.  A VitaMealt neves segélyszervezetek osztják szét, amelyeknek megvan a hatékony szállításhoz szükséges infrastruktúrájuk.

7 VitaMeal 25 Vitamin és tápanyag Egészséges test és lélek Oktatás iskolai ételosztás segítségével Munka- lehetőségek Kitörés a szegénység csapdájából VitaMeal – megtöri a Szegénység Körfolyamatát

8 A gyermekek megsegítése Az iskolai étkeztetés VitaMeal adományokra támaszkodik a gyermekeket a meleg étel vonzza az iskolába szellemi és testi táplálék több leány járhat iskolába  A lányok oktatásában rejlő erő A képzett lányok ritkábban válnak kiskorú anyákká A képzett anyák saját gyermekeik oktatásáról is gondoskodnak A képzett anyák kitörést jelentenek az írástudatlanság és szegénység csapdájából A képzett anyák megmenthetik a társadalmat

9 Az NTC Különbség Mitől más az NTC kezdeményezése? Az adományozók terméket és nem pénzt adományoznak A Karitatív Szervezet kezelési és szállítási díj nélkül szállítja az élelmet Részletes információt adunk az adományokról, képeket, jelentéseket és videókat a projektekről  A gyakorlati munkáról szóló jelentés Az NTC a következőkben különbözik a segélyszervezetektől: Az NTC nem karitatív jellegű szervezet. A Nu Skin Enterprises profitorientált vállalat humanitárius kezdeményezése. Az adományozók ételt (VitaMeal ™ -t) és nem pénzt adományoznak. A teljes adományt a szükséget szenvedőknek adjuk. Neves karitatív szervezetekkel dolgozunk együtt, akik adminisztrációs és szállítási díj nélkül osztják szét a VitaMealt. Az adományozóknak lehetőségük van rá, hogy anyagilag is elismerjék őket humanitárius adományozásaikért. A VitaMealt Malawiban és Kínában gyártják, amely elősegíti a helyi gazdaság növekedését. Részletes információkat, képeket, riportokat és videókat nyújtunk a különböző helyeken történő projektekről, illetve részletes információkat a VitaMealről és tápanyagtartalmáról.

10 Üzleti Koncepció  Azok az Üzletépítők, akik azzal keresik kenyerüket, hogy Nu Skin és Pharmanex termékeket adnak el és a Nourish the Children kezdeményezésben vesznek részt, aktív szerepet vállalnak abban, hogy megoldják a világ éhezési problémáját.  Az NTC Szociális Vállalkozókat képez, akiket kompenzál és megjutalmaz a gyermekek megmentésére és a célok elérésére fordított idejükért és forrásaikért.  A Nourish the Children nem egy egyedülálló üzleti lehetőség, de része egy olyan szponzorációs lehetőségnek, amely egy olyan vállalathoz vonzza az embereket, amely elkötelezte magát, hogy jobbító erőként működjön.  Az NTC kezdeményezés egy másik piacon mutatja be a Nu Skin Enterprisest, mint a többi termék, és olyan lehetőséget képvisel, amely növeli az értékesítést.

11 Hogyan működik az NTC? Az adományozók “virtuálisan”, az NTC-n keresztül megveszik a VitaMealt. A VitaMealt Malawiban és Kínában gyártják, így helyi terményeket és munkaerőt használnak. A VitaMealt a Feed the Children ® és más neves karitatív szervezetek osztják szét.

12 Az NTC partnere – Feed the Children ® Az NTC legfontosabb globális partnere  egy nemzetközi, nem profitorientált, felekezeten felüli keresztény segélyszervezet  a harmadik legnagyobb nemzetközi karitatív szervezet az Egyesült Államokban, melynek célja az éhezők táplálása  2005-ben a Feed the Children több mint adag ételt osztott ki naponta több mint 28 millió kilogramm élelmiszert és 5 millió kilogramm más létszükségleti cikket juttatott nemzetközi projekteknek

13 Mi a részvétel módja?  Vegyen VitaMeal csomagokat! 1 csomag VitaMeal – 5500 Ft 2 csomag VitaMeal – 9000 Ft 5 csomag VitaMeal – Ft  Egyszeri megrendelés vagy ADP  Kiegészítő progam: Amennyiben 5 csomagos VitaMeal adományt vásárol, a Nu Skin Enterprises kiegészíti azt egy hatodik csomaggal. A világon bárhol, minden 8. VitaMeal csomag megvásárlásakor, a Nu Skin Enterprises egy csomagot adományoz, hogy eggyel több szükséget szenvedő gyermeket mentsen meg.

14 Elismerés  Nagykövet – Minden olyan Üzletépítő, aki személyesen 4 VitaMeal csomagot adományoz, és akinek ezen felül személyesen szponzorált Üzletépítői 12 csomagot adományoznak. Ezeknek a követelményeknek 2 egymást követő hónapban kell megfelelni. Jutalom: NTC Nagykövet kitűző és törzsi nyaklánc  Főnagykövet – Olyan Nagykövet, akinek 3 Nagykövete van az első szinten. Jutalom: főnöki bot & főnagyköveti embléma a törzsi nyaklánchoz  Hosszú távú Nagykövet – Olyan Nagykövet, aki Nagyköveti státuszát 12 egymást követő hónapon keresztül fenntartja. Jutalom: kézzel faragott edény & törzsi nyaklánc a 12 hónapos emblémával

15 A Nu Skin Üzletépítők különbséget tettek 2006-ban  2006-ban, az NTC adományozók több mint 27 millió ételt adtak az alultáplált gyermekeknek.  Az NSE vállalat kiegészítő programjának köszönhetően, az NTC 5 millióval több ételt tudott szétosztani.

16 Európa tesz a változásért  Európa erőfeszítéseinek és erőforrásainak fókusza: Malawi  2006-ban Európa több mint adag élelmet adományozott a Malawiban szükséget szenvedő gyermekek számára.  2006-ban a teljes európai adományok 33%-kal meghaladták a 2005-ös adományokat.  A legtöbbet adományozó ország Norvégia, adag élelmiszerrel. Őket követi Dánia, majd Németország.

17 2007-ben még magasabb a cél  2007-re a cél, hogy az európai adományok összege elérje az ételt.  A vállalat kiegészítő programja folytatódik. Együtt még több életet tudunk megmenteni Malawiban, emellett egészséget és reményt tudunk adni Malawi jövőbeni vezetőinek.

18  Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy Falut Projekt

19  A Malawi Projekt egy USA-ból indított karitatív projekt, amely azért dolgozik, hogy élelmiszersegélyeket, egészségügyi, oktatási és mezőgazdasági fejlesztési programokat nyújtson az afrikai Malawi lakosságának.  Az NTC a Malawi Projekttel együtt dolgozik, hogy szétossza a VitaMealt Malawi szükséget szenvedő lakosságának.  Malawi lakosából árva.  A gyermekek 30%-a még 5 éves kor előtt meghal.  Az NTC a Malawi Projekttel együtt hosszú távú segítséget nyújt a fejlesztési projekteken keresztül, aminek egy részét az NSE finanszírozza. A Malawi Projekt

20 Több, mint csupán ételosztás….  Európa erőfeszítéseinek és erőforrásainak fókusza: Malawi  Nem csak ételt adunk, hanem segítjük is a malawikat, hogy jobb jövőt teremthessenek maguknak és családjuknak, a mezőgazdasági fejlesztési programokon keresztül.  Olvasson különböző segélyszervezetek humanitárius segítségeiről a weboldalon, és nézze meg, milyen sikeresen működik az NTC koncepció és milyen hatékony, mint jobbító erő.

21 Malawi VitaMeal Gyártó Üzem  Az Üzletépítők Jobbító Erő Alapítványnak nyújtott adományainak köszönhetően az NSE fedezni tudta az új Lilongwei VitaMeal Gyártó Üzem építési költségeinek felét. Az üzem 2004-ben nyílt meg.  A költség felét hitel formájában kapta Napoleon Dzombe (helyi főnök – üzem igazgatása).  Az NSE elküldte Pharmanex szakembereit, hogy létrehozzák a helyi igényekhez igazított VitaMeal zabkásákat, melynek alapanyagai helyileg is megtalálhatók, illetve hogy oktassák és képezzék az üzemben dolgozókat.  Az üzem Malawi tulajdonban van, és folyamatos értéket jelent a Malawi nép számára, mivel piacot teremt a helyi gazdálkodóknak és munkát ad az embereknek.

22 Mesés eredmények  Jelenleg a VitaMeal üzem több mint adag ételt készít havonta, és alapvető tápanyagokat nyújt a malawi árvák számára.  A helyi termelés kb. 400 embernek ad munkát.  A helyi gazdák terményeinek számára piacot teremt.  A VitaMeal osztás több gyermeket vonz az iskolába, akiknek amúgy dolgozniuk kellene, hogy segítsenek ellátni családjukat.  A helyi termelés kisebb szállítási költséget jelent, így több pénz marad egyéb segélyekre.

23 Az NTC vezérli a folyamatot A Malawi ÜzemÉlelmiszer Az Üzletépítő vásárol és adományoz Napoleon Dzombe osztja szét az élelmiszert A gyermekek élelmiszert kapnak A működés módja A Malawi Projekt jelentéseket ad

24  Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy Falut Projekt

25 Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány™

26 Nem profit-orientált szervezet, melynek célja, hogy a világot jobbá tegye a gyermekek számára. az őshonos kultúrák megőrzésével, a veszélyeztetett környezet védelmével, a súlyos betegségek orvosi kutatásának finanszírozásával, humanitárius segítség nyújtásával. 0,25 dolláros adományok nyújtásával a Nu Skin etno- botanikai termékcsaládjából, az Epoch-ból történő valamennyi értékesítéskor. Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány™

27 Reményt adunk  1996 óta a Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány™ messzemenő hatást ért el több millió dollár adománnyal, amellyel a világ számos humanitárius projektjét támogatta.  Fogd meg egy ukrán gyermek kezét (TOUCH): Ukrajna Olyan gyermekek szponzorálási programja, akik árván maradtak vagy fogyatékossággal élnek az ukrajnai Ungváron. A Császlóci Gyermekotthon számos nagy projektjének finanszírozása: új mosoda – új játszótér – osztályterem felújítás – matracok és ágynemű – ruhák, cipők és játékok gyűjtése az ukrajnai gyermekotthon számára. TOUCH Down program – üzletépítői adomány és szakmai képzések a végzett árva diákok számára, akiknek el kell hagyniuk az árvaházat.

28 Amellett, hogy a Malawiban található VitaMeal Gyártó Üzem költségeinek a felét állja, a Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány új teherautót adományozott Napoleon Dzombe-nak, hogy segítse az élelmiszer szétosztását. Segítség Malawiban

29 A környezet megőrzése a világ gyermekei számára  Folyamatos támogatás a Seacology alapítványi projekteknek (nem profit-orientált, civil szervezet, melynek célja a világ szigetein a környezet és a kultúra megőrzése).  A Seacology iskolákat és kórházakat épített, vízszolgáltatást biztosít az őslakosok számára a világ szigetein, több százezer hektárnyi értékes esőerdő és korallzátony közösség megmentésével.

30  Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy Falut Projekt

31 Építs egy falut!...ami egy nemzetet épít!

32 A malawi emberek 90%-a megélhetési gazdálkodást folytat. Étrendjük 80-90%-át a kukorica teszi ki. Mivel ebből az egyetlen élelmiszerből kevés tápértékhez jutnak, a nép folyamatos alultápláltságban, gyengeségben és betegségekben szenved. Az Építs egy falut projekt célja, hogy gazdálkodókat tanítson meg arra, hogyan termeszthetnek többféle tápláló terményt, hogy elláthassák családjukat és el is tudjanak adni belőle. A jelenlegi helyzet

33 - Egy tényleges falu megépítése Malawi-ban - A falu „élő osztályteremmé” alakítása Modell: 2 évenként 200 gazdálkodó család bevonása a 2 éves intenzív mezőgazdasági képzésbe, melynek tapasztalatait hazavihetik saját falvaikba – ami végső soron elősegíti a nép táplálását. Az Építs egy falut projektnek 2 célja van:

34 A tanulók a következő tantárgyakat sajátíthatják el: a.Halászat b.Csepegtető öntözés c.Fenntartható gazdálkodás d.Erdővédelem és fagazdálkodás e.Állattenyésztés f.Talajmegőrzés g.Vízvédelem h.Növendékfák kezelése i.Modern műtrágyázási technikák j.Modern szerves trágyázási technikák Mezőgazdasági képzés

35 Már lezárult. A Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány egy földgátat finanszírozott, ami most olyan módon került kiterjesztésre, hogy létrejött egy 1,5 km hosszú tó. I. fázis:

36 - Jelenleg 61,5 hektár földet művelnek meg gyümölcsfa került elültetésre növény van a csemeteiskolában - Újra erdősítés - A Malawi kormány a projektet elfogadta és támogatja I. fázis:

37 Duplex lakás egységek: 25-tel indul, összesen 100 lesz. Létesítmények: - Adminisztratív épület - Két osztálytermes blokk - Raktár a szükséges ellátmánnyal - Kerítések állatoknak - Négy halastó - Műtrágya, mag, üzemanyag - Két traktor II. fázis:

38 1) Készpénz adományok az Építs egy falut Projektnek (hivatkozási szám: ) 2) Vegyen VitaMealt A Nu Skin Europe 1 dollárt adományoz minden 4 csomag után. A részvétel módja

39 „Az NTC lehet, hogy csak 5%-a annak, amit teszünk, de 95%-a annak, amik vagyunk"


Letölteni ppt " Első rész – Mi a Nourish the Children?  Második rész – A Malawi Projekt  Harmadik rész – Nu Skin Jobbító Erő Alapítvány  Negyedik rész – Építs egy."

Hasonló előadás


Google Hirdetések