Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Nu Skin ® küldetése “ Küldetésünk, hogy jobbító erő legyünk világszerte, lehetőséget nyújtva az embereknek életük jobbá tételére kifizetődő üzleti lehetőségekkel,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Nu Skin ® küldetése “ Küldetésünk, hogy jobbító erő legyünk világszerte, lehetőséget nyújtva az embereknek életük jobbá tételére kifizetődő üzleti lehetőségekkel,"— Előadás másolata:

1

2 A Nu Skin ® küldetése “ Küldetésünk, hogy jobbító erő legyünk világszerte, lehetőséget nyújtva az embereknek életük jobbá tételére kifizetődő üzleti lehetőségekkel, innovatív termékekkel valamint gazdagító, felemelő kultúrával.” A Nourish the Children ® (NTC) (Tápláld a Gyermekeket!) kezdeményezés a világ éhes gyermekeinek táplálása érdekében egyesíti a Nu Skin ® -t és a kiterjedt üzletépítői hálózatot.

3 Gyermekeket menteni egy egyedülálló ötlettel  2002-ben az éhezés világszerte jelenlévő járványszerű problémájának enyhítésére a Nu Skin ® útnak indította a NTC kezdeményezést.  Az NTC a Nu Skin Enterprises profitorientált vállalat egyik humanitárius kezdeményezése, valamint bizonyos közszolgálatokkal együtt működtetett társvállalkozása. Maga az NTC nem egy jótékonysági intézmény.  Innovatív koncepció: Az NTC kiemelkedően tápláló élelmet árusít – VitaMeal –, majd a megvásárolt ételt eljuttatja egy harmadik közreműködőnek, egy non- profit szervezetnek, amely kifejezetten arra specializálódott, hogy az alultápláltságtól és éhínségtől leginkább sújtottaknak ossza azt szét.

4 Világszerte elismert A Nu Skin ® egyedülálló Nourish the Children ® kezdeményezésének elismerése a 2007-es év American Business Awardja (Amerikai Üzleti Díj) a következő kategóriában: Legjobb Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás Program Az American Business Awards vagy másnéven a Stevie-díjak minden típusú és méretű vállalatot díjaznak, ill. kitüntetik a háttérben dolgozókat is. A Stevie-díjak elismeréssel adóznak a kiemelkedő munkahelyi teljesítmények előtt világszerte.

5 Miért Mi teszünk érte? Minden 6. másodpercben egy gyermek meghal az alultápláltság következtében. Ez évente gyermek halálát jelenti. A Nu Skin Enterprises megadja a lehetőséget az Üzletépítőknek és a Vásárlóknak, hogy bizonyítsák a valódi különbséget a szenvedő gyermekek életében.

6 Bizonyítsa a különbséget! A VitaMeallel megtörhető a Szegénység körforgása, és többmillió gyermek megmenthető az éhezéstől.

7 Vitaminhiány Fertőzések és hasmenés> Tápanyagok nem tudnak felszívódni Tanulás / munkaképtelenség Szegénység és analfabétizmus csapdája Tápláló élelem hiánya Növekvő alultápláltság A szegénység-körforgás

8 VitaMeal - Több mint egy étel  A VitaMealt kifejezetten alultáplált gyermekek számára fejlesztették ki a Pharmanex ® tudósai, valamint a harmadik világ országaiban jelenlévő gyermekéhínség egy szakértője.  Megfelelő egyensúlyban tartalmazza a szükséges kalóriát fehérjével, zsírokkal, szénhidráttal, vitaminokkal és ásványi anyagokkal, melyekre az alultáplált gyermekeknek elengedhetetlenül szükségesek a növekedéshez és a teljes élethez.  A VitaMealt elismert jótékonysági szervezeteken keresztül osztjuk szét, akik rendelkeznek a szükséges infrastruktúrával a kiszállítás hatékonysága érdekében.

9 VitaMeal 25-féle vitamin és tápanyag Egészséges lélek és test Oktatás az iskolai étkeztetésen keresztül Munkalehetőségek Kitörés a szegénység- körforgásból VitaMeal - Megtöri a Szegénység-körforgást

10 Iskolai Étkeztetés Programok Az iskolai étkeztetés eszközei a VitaMeal adományok:  a gyermekeket az iskolába vonzza a meleg étel  táplálja a szellemet és a testet  jelentősen növelte az iskolába járó lányok számát. A lányok oktatásában rejlő erő:  az iskolázott lányok körében ritkább a kamaszkori szülés  az iskolázott anyák beiskolázzák gyermekeiket is  az iskolázott anyák kitörnek az analfabétizmus és a szegénység ördögi köréből  az iskolázott anyák megmentik a társadalmat.

11 Partner – Feed the Children ® –Etesd a Gyermekeket!  az NTC elsőszámú globális partnere  egy nemzetközi, non-profit, nem felekezeti keresztény segélyszervezet  a 3. legnagyobb jótékonysági szervezet az Egyesült Államokban (USA)  évente többmillió kilogramm élelmet juttatnak el családoknak több mint 60 országban.

12 Az NTC működése Az NTC-n keresztül a jótékonykodók virtuálisan megvásárolják a VitaMeal csomagokat. A VitaMealt malawii és kínai gyárakban állítják elő helyi alapanyagokból, helyi munkaerő segítségével. A VitaMealt a Feed the Children ® – Etesd a Gyermekeket! és egyéb neves segélyszervezetek eljuttatják a rászorulóknak. Az éhező gyermekek életben maradnak!

13 Az NTC Különbség Az NTC a következőkben tér el más segélyszervezetektől:  Az NTC nem jótékonysági szervezet. Ez egy profitábilis humanitárius kezdeményezés, amelyet a Nu Skin Enterprises, egy profit orientált vállalat működtet.  A jótékonykodók élelmiszeri terméket adományoznak, nem pénzt. A teljes adomány a rászorulókhoz kerül.  Elismert segélyszervezetekkel dolgozunk együtt.  A jótékonykodókat humanitárius adományukért anyagi jutalomban részesítjük.  A VitaMealt Malawiban és Kínában gyártják, hogy így is támogassuk a helyi gazdasági növekedést.  Részletes információkat, fényképeket, jelentéseket és videofilmeket teszünk közzé különböző helyszínekről.

14  Malawi lakosa közül árva.  A várható élettartam 44 év.  A gyermekek 30%-a 5 éves koruk előtt meghal. Az okok:  alultápláltság  AIDS  A lakosság 90%-a falusi területeken él. Malawi – Afrika szíve

15 Több mint egyszerű táplálék….  Nem csupán élelmet osztunk. Segítünk a malawii embereknek egy jobb jövő kialakításában saját maguk és családjuk számára mezőgazdasági fejlesztési programokon keresztül.  óta az NTC és a Malawi Project közösen dolgozik, hogy hosszútávon tudjon segítséget nyújtani a részben a Nu Skin ® által szponzorált fejlesztési projekteken keresztül.  Európa egyetlen helyszínre koncentrálja energiáját és forrásait: Malawira.

16 Malawi VitaMeal előállító Üzem  A malawii Lilongweban található VitaMeal Előállító üzem felépítéséhez a Nu Skin ® biztosította a tőke felét.  A tőke másik felét az üzem vezetője Napoleon Dzombe kölcsönként kapta.  A Pharmanex ® tudósai a VitaMeal összetételét a hagyományos malawii étrendhez és a helyben termelhető terményekhez igazították. Az üzemben dolgozókat pedig betanították.  Az üzem malawii tulajdonban van, és állandó értéket képvisel a malawii emberek életében.  Az üzem 2004-ben nyílt meg.

17 Malawii Partnerek Malawi Projekt  Egy USA-központú jótékonysági szervezet, amely a malawii embereknek tart fent élelmiszer segélyeket, egészségügyi ellátást, oktatási és mezőgazdasági fejlesztési programokat. Napoleon Dzombe  Malawiban született, majd fiatalemberként 3 dollárral és egy apjától kapott útravalóval a zsebében, miszerint segítsen a népén, elhagyta otthonát.  Sikeres üzletember vált belőle, és otthonából kezdett élelmet osztani a rászorulóknak.  Jelenleg a Malawi Projekten dolgozik, és a VitaMeal üzemet igazgatja, valamint felügyeli a VitaMeal csomagok szétosztását éhező gyermekek ezreinek.

18 Hihetetlen eredmények  A VitaMeal üzem havonta több mint ételadagot állít elő, így biztosítva a malawii árvák számára az életmentő táplálékot.  A helyi gyártás közel 400 személy számára biztosít munkalehetőséget.  A helyi gazdálkodók terményének pedig így megvan a piaca.  Az iskolák VitaMeallel való ellátása az intézményekbe vonzza a gyermekeket, akiknek máskülönben dolgozniuk kellene, hogy családjukat támogassák.  A helyi gyártás minimális szállítási költséget jelent, így a fennmaradó tőke egyéb segélyező tevékenységre fordítható.

19 VitaMeal osztás  Az ételosztás árvaházakon, gyermek központokon, kórházakon és iskolákon, stb. keresztül történik.  Közvetlen szétosztás a faluban  A legtöbb esetben az árvák családjukkal maradnak a faluban  Havonta egyszer a falu helyi vezetőségének segítségével VitaMeal osztást tartunk  Minden rászoruló gyermek kap egy jegyet, amelyet VitaMealre válthat be, így egy hónapig minden nap meleg ételhez juthatnak.

20 Ön is részt vehet!  Vásároljon VitaMeal csomagokat:  1-csomag adomány = 30 adag  2-csomag adomány = 60 adag  5-csomag adomány = 150 adag  Adományozzon az ADR programon keresztül:  Hosszú távú segítség – az egyedüli megoldás a gyermekek megsegítésére  Kapjon Termékpontokat – beváltható ingyenes Nu Skin ® termékekre  Kvalifikáljon NTC Nagykövetté

21 A Nu Skin ® kiegészíti az Ön adományait  Vonatkozó program:  Ha Ön 5 csomagos VitaMeal adományt vásárol, a Nu Skin Enterprises kiegészíti azt egy hatodikkal.  Bárhol a világon vásárolt, minden 8. csomag VitaMeal adomány után a Nu Skin Enterprises további egy csomagot adományoz még egy nélkülöző kisgyermek megmentésére.

22 Változtassa meg a malawii gazdálkodók jövőjét  Adomány a Nu Skin Force For Good Foundation ® (Jobbító Erő Alapítvány) Mtalimanja falu  VitaMeal csomagonként 0,25 USD adomány  Mezőgazdasági oktató program  A gazdaságok önellátókká és függetlenekké válnak

23 Nu Skin ® Üzletépítők bizonyítják a különbséget 2011-ben  2011-ben, NTC adományozók több mint 35 millió ételadagot juttattak el az alultáplált gyermekek részére.  A Nu Skin Enterprises ehhez tartozó vállalati programjának köszönhetően az NTC további négymillió ételadagot tudott szétosztani.

24 Az EMEA* bizonyítja a különbséget  Európa egy országra koncentrálja energiáit és forrásait: az afrikai Malawira  2011-ben az EMEA-i adományozók négy és fél millió melegételt adományoztak a dél-afrikai Malawiban és az Oroszországban élő nélkülöző gyermekeknek  Norvégia adománya volt a legtöbb több mint ételadaggal, amit Magyarország és Romániakövet. * EMEA: Európai, közel-keleti és afrikai régió

25 Az NTC elindítása óta több mint 200 millió ételadagot adományoztak a leginkább rászorulóknak. A VitaMealben részesülő országok

26 „ Az NTC talán csak 5%-át teszi ki tevékenységünknek, de 95%-ban megmutatja, hogy kik is vagyunk" -- Blake Roney Elnök, Nu Skin Enterprises


Letölteni ppt "A Nu Skin ® küldetése “ Küldetésünk, hogy jobbító erő legyünk világszerte, lehetőséget nyújtva az embereknek életük jobbá tételére kifizetődő üzleti lehetőségekkel,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések