Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi."— Előadás másolata:

1 Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület július 29. Eger Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi kommunikációban

2 „A satisfied customer is the best business strategy” „A legjobb üzleti stratégia az elégedett ügyfél” Michael Leboeuf

3

4 Minden relatív – mi tisztességtelen? -Jogilag -Erkölcsileg -Általános fogyasztói felfogásban

5

6

7 Kereslet-kínálat -Hiszékenység? -Naivitás? -Jóhiszeműség

8

9

10

11 Az ördög a részletekben rejlik -Apróbetűk -Szerződési feltételek -És a szomorú tapasztalat

12

13

14

15

16

17

18 Árukapcsolás vagy kapcsolt áruk? -Ki van a kép mögött, -Mit küld a rendszer és -Mi van a teában?

19

20

21

22

23

24 Földön, vízen, levegőben -Merre van a bolt? -Ha majd felszáll a repülő

25

26

27 A Wizz Air azon elkötelezettsége részeként, hogy csökkentse az utazási költségeket, és olcsóbb jegyeket biztosítson utasainak, április 1-től díjat vezet be a repülőtéren végzett utasfelvételre. A foglaláskor megvásárolt repülőtéri utasfelvétel 5 euróba, míg az indulás napján megvásárolt 10 euróba fog kerülni. Az internetes utasfelvétel ingyenes.

28 UCP másként

29

30

31

32 Köszönöm a figyelmet! Budapest, Benedek Elek u. 22.


Letölteni ppt "Dr. Eitmann Norbert Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület 2010. július 29. Eger Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a mindennapi kereskedelmi."

Hasonló előadás


Google Hirdetések