Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. 2013. október 1. A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. 2013. október 1. A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában."— Előadás másolata:

1 1 Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft október 1. A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában

2 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 2

3 3 Kézbesítés Árufelvétel Előkészítés Raktározás Előkészítés Beszerzés Megrendelés

4 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 4

5 5 Kézbesítés Megrendelés Árufelvétel

6 1. Szállítási határidő 2. Információ-áramlás 3. Személyes kontaktus 6

7 7 arcel SHOP Csomag Dokumentáció Extra szolgáltatások VÁ 2x Futár

8 8 Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. Köszönöm a figyelmet! trans-o-flex Hungary Kft. H-1239 Budapest, Európa út


Letölteni ppt "1 Huszár Csaba értékesítési igazgató trans-o-flex Hungary Kft. 2013. október 1. A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában."

Hasonló előadás


Google Hirdetések