Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

. EBPP.HU Zrt., a konszolidátor. Magyar István vezérigazgató A GYŐZTESEK FELELŐSSÉGE – TÁJKÉP CSATA UTÁN, AZ ELEKTRONIKUS DÍJBESZEDÉS PERSPEKTÍVÁI, KEREKASZTAL.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: ". EBPP.HU Zrt., a konszolidátor. Magyar István vezérigazgató A GYŐZTESEK FELELŐSSÉGE – TÁJKÉP CSATA UTÁN, AZ ELEKTRONIKUS DÍJBESZEDÉS PERSPEKTÍVÁI, KEREKASZTAL."— Előadás másolata:

1 . EBPP.HU Zrt., a konszolidátor. Magyar István vezérigazgató A GYŐZTESEK FELELŐSSÉGE – TÁJKÉP CSATA UTÁN, AZ ELEKTRONIKUS DÍJBESZEDÉS PERSPEKTÍVÁI, KEREKASZTAL MEGBESZÉLÉS február 2.

2 Az EBPP modell és a rendszer

3 A független konszolidátor - EBPP modell  Független, biztonságos tulajdonosi háttér – pénzügyi befektető  Nyílt szabványokon alapul  Piac vezető megoldás szállító terméke (Checkfree)  99,5%-os rendelkezésre állást biztosít  Rugalmasan alkalmazkodik a már meglévő számlakibocsátói rendszerekhez  Számlatartalom többféle, személyre szabott vizuális megjeleníthetőséggel rendelkezik  Fejlett, ügyfél-specializált marketing eszköztár kapcsolható hozzá  Lehetőség van a hiteles számla XML és a számlakép PDF formátumban történő letöltésére illetve az elektronikus aláírás ellenőrzésére  Minőségbiztosítási és információ biztonsági tanúsítással rendelkezik (2007. január)

4 Az EBPP rendszer NETLOCK

5 Győztesek együttműködése avagy Számlakibocsátó – Ügyfél – Bank – Konszolidátor az EBPP rendszerben, ahol mindenki NYER!

6 Bankok szemével az EBPP Eddigi események (indulás március)  OTB Bank Nyrt., az EBPP piac megnyitója Virtuális POS, OTPDirekt (Internet-bank), CSEPP (EBPP rendszer belső fizetési megoldás)  GIRO Zrt. Átvilágította az EBPP piacot a fizetési konszolidátor szemével és projektet hozott létre 9 lakossági bank részvételével  Piackutatási eredmények (a bankom támogatja) Banki dilemmák  Számlakibocsátók közvetlen csatlakoztathatósága / hajlandósága, elektronikus számla szolgáltatásra  EBPP szolgáltatókkal való együttműködés sztenderdek alapján  Bankbiztonsági előírások, adatvédelem hogyan valósul meg egy konszolidátornál? E-Rechnung (Svájc) EBPP.HU vélemény  A konszolidátor a bank számára üzleti előnyt, bevételt hoz  Fizetési szolgáltatást nyújtó szereplőként (core-business) jelenik meg az EBPP piacon több csatornán keresztül  Számlázással kapcsolatos teendőket, a piac igények kiszolgálását a konszolidátorokra bízza  Az EBPP piac szereplői megfelelően minősítsék magukat a piaci biztonsági igényeknek megfelelően Tapasztalatok  A csatlakozott bankok száma eléri a 80-t!  Ügyfélköri felmérések alapján ez a szám kevés, mert FONTOS bankok hiányoznak még!  Jelenleg is zajlanak csatlakozások

7 Számlakibocsátó és konszolidátor együttműködése Eddigi események:  Együttműködés számokban ,  Vállalati döntéstől számítva az EBPP bekötés, nap alatt  B2C megoldás a tömegtermék  B2B megoldás az értéknövelés EBPP.HU vélemény  Költségcsökkentő, ügyfél barát megoldás, összefogja az igényeket és megoldást kínál rájuk  Fizetési módtól (sárga csekk, átutalás, csoportos beszedés) függetlenül minden szolgáltatói ügyfélnek elérhető az EBPP megoldás  A korszerű, modern EBPP rendszer B2C megoldás mellett értéknövelt B2B megoldást is képes nyújtani  Nincs csatlakozási díj, a bekötés költségmentes, tranzakció alapú díjazás  Kommunikációs bátorság elengedhetetlen Vállalati dilemmák  Elektronikus számla előnyei, hátrányai és költségei  Jelenleg csoportos beszedéssel fizetők és az EBPP viszonya  Az EBPP B2B és/vagy B2C megoldás? Előnyök  Költséghatékonyság  Számlakövetés  Lerövidülő pénzügyi teljesítés  Optimalizált cash management  Lehetőség addicionális és emelt színtű szolgáltatásokra (ügyfél specializált marketing)

8 Ügyfelek és az EBPP Még nekik sem egyszerű! E-Rechnung – Orange példa fontosabb megállapításai:  Nehéz indulás  Több csatornás intenzív kommunikáció  Lassú felfutás EBPP tapasztalatok:  2,5 millió potenciális ügyfél az EBPP.HU rendszerében  Rendszer ismeret szintjével nő az érdeklődés  „egyszerű, hasznos, sikeres”  „internet” használók előnyben (nem akarnak papírt)  Szolgáltatók bővülését várják  Banki kapcsolatok bővülése előnyös lenne Ügyfelek dilemmái  Értem és akarom?  Elektronikus számla kezelése (elveszik, nincs a kezemben)  Internet vagy/és mobil telefon EBPP vélemény  Az EBPP kultúraváltó termék, ezért a KOMMUNIKÁCIÓ elengedhetetlen a konszolidátor, a bankok és a szolgáltatók részéről  A piac érett a a szolgáltatás befogadására  „Tyúk vagy a tojás dilemma” - a tyúkanyó már várja a kiscsibéket Regisztráció elindulása az E-Rechnung oldalán Orange ügyfélkörben

9 A partnereink és mi már kommunikálunk! Több, mint százezer kommunikációs kontaktus!  OTP Bank bevezető EBPP kommunikáció az Interneten (2006.)  DM akció az OTP Garancia Biztosító Gránit életbiztosítási ügyfélkörében (2007. január)  Elektronikus DM az EXTERNET internet-szolgáltató ügyfélkörében (2007. február)  Többszöri DM akció a Fővárosi Vízművek saját számlázású ügyfélkörében (2006., 2007.)  EBPP bevezető banner kampány – Az Ügyfelek érdekében (2007.) Lépjen Ön is a GYŐZTESEK közé és legyen partnere az EBPP.HU-nak!

10 Köszönöm a figyelmüket! További információ az EBPP.HU Zrt. rendszeréről a honlapon található!


Letölteni ppt ". EBPP.HU Zrt., a konszolidátor. Magyar István vezérigazgató A GYŐZTESEK FELELŐSSÉGE – TÁJKÉP CSATA UTÁN, AZ ELEKTRONIKUS DÍJBESZEDÉS PERSPEKTÍVÁI, KEREKASZTAL."

Hasonló előadás


Google Hirdetések