Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Hol szökik a hatékonyság
Hol szökik a hatékonyság? Időgazdálkodás és eredményességnövelés: célkeresztben a dokumentumok Fábián Zoltán, Ricoh Hungary Kft. Business Solutions Divízióvezető
3
Trendek – új kihívások Átlagos költség = Árbevétel * 6%
Teljes információmennyiség 100 50 1999 2011 20 10 Papírfelhasználás az irodában (másolás és nyomtatás) millió tonna 1999 2011 Átlagos költség = Árbevétel * 6% Ebből 2 % megy kárba 100 50 1999 2011 Kinyomtatott információ % Új munkamódszerekre van szükség!
4
Ricoh IT és dokumentum megoldások
Accounts Receivable Payable Contracts Customer Services Amount Order No. Ref: Invoice Date Company Parts Distribution Inc
5
Menedzselt Dokumentum Szolgáltatások
Bemenet Word/Excel/… Szkennelés Fax Kezelés Tárolás Archiválás Keresés Kimenet Megjelenítés Nyomtatás Felmérés, tervezés és folyamat kialakítás Illesztés, bevezetés és oktatás Üzemeltetés
6
Dokumentumok a központban
Minden céges tevékenység dokumentumhoz köthető
7
Dokumentum kontroll előnyei
Vezetői kontroll lehetősége – bármikor, bárhonnan Erőforrások és feladatok áttekinthetőek Minden információ egy helyen – helyettesíthetőség Jogosultságok szabályozhatók Kevesebb hiba és kevesebb papír
8
Iratkezelés Elastoffice stílusban
9
Új kommunikációs csatorna
A dokumentumhoz kapcsolódóan a rendszerben történik a kommunikáció Rögzített Visszakereshető Időbeliséget megtartó Térbeliségtől független (Mobil/távmunka, könyvelő, projekt munkatárs, partner, stb.) Biztonságos Számon kérhető Minden hardver és szoftver meghibásodástól, problémától, akadálytól védett, független csatorna Személyi változásoktól függetleníthető
10
Átlagosan 20%-os megtakarítás
11
IT üzemeltetés A KKV-knak is ugyanaz a profi megoldás, mint a nagyvállalatoknak A hangsúly a folyamatos megelőző karbantartáson és proaktív hibaelhárításon van Akár teljeskörű megoldásként PC, Notebook Szerver Multifunkciós eszközök, nyomtatók Okostelefon, Táblagép Felhasználók 43%-ánál legalább 25%-os költségcsökkenés! Oka: a rutinszerű IT üzemeltetés automatizálása
12
Hogyan érdemes elindulni?
13
A technológia csak 25%-ban számít!
14
Mi is az ADKAR modellt használjuk
A változás fázisai a projektben Megvalósítás után Megvalósítás Koncepció és tervezés Üzleti szükségszerűség Sikeres változás Tudatosítás Vágyakozás Tudás Képesség Megerősítés A változás fázisai az alkalmazottaknál
15
Ricoh IT és dokumentum megoldások
Accounts Receivable Payable Contracts Customer Services Amount Order No. Ref: Invoice Date Company Parts Distribution Inc
16
Sorsolás - Kérem töltsék ki kérdőívünket!
17
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.