Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) 2005. május 26. Galyatető.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) 2005. május 26. Galyatető."— Előadás másolata:

1 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) 2005. május 26. Galyatető

2 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA HELYSZÍNEK, IDŐPONTOK : Győr 2005. április 25. Kaposvár 2005. április 29. Tiszaújváros2005. május 4. Kecskemét2005. május 5. Budapest2005. május 9. RÉSZTVEVŐK SZÁMA :63 fő VÉLEMÉNYADÓK (kérdőívvel és beszélgetésekkel) :50 fő

3 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA 1.A MÁRKAKERESKEDÉSBEN KINEK VAN KÉPZÉSRE SZÜKSÉGE? - vezetőknek (28 említés) - ügyfélszolgálati munkatársaknak (32 említés) - értékesítőknek (27 említés) KÉRDÉSEINK

4 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA MILYEN KÉPZÉSRE VAN SZÜKSÉG? VEZETŐI SZINT •VEZETŐI FELADATOK, ISMERETEK (több említés) •STRATÉGIA ÉS TERVEZÉS (több említés) •HR - KIVÁLASZTÁS, MOTIVÁCIÓ (több említés) •PÉNZÜGYEK, IDŐGAZDÁLKODÁS •HATÉKONYSÁG JAVÍTÁSA, ELEMZÉSI MÓDSZEREK •MARKETING ISMERETEK •CRM •A NÖVEKEDÉSBŐL FAKADÓ FELADATOK KEZELÉSE

5 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA MILYEN KÉPZÉSRE VAN SZÜKSÉG? ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRSAK •ÜGYFÉLKAPCSOLAT (több említés) •KOMMUNIKÁCIÓ (több említés) •KONFLIKTUSOK KEZELÉSE, PROBLÉMA MEGOLDÁS (több említés) •ÉRTÉKESÍTÉS-TECHNIKA •SZOLGÁLTATÁSI SZEMLÉLET JAVÍTÁSA •MARKETING ISMERETEK •FLOTTAKEZELÉS •TÖBBLETSZOLGÁLTATÁSOK KIAJÁNLÁSA •EGYÜTTMŰKÖDÉS TÁRSTERÜLETEKKEL

6 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA MILYEN KÉPZÉSRE VAN SZÜKSÉG? ÉRTÉKESÍTŐK •KERESZTÉRTÉKESÍTÉS (több említés) •ÜGYFÉLKEZELÉS (több említés) •FLOTTAELADÁS •TÖRZS-ÜGYFÉLKÖR KIALAKÍTÁSA, KEZELÉSE (Ügyfélmegtartás, ügyfélkezelés technikái) •MODERN ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDSZEREK (PL. IT) •HASZNÁLT AUTÓ BESZÁMÍTÁS •TERMÉKISMERET •KOMMUNIKÁCIÓ •PROAKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS

7 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA MEGÁLLAPÍTÁSOK •KÉPZÉSI HIÁNYOK •IGÉNY VAN –VEZETŐI SZINT –ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SZINT –ÉRTÉKESÍTŐI SZINT •A SZERVEZETT KÉPZÉSEK CSÖKKENŐBEN •SAJÁT KÉPZÉSEK FONTOSSÁGA NŐ •SAJÁT KÖLTSÉGVISELÉSI HÁNYAD NŐ KÖVETKEZTETÉSEK •GÉMOSZ ÁLTAL SZERVEZETT KÉPZÉSEK –VEZETŐI AKADÉMIA –SZAKMACSOPORTOS KÉPZÉSEK, TRÉNINGEK

8 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA A TÁMOGATÁS CÉLJA: az alkalmazottak versenyképességének fokozására képzési programok támogatása (szakmai tovább- képzés, értékesítői, munkafelvevői, recepciós, nyelvi képzés, csapat építés, műszaki tovább- képzés, vezetői és középvezetői képzés). A DOLGOZÓI KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSÉT CÉLZÓ KÉPZÉSEK TÁMOGATÁSA 1. (HEFOP)

9 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA A TÁMOGATÁS FONTOSABB FELTÉTELEI •az oktatás 3-24 hónapos, külső vagy belső oktatókkal végezhető •A támogatás mértéke: 35-65%-os vissza nem térítendő támogatás •Új! A támogatás maximális összege: 1-50 millió Ft-ig •Új! A pályázatok 2006 dec. 31-ig folyamatosan adhatók be. Az elbírálás 60 naponként történik. •Támogatható projektek száma: több ezer •ÚJ! Azonos célokra pályázhatnak konzorciumként a projektre összeálló vállalkozások is (5 + 1 tag) •ÚJ! Nemcsak akkreditált intézmények oktathatnak (egyéb képzés) •Új! Az oktatási tevékenység megkezdhető a pályázat beadását követően. A DOLGOZÓI KÉSZSÉGEK FEJLESZTÉSÉT CÉLZÓ KÉPZÉSEK TÁMOGATÁSA 2. (HEFOP)

10 QUALIFORUM - NYERGES ATTILA KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! NYERGES ATTILA Igazgatóhelyettes QUALIFORUM 1075 BUDAPEST, Madách tér 7. 0630/9514-100 351-9105, 351-9106 mail: qualiforum@qualiforum.huqualiforum@qualiforum.hu www.qualiforum.hu


Letölteni ppt "QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) 2005. május 26. Galyatető."

Hasonló előadás


Google Hirdetések