Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt. TÁVHŐ konferencia 2011. május 18.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt. TÁVHŐ konferencia 2011. május 18."— Előadás másolata:

1 Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt. TÁVHŐ konferencia május 18

2 A Qualysoft Csoport 1999 Qualysoft Ausztria (Bécs) 2000 Qualysoft Németország (Stuttgart) 2001 Qualysoft Magyarország (Budapest, Veszprém) 2005 Qualysoft Szerbia (Belgrád) 2006 Qualysoft Szlovákia (Pozsony) 2007 Qualysoft Románia (Bukarest, Kolozsvár) 2010 Qualysoft Ukrajna (Kijev) 2011 Qualysoft Csehország (Prága)? 2011 Qualysoft Horvátország (Zágráb)? Árbevétel (2009): Csoport - 11,5 M € Qualysoft Magyarország – 5,8 M € Munkatársak: Csoport > 230 fő, Qualysoft Magyarország 120 fő

3 Mit értünk CRM rendszerek alatt? Olyan korszerű, a meglevő informatikai infrastruktúrába integrálható rendszerek, amelyek lehetőséget biztosítanak: •az üzleti kapcsolatok (ügyfelek, partnerek, szállítók, kivitelezők, erőművek stb.) kezelésére, •az ügyfelekhez kapcsolódó tevékenységek, szolgáltatások kezelésével kapcsolatos komplex feladatok informatikai támogatására (értékesítés folyamata, csatlakozás, kampány menedzsment stb.), •a kapcsolódó üzleti folyamatok gyors, hatékony és gazdaságos működésének biztosítására és átláthatóságára. Fogyasztó központú szolgáltatás teljes körű IT támogatása!

4 Absztrakt CRM megközelítés Partnerek Készülékek Érdeklődők, szegmensek Csatlakozó objektum Fogyasztási hely Kapcsolattartók Esetek Szerződéses folyószámlák Aktivitások

5 Microsoft Dynamics CRM rendszer iparági helyzete Courtesy of Gartner (July 2010) •Piaci élvonalba tartozó, •Iparág-független, •Nagyvállalati megoldás.

6 Értékesítés Ügyfélszolgálat Marketing Kiterjesztett CRM funkc. Kapcsolati háló, aktivitások, folyamatok, rálátás Vállalati PC munkaállomás Távoli elérésMobiltelefon Microsoft Dynamics CRM – Kiterjedt funkciók és könnyű elérhetőség

7 Microsoft Dynamics CRM – Nagyvállalati megoldás Hang, jelenlét, telefon, chat Integrált munkaállomás, 360 ügyfélkép, munkafolyamatok Alkalmazások integrációja. Kereskedelem, terméktörzs, kinnlevőség stb Vállalati keresés, tudásbázis, dokumentumok

8 A Microsoft Dynamics CRM feladatkörei Konzisztens ügyféladatbázis •Meglévő és potenciális ügyfelek •360 fokos ügyfélkép •Ügyfélérték Szegmentálás és kommunikáció •Célcsoportok és kampányok (lakosság, üzleti, nagy, kicsi, komplex, rossz, jó stb.) Ügyfélszerzés •Projekt lehetőségtől a szerződésig (kivitelező, engedélyezési dokumentumok, folyamatkezelés) •Kampány menedzsment Ügyfélszolgálat •Esetek és munkafolyamatok Felhasználói szerepek •Ügyintézőtől a vezetőig, értékesítőktől a üzletirányításig Adminisztráció •Üzleti területek kulcsfelhasználóinak kiszolgálása konfigurációs felületekkel Kezelőfelületek •Outlooktól a mobiltelefonig 8

9 Segít eligazodni az adatokban •Beépített riport szolgáltatások •Online műszerfalak •Sharepoint dokumentumtár •Excel kapcsolat •„Fogd és vidd” típusú űrlap konfiguráció •Munkafolyamat és párbeszédpanel

10 A Microsoft CRM kezelőfelületei Outlook integráció • •Telefonhívás •Beépített keresők Sablonok Beépített riportok Mobil hozzáférés Böngésző Kommunikációs szolgáltatások, rendszer interfészek

11 Microsoft CRM – Gazdag vékonykliens alapú felhasználói felület •Azonos funkciókkal: Office, Outlook, Sharepoint •Beépül •Címtár •Levélkövetés •Naptár •Kontaktok, névjegyek •Excel kezelőszervek

12 Call Center, IVR támogatás dialógusokkal

13 Microsoft CRM - Üzleti intelligencia szolgáltatások Műszerfal mindenkinek •Valósidejű •Beépül •Offline üzemmódban is •Excel kezelőszervek •Outlook-ból is elérhető

14 Microsoft CRM - Testreszabhatóság •Saját működés szerint testre szabható űrlapok és menük •Saját munkafolyamatok vezérlése •Rugalmasan továbbfejleszthető architektúra (.NET) •Felhasználói felület támogatás a konfigurációkhoz

15 Microsoft CRM – további rendszer szolgáltatások •Szerepkör alapú űrlapnézetek •Kiterjedt vállalati workflow-támogatás •Könnyű testreszabhatóság •Vezetői adatok és műszerfalak •Célszámok definiálása és a teljesülésük nyomon követése •Mező szintű adatbiztonság/szerepkörök

16 Microsoft CRM a vállalati IT architektúrában

17 Mit várunk tőle a TÁVHŐ-ben? •Költséghatékonyságot ügyfelenként, csatornánként, partnerenként • Gyorsabb belső folyamatok • Hatékony partnerkezelés • Egyedi ajánlatok (üzleti, társasház stb.) • Szolgáltatások igény szerinti bővülése • Szerviz szolgáltatások •Hatékony ügyfélkezelést (Operational Excellence) • Kommunikáció • Kampánykezelés • Pályázatok •Hatékony belső folyamatok • Kintlévőség kezelés, és behajtás támogatását • Díjhátralékosok • Támogatottak • Szerviz és hibakezelés •Elsőszámú integrált információforrás a szervezetben!

18 Wolf András Közszolgáltatás üzletág igazgató Telefon: +36 (1) Fax: +36 (1) Mobil: +36 (70) Köszönöm a figyelmet!

19 Qualysoft Informatikai Zrt Budapest, Németvölgyi út 97. Tel.: Fax: Qualysoft Ressource und Entwicklung für Informationstechnologie GmbH 1180 Wien, Plenergasse 1/3 Tel.: Fax: /11 Qualysoft Ressource und Entwicklung für Informationstechnologie GmbH München, Bavariaring 9 Tel.: Fax: /25 Qualysoft Informatics d.o.o Beograd, Gospodar Jovanova 16/15 Tel.: Fax: Qualysoft Information Technology SRL R Bucharest Sector 1 Bvd. Iancu de Hunedoara 2 Tel.: Fax:


Letölteni ppt "Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt. TÁVHŐ konferencia 2011. május 18."

Hasonló előadás


Google Hirdetések