Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fénykép, filmfelvétel (hangfelvétel, fénykép) készül, melyet a Négy Évszak Training Kft. honlapjain, kiadványaiban.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fénykép, filmfelvétel (hangfelvétel, fénykép) készül, melyet a Négy Évszak Training Kft. honlapjain, kiadványaiban."— Előadás másolata:

1 Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fénykép, filmfelvétel (hangfelvétel, fénykép) készül, melyet a Négy Évszak Training Kft. honlapjain, kiadványaiban nyilvánosságra hoz, illetve marketing célokra felhasznál.

2 2 NAPOS VIP KÉPZÉS

3 Nem számít!

4 A VEVŐI ELLENÁLLÁS FELOLDÁSA

5 A SIKER TITKA HOGYAN LESZ RENDSZERED?

6 Pénz a cipődben Kis foci – kis pénz. Nagy foci – nagy pénz

7 Tanítja csak vagy tudja is?

8 ÉS TE MIT TUDSZ?

9 HOGYAN LESZ RENDSZERED? CÉL SZABÁLYOK RENDSZER = STRATÉGIA ÉS TAKTIKA EREDMÉNYEK

10 MI A CÉL?

11 MI EGY SZABÁLY?

12 UTÁNKÖVETÉS MESTERFOKON RÉSZLETEK Ha valaki hajlandó veled leülni, és beszélni az üzletről, 80% esélyed van arra, hogy vásárol.

13 AZ ÉRTÉKESÍTÉS LEZÁRÁS ESZKÖZEI 1 bemutatkozás. 15 kulcs szó. 24 mondat. 2 nyitó vagy kérdéssel. 5-6 kifogáskezeléssel. 6 zárókérdéssel.

14 Bemutatkozás 3 erős kulcsszó Az én 3 szavam: Figyelem Egyetértés Pénz

15 MIT JELENT AZ, HOGY LEZÁRÁS? A Wikiszótáron ezt a meghatározást fogod találni, ha rákeresel. 12. Értékesítés: A tárgyalás sikerének biztosítása. A vevő tudatos és tudatalatti vételi ellenállásának (félelmeinek) eltávolítása, és a tudatos vételi szándékának létrehozása (előnyök megkeresése és azok tudatosítása a vevő számára). Tehát a lezárás nem más, mint kizárni a konkurenciát. Nem más, mint egy stratégia, hogyan fogod a vevő ellenállását legyőzni a félelmei eltávolítása által.

16 Túl nagy ugrás, a vevő nem érti

17

18 MI A RENDSZER?

19 ÖT LÉPÉSES STRATÉGIA 15 kulcsszóra alapozunk mindent!

20 ÖT LÉPÉSES STRATÉGIA ÉRZELMI ÉS LOGIKUS INDOKOK RÓLA 80% RÓLAD 20%

21 ÖT LÉPÉSES STRATÉGIA A VÁGY az a jövőben van. A PROBLÉMA a jelenben. A FÉLELMEK a múltból fakadnak. Az AJÁNLAT ismét a jelenben van. Az ELŐNY pedig a jövőről szól.

22 ÖT LÉPÉSES STRATÉGIA MINDEN VÁLTÁSNÁL FELTESZEL EGY KÉRDÉST!

23 A jó sorrend: 31 mondatos lezárás! 5 vágy mondat 1 nyitó kérdés 5 probléma mondat 1 nyitó kérdés 7 félelem mondat 2 záró kérdés 3 ajánlat mondat 2 záró kérdés 4 előny mondat 2 záró kérdés

24 VÉGE AZ ELSŐ NAPNAK

25 Első alaptörvény! NEWTON: Egy tehetetlen test nyugalomban marad, amíg... egy külsőerő nem hat rá.

26 Második alaptörvény! NEWTON: Hatás-ellenhatás. Fáradt vagy friss. Vitatkozik vagy elad. Szenved vagy élvezi. Kudarc vagy siker.

27 A lezárás jelentése: A vevői félelmek eltávolítása! Előítéletek Korábbi rossz tapasztalatok. Félelmek.

28 A jó sorrend: 1. Vágy 2. Probléma 3. Az ügyfél félelmeinek eltávolítása! 4. Bemutató. 5. Előnyök átbeszélése.

29 A jó sorrend: 5 Vágy mondat 1 nyitó kérdés 5 Probléma mondat 1 nyitó kérdés 7 félelem mondat 2 záró kérdés 3 ajánlat mondat 2 záró kérdés 4 előny mondat 2 záró kérdés

30 A kérdezéstechnika fontossága árverseny kevés a vevő akik pedig vannak, azok nem akarják a magasabb áru termékeket megvenni. betérő potenciális vevőből kevesen vásárolnak és inkább csak nézelődnek válság gyengébb vásárlóerő

31 NYÍTÓ KÉRDÉSEK CÉLJA A VEVŐ PROBLÉMÁJÁNAK FELTÁRÁSA

32 VAGY KÉRDÉS: VÁLLALKOZÓ Idén bővülni szeretnél, vagy megtartani ezen a szinten a céget? Lakosságnak dolgozol vagy közületnek? Alvállalkozó vagy, vagy fővállalkozó? Saját emberekkel dolgoztatsz vagy alvállalkozókkal? 30 ember felett van a létszám, vagy alatta?

33 UTAZÁS Belföld vagy külföld? Tengerpart vagy síelés? Tengerpart vagy tengerentúl? Évente egyszer vagy kétszer? Átutalás vagy készpénz?

34 Általános vevői kérdések Építkezik vagy felújít? Kültérre vagy beltérre? Lakáshoz lesz vagy házhoz? Ha beltérre, akkor nappaliba vagy fürdőszobába? Modern legyen vagy rusztikus? Sötét legyen, vagy világos? Átlagos, vagy egyedi (drága)?

35 Üzlettárs kereső kérdések Élvezi a munkáját, vagy csak csinálja? Váltott műszakban vagy 8-17-ig dolgozik? Szellemi vagy fizikai munkát végez? Mi a következő célja, autó vagy ház?

36 Fogyasztó Kereső Kérdések – Konkrét betegséget kezeljünk, vagy inkább megelőzni akarunk? – Megelőzni. – Fáradtságot tapasztal inkább vagy stresszt? – Stresszt! – Idegkimerülés fenyegeti inkább vagy szívrendszeri panaszok? – Hát az orvos szerint magas lesz a vérnyomásom, ha így folytatom...

37 ZÁRÓKÉRDÉSEK Akarsz-e hétvégére plusz kereseti lehetőséget, vagy otthon ülsz és bámulod a tévét? Mit szeretnél, ha te pelenkázod az unokádat öregkorodban, vagy azt, hogy Téged kelljen pelenkázni? Mit szeretnél öregkorodra tunyán, betegen a tévé előtt ülni, vagy az unokáddal labdázni a kertben? Mit szeretnél, aktív, boldog nyugdíjas éveket, vagy szoc. otthonban tengődni?

38 A kifogások szétlövése

39 A kifogáskezelés felépítése 1. Megértem, hogy így gondolod. 2. Nem az a lényeg hogy..., hanem az hogy Kérdéssel visszatérni a lezáráshoz: Ha nem tudnak időben beköltözni, akkor mi lesz?

40 Kulcsszavak Lényeg Fontos Számít Kérdés

41 KIFOGÁS #1 Gondolkoznom kell még Mi ezt már átgondoltuk, azért ez az ajánlat. Ezen nincs mit meggondolni. Ezt csak el kell indítani.

42 Kifogás #2 Köszönöm az ajánlatot, majd megbeszélem a párommal. Nézze, mi már megbeszéltük mindenkivel, aki tudott alakítani rajta. Ezen nincs mit meggondolni. Ezt csak el kell indítani.

43 Kifogás #3 Drága Valóban nem vagyunk olcsók, de biztos vagyok abban, hogy nem az számít, mennyit tesz bele, hanem hogy mennyit vesz ki. SAJÁT JUTALÉK ELKÉRÉSE

44 Félelem kezelés: Drága Az. Az a drága, amit nem használunk. Nézzük befektetésként, ne költségként. A szegénység/betegség öregkorodban még drágább lesz. Most kell tenni valamit.

45 Félelem kezelés: Már ismerem Tudom mi az mlm Ennek nagyon örülök. Akkor biztosan azt is tudod, hogy miért fontos most megvenni/elindulnod.

46 Félelem kezelés: Nincs időm, pénzem, ismerőseim Senkinek sincs. De kitartottak addig, amíg lett nekik. Áldozat nélkül nincs siker, sem pénz.

47 Félelem kezelés: Meggondolom Ezen nincs mit meggondolni. A cég vezetés már eleget gondolkodott rajta. Ezt csak csinálni kell. Működik!

48 Félelem kezelés: Előbb megkérdezem az ismerősömet Itt most a TE életedről van szó, nem az övéről. Amíg megkérdezed, addig mások fogják a többi ismerősödet beléptetni. Nem kell félned! Vágjunk bele!

49 Félelem kezelés: Telített a piac Nem, közel sem, igazából most kezdődik. Most van lehetőséged arra, hogy idejében csatlakozz a lendülethez.

50 Félelem kezelés: Nekem nem működne Senkinek sem működött. De kitartottak addig, amíg nem kezdett el működni. Áldozat nélkül nincs siker, sem pénz.

51 Félelem kezelés: Már csináltam, de nem működött Lehet, de nem Fogyasztói Hálózatot. Itt nincs csomagtartóból árulás. Nincs raktárba járás. Itt kizárólag fogyasztói hálózat építés van, amit egyébként is csinálsz nap mint nap, amiből nem kapsz semmit!

52 Félelemkezelés: A vitaminotok bla.... A szkenner bla... Nehéz a sok pro és kontra marketingszagú érv között eligazodni. Viszont nagyon könnyű a több ezres klinikai tudományos tapasztalat és a saját tapasztalat alapján dönteni.

53 Félelem kezelés: Szidták a vitaminotokat... Számtalan tévhit, bizonytalanság, vita van azzal kapcsolatban, hogy milyen az ideális vitamin, pedig az ehhez szükséges tudás néhány óra alatt megismerhető, megszerezhető.

54 Félelem kezelés: Nem is tudom Az emberek nagy százaléka folyamatosan másokat hibáztat a saját helyzetéért, illetve azokért a dolgokért, amik történnek, történtek és történni fognak velük, nem merik a saját kezükbe venni az irányítást.

55 Félelem kezelés: Nem értek hozzá. Ezt a szakmát meg kell tanulni, és ha a szabályokat betartva, kitartóan dolgozik valaki, akkor garantálni tudjuk, hogy sikeres lesz.

56 Félelem kezelés: Majd jövőre, mert most... Mindig lesznek gondjaid. A kérdés, hogy mit helyezel előrébb az életedben, a gondokat, vagy MAGADAT! Induljunk el!

57 Félelem feloldás Közted, és egy még sikeresebb ember között az az egyetlen egy különbség, hogy sokkal több nemet kapott.

58 Szolgáltatások 6 napos VIP lezárás JEDI Képző - 3 nap Hogyan Tartsunk Előadást? - 1 nap Ft + áfa féláron csak most!

59 VIP 16 ÓRÁS CD + 6 nap képzés Ft

60 JEDI KÉPZÉS: Ft

61 Ft + áfa helyett a 20 órás CD Ft + 2 nap VIP tréning December 17-18

62 CSAK JEDI MA Ft + áfa Ft bruttó

63 Ft helyett Ft itt és most! Lezárási Útmutató: Folyamatos gyakorlás!

64 20ezer helyett 10ezer itt és most! DVD 3,5 óra: Folyamatos gyakorlás!

65 5000 Ft helyett 3000 Ft

66


Letölteni ppt "Tájékoztatjuk, hogy rendezvényünkön fénykép, filmfelvétel (hangfelvétel, fénykép) készül, melyet a Négy Évszak Training Kft. honlapjain, kiadványaiban."

Hasonló előadás


Google Hirdetések