Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CD1 - prezentáció www.profiertekesites.hu. ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad. 2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CD1 - prezentáció www.profiertekesites.hu. ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad. 2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez."— Előadás másolata:

1 CD1 - prezentáció

2 ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad. 2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez.

3

4

5 AZ ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPLŐI GYÁRTÓ FORGALMAZÓ VEVŐ

6 Hibák, tévhitek

7 1. A jó termék eladja magát ezzel a rossz eladók takaróznak

8 Értékesítési típusok • Kiszolgálás • Tukmálás • Profi Értékesítés

9 2. Az értékesítőnek csak jó beszélőkére van szüksége

10 3. Nem veszed figyelembe a vágyait mindig gondolj arra, Te vevőként mit élsz át

11 4. Nem veszed figyelembe a félelmeit • Rossz tapasztalatok • Átverések - Előítéletek • Jól fog-e járni? • Jól fog-e dönteni? • Jó helyre teszi a pénzét • Konfrontáció • Erőszakos eladók • Félti a pénzét – kap-e elég ellenértéket?

12 5. Beszélek = kommunikálok

13 Kommunikáció

14

15

16 A Hatásos Kommunikáció

17 Hallgasd meg!

18 Egyszerre csak egy beszél!

19 Légy egyértelmű!

20 Légy tömör, egyszerű!

21 Pontosíts!

22 Ne tiporj a lelkébe!

23 Az üzenet annyi, amennyi

24 A szavak csak 5-10%-ot érnek!

25 Legyen határozott szándékod!

26 Figyelem! • Most lerántom a leplet a legnagyobb hazugságról, amit Neked mondtak a Bolti eladással kapcsolatban!

27 Létezik-e CSAK NÉZELŐDŐ vevő? • Szerepkényszer

28

29 A CSAK NÉZELŐDŐSÉG okai? • Szerepkényszer • Hazudik (vajon miért?) • Ő sem tudja, miért van ott • (Igen)

30 1. Kreutz-féle ökölszabály Nézelődő vevő nem létezik, azt a bamba eladó hozza létre!

31 Mi az, ami miatt vásárolnak? 71% SZIMPÁTIA

32 Arculati egybevágóság • Minden egyben van • Van okom bemenni • Kellemes hangulat (komfort + élmény) • Választék (azt találom, amit vártam) • Hozzáértés • Kedvesség

33 Értékesítő vagy! BB Kékfrankos Château Lafite 519 Ft Ft

34 2. Kreutz-féle ökölszabály Azért vagy értékesítő, mert Te teszed értékessé a vevő számára a terméket!

35 3. Kreutz-féle ökölszabály Ha a vevőd elmondta, hogy mitől fél és mire vágyik, akkor el fogsz tudni neki adni!

36 De ehhez!

37 Kapcsolatba kerülni és maradni… • Ne érezze, hogy „mindigmindenkinekeztmondja! • Érezze, hogy szívesen segítesz! • Tudja, hogy jó helyen van! • Lássa Rajtad, hogy kompetens vagy! • Érezze, hogy van Rá időd! • Érezze, hogy nem a pénzére hajtasz, hanem segíteni akarsz!

38 MAJNE

39 Ami MOST jön, azt MINDIG MEG KELL TENNED! MINDIG!!!!

40 Minimumterv • Menj oda hozzá! (Pultnál szemkontaktus) • Köszönj! • Mosolyogj! • Szólítsd meg! • Állj a rendelkezésére, amíg ott van, és éreztesd, hogy érte vagy!

41 Élményt adni • Mi idegesíti őt? • Mire vágyik? • Mitől fél? • Mitől érzi jól magát? • Mikor bízna meg Benned?

42 Egy kis pszichológia Ha a következő két pszichológiai elvet megérted, óriásit léptél afelé, hogy kiemelkedő értékesítő legyél.

43 A FÉLELEM PSZICHOLÓGIÁJA VÁGYAKFÉLELMEK

44 Profi értékesítés • Geoffrey Gitomer Az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, viszont szeretnek vásárolni. Helyesen Az emberek nem szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, hogy eladnak nekik, viszont szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, vásárolnak. Vagyis tudnunk kell, ők hogyan vásárolnának, hogy ezt megadjuk nekik.

45 A vásárlás pszichológiája • Hiány • Elhatározás • Előkészítés • Kiválasztás • Vásárlás

46 A vásárlás pszichológiája • Hiány (Felkeltheted?) • Elhatározás (Inspirálhatod?) • Előkészítés (Vásárlói Profiltérkép*) • Kiválasztás (Azt adod neki, amire szüksége van?) • Vásárlás (Tettél valamit, hogy visszatérjen?)

47 A kínos igazság SENKINEK NINCS SZÜKSÉGE A TERMÉKEDRE!

48 Az eladás folyamata • Kapcsolatteremtés (meglepő, vicces, baráti kapcsolatfelvevő mondat) • Bizalomépítés (érezze, hogy érte vagy, neki akarsz jót, róla beszélj róla kérdezz-beszélgess) • Vásárlói profiltérkép (Számít-Nem számít, F-V) • Javaslat(ok) (profiltérkép alapján 2(3)) • Lezárás (lezárási próba) NYOMULÁS NEEE

49 JAVASLAT 1. A szabad választás lehetősége vagy-vagy

50

51 JAVASLAT 2. 7-szeres konverzió elérése ajánlás – érd el, hogy visszatérjen és ajánljon Téged

52 JAVASLAT 3. Vond be a vevőt! látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás

53 JAVASLAT 4. 

54 JAVASLAT 5. Az ügynökös ügynök halála Légy magad!

55 JAVASLAT 6. Lépj hátra! Ne érezze, hogy a pénzére hajtasz, akár „magad ellen is dolgozol”, ha neki az a jó

56 JAVASLAT 7. Érzelmek/Logika döntés - racionalizálás

57 JAVASLAT 8. Hippokratész, köszi!  haladóknak

58 Személyiségtípusok • Szangvinikus • Kolerikus • Melankolikus • Flegmatikus

59 JAVASLAT 9. Írott szó ereje

60 JAVASLAT 10. Referenciák Hitelesség, nem érdeke

61 JAVASLAT 11. Humort az értékesítésbe! Nevessen Veled! 

62 JAVASLAT 12. Dramatizálj! Nem logikus – érzékeltetés, érzékekre hat

63 JAVASLAT 13. Profi vagy már? Tanulj mindig!

64 JAVASLAT 14. Légy a barátja! Vagy legalábbis érezze azt

65 JAVASLAT 15. A szándék ereje egybevágóság

66 JAVASLAT 16. Kedv – izom – szív Nem érezheti a vevőd, hogy rossz passzban vagy!

67 JAVASLAT 17. UPSELL Ha vásárolt, könnyebben mond még egyszer igent. Automatizálható, McD

68 Hallgasd meg a CD2-t is!  Ott találkozunk!


Letölteni ppt "CD1 - prezentáció www.profiertekesites.hu. ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad. 2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez."

Hasonló előadás


Google Hirdetések