Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

28.06.2014SPAR-Präsentation BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "28.06.2014SPAR-Präsentation BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft."— Előadás másolata:

1 SPAR-Präsentation BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft.

2 SPAR-Präsentation N e m z e t k ö z i S P A R 1932 Hollandiában alapította Adriaan J. M. van Well

3 SPAR-Präsentation N e m z e t k ö z i S P A R Országok csatlakozása időrendben 1932 Hollandia1990 Svédország 1947 Belgium1992 Szlovénia 1953 Németország1992 Magyarország 1954 Dánia1992 Csehország 1954 Ausztria1994 Ausztrália 1955 Franciaország1995 Lengyelország 1956 Nagy Britannia2000 Oroszország 1959 Olaszország2000 Mauritius 1959 Spanyolország2002 Ciprus 1962 Finnország2002Ukrajna 1963 Dél Afrika2003 Szingapúr 1963 Írország2003Zambia 1966 Zimbabwe2004India 1969 Görögország2004 Botswana 1977Japán2004Horvátország 1982Argentína2004Namíbia 1984Norvégia2005Kína 1989Svájc2010Vietnám 2010-ben 4 kontinensen 34 országban SPAR egység 28, 5 milliárd Euro

4 SPAR-Präsentation A SPAR Magyarországon 1990 Alapítás 1992 Számos SM lánc felvásárlása 1994Logisztikai Központ megnyitása 1995 Az első ISM megnyitása 2002A BILLA felvásárlása 2003 A KAISER’S felvásárlása 2005 Húsüzem megnyitása 2005 Logisztikai Központ bővítése 2008 Plus felvásárlása 2008 Második logisztikai központ Üllőn 2009 Plus üzletek átalakítása SPAR szupermarketekké 2009SuperShop kártya bevezetése Évente több mint 150 millió vásárlás !

5 SPAR-Präsentation T é n y e k é s a d a t o k

6 SPAR-Präsentation Ü z l e t t í p u s o k m² 1000 – 1500 m² 4000 – 6000 m²

7 SPAR-Präsentation M i b e n k ü l ö n b ö z ü n k a t ö b b i e k t ő l ?

8 SPAR-Präsentation S i k e r e i n k k u l c s a MinőségExpanzióPromóciók Termékek / Saját márkák Oktatás Munka- társak

9 SPAR-Präsentation A termel ő t ő l a fogyasztóig november - jelentős elismerés a magyar beszállítóktól Magyar Termék Nonprofit Kft. díja (Progresszív Szakmai Díjak keretében) A SPAR,Az Év magyar árukért elkötelezett kereskedője’

10 •A SPAR magyar áruk és termelők iránti elkötelezettsége nem új keletű •Nem a mostani divathullám része •A vállalati üzletpolitika régióban alkalmazott elve A termel ő t ő l a fogyasztóig

11 2006 és Részvétel a FOODAPEST Nemzetközi Élelmiszer Kiállításon •Cél: még szorosabb üzleti kapcsolatépítés a résztvevő magyar termelőkkel, szállítókkal, a SPAR Húsüzem magyar termékeinek népszerűsítése •Eszközök: –részvétel saját standdal –konferencia a legfontosabb szállító partnereknek –”SPAR - Híd az elégedett vásárlókhoz” A termel ő t ő l a fogyasztóig

12 2007 – Megállapodás kizárólag magyar baromfihús és ebből előállított termékek forgalmazására „Magyar baromfi” védjegy használata •Partner: Baromfi Termék Tanács •Cél: kizárólag magyar baromfi termékek forgalmazása, a magyar termelők támogatása •Eszközök: a magyar baromfihús népszerűsítése eladáshelyi és médiaeszközökkel A termel ő t ő l a fogyasztóig

13 2008 – Megállapodás a FruitVeb Magyar Zöldség- Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal •Áruházi promóció a „Fogyasszon naponta 3x3 féle zöldséget, gyümölcsöt” program népszerűsítése érdekében Cél: a fogyasztás és a hazai zöldség-gyümölcs termékek népszerűsítése Eszközök: •SPAR kiadványokban •médiában reklámozás •eladáshelyi kóstoltatás A termel ő t ő l a fogyasztóig

14 óta a SPAR a Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál fő támogatója. •Partner: Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. •Cél: a magyar borok és borászok népszerűsítése - részvétel saját standdal a Borfesztiválon és kísérő rendezvényein - a kiválasztott borok SPAR áruházlánc kínálatában, népszerűsítés - SPAR kiadványokban és az eladóhelyeken történő reklámozás A termel ő t ő l a fogyasztóig

15 2008 és 2009 – Együttműködés a „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyes termékek in store akciójában •Partner: Agrármarketing Centrum •Cél: a magyar termékek és rajtuk keresztül a magyar termelők népszerűsítése, segítése –A kiválasztott magyar termékek SPAR hálózatban történő forgalmazása –A termékek áruházi népszerűsítése, kóstoltatása –A megállapodás szerinti médiamix segítségével történő reklámozás A termel ő t ő l a fogyasztóig

16 SPAR-Präsentation • A vásárlók tájékoztatása a kiváló minőségű magyar termékek iránti elkötelezettségünkről • A magyar mezőgazdaság, ipar és a világszínvonalú magyar márkák támogatása, munkahelyek megőrzése

17 A termel ő t ő l a fogyasztóig SPAR-Präsentation 3 féle bio tej, laktózmentes tej 30 féle tej a választékban 90 % magyar tej Eladott mennyiség: 60 millió liter / év

18 „A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!” SPAR-Präsentation

19 Köszönöm a figyelmet ! SPAR-Präsentation


Letölteni ppt "28.06.2014SPAR-Präsentation BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft."

Hasonló előadás


Google Hirdetések