Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc. Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc. Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar."— Előadás másolata:

1 Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc

2 Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar du Rajiwi, a vakmerő sárkányszülött. Legjobb barátja Setétűző Luminor, a saját belső démonaival is küszködő minotaurusz lovag. Szintén régóta Ishkarral tart Gruuk, a vad félork barbár; és féltett fogadott testvére, Néma, a zord kolostorban nevelkedett félszerzet szerzetes. Yeff Arkantor, a tudálékos, viszont idézésekben járatos varázsló tanácsai és varázsigéi egyaránt gyakran bizonyulnak életmentőnek.

3 Mi történt eddig? A felszíni őrséget legyűrve a társaság a pokol- szentély alatt elterülő titkos csarnokba jutott, ahol fagyos fogadtatás várt rájuk. Mostanra a küzdelem a terem őreivel javában zajlik...

4

5 Ördögi tieflingek pokoltűz- csóvákkal támadják hőseinket. Egyikük hatalmas ördögalakot formázó szobor mögött keresett fedezéket. A másikat éppen felöklelte és a földre döntötte Luminor. Fagyos dérfarkasok falkája is rárontott a társaságra. Luminor és az egyik farkas „kivérzett”, azaz súlyos sebesült: maximális életerő pontjainak legalább felét elvesztette már. Az őrzők jól érzékelhetően a jeges verem-csapdák felé próbálják terelgetni a támadókat. Ishkart a földhöz fagyasztotta a farkasok jeges lehelete. Lássuk tehát, hogy boldogulnak hőseink a harcban…

6 Roham. : roham = 34. Luminor VF: 26. Talált! Sebzés. :2 + 2 ÉP + :1 fagysebzés=5 ÉP Luminor azonban az imént, készülve a farkasok támadására, Pelorhoz imádkozva a Fegyelem Pajzsát használta: emberfeletti tűrőképességgel viseli el egy ideig a sérüléseket. Sebzés: 5ÉP - sebzés ellenállás: 5 = 0. Roham. : roham = 31. Luminor VF: 26. Talált! Sebzés. :4 + 2 ÉP + :6 fagysebzés=12 ÉP 12ÉP - sebzés ellenállás: 5 = 7 ÉP. Luminor eddigi sérülése 49 ÉP, + 7 = 56 ÉP. A jeges farkasok dühödten rontanak Luminorra, aki az imént kitört közülük.

7

8 Harapás. :20. Gruuk ellen Túlütés! Gruuk mágikus vértje Megtorló Vért, képes megsebezni a félork támadóját. A jégfarkas oldalán seb nyílik és patakzani kezd a vére: folyamatos (körönkénti) 5 sebzést szenved el. Sebzés. :8 (max) + 2 ÉP + :6 (max) fagysebzés=16 ÉP Gruuk eddigi sérülése 0, + 16 = 16 ÉP.

9 Harapás. : = 27. Gruuk VF: 22. Talált! Sebzés. :6 + 2 ÉP + :5 fagysebzés=13 ÉP Gruuk eddigi sérülése 16, + 13 = 29 ÉP.

10 A farkasokból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Gruukot. Sebessége 2-re csökken. Gruuk Előrenyomuló Támadást indít a vérző farkas ellen. Támadás előtt elléphet két mezőt, akár ellenfelek területén át is. Előrenyomuló Támadás. : = 27. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Sebzés. : ÉP + :3 dühöngés =18 ÉP. A fagyfarkas kivérzett lett. (Sebei elérték maximális Életerő Pontjainak felét).

11 Gruuk egyre vadabbul harcol. Baltáját újabb csapásra emeli. (Akció Pontot költ el: újabb általános cselekedetet végezhet körében). Ishkar merész hadúrként kockázatos Brillírozó Támadásra bíztatja Gruukot: ha az extra támadása talál, újabb ingyen támadást végezhet. (Ha nem, ellenfelei harci előnyt szereznek az ügyetlen barbár ellen). Pusztító Csapás. : = 16. Fagyfarkas VF: 24. Nem találna. Gruuk Harci Szellem képességét használja: új lendületet vesz, újradobja az elhibázott támadást. Pusztító Támadás. : = 24. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Sebzés. : :4 + 4 (vérvadász düh: kivérzettek ellen) =26 ÉP. Brillírozó támadásának hála még egy csapást mérhet a farkasra. Erőből támadást választ: -2 támadás, +3 sebzés. Alaptámadás. : (erőből) + 1 (brillírozás) = 23. Fagyfarkas VF: 24. Nem talált.

12 Yeff mozgási cselekedetként Luminor felé siet segíteni. Perzselő Lobbanást: apró tűzlabdát hajít a két fagyfarkas felé. Perzselő Lobbanás: területre ható, 1 mező sugarú kitörés, maximum 10 mezőnyi távolságra. A kitörés területén minden lényre hat. Perzselő Lobbanás. : = 25. Fagyfarkas reflex: 17. Talált! Perzselő Lobbanás. : = 21. Fagyfarkas reflex: 17. Talált! Sebzés. :3 + 8 = 11 ÉP tűzsebzés mindkét fagyfarkasnak.

13 A tiefling mozgás cselekedetként feltápászkodik a földről.

14 Pokoltűz. Távolsági támadás 10 mezőig. : = 24. Luminor reflex: 19. Talált! Elmozdítja Luminort 1 mezővel. Sebzés. :4 + 6 = 10 ÉP tűzsebzés. 10 sebzés – 5 ellenállás = 5 ÉP sebzés. Folyamatos 5 tűzsebzés.

15

16

17

18 Pokoltűz. Távolsági támadás 10 mezőig. : = 17. Luminor reflex: 19. Nem talált.

19

20 A farkasból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Némát. Sebessége 2-re csökken.

21 Szerzetes Pusztakezes Ütés. : = 33. Fagyfarkas VF: 24. Talált! Találat miatt: Központos Sorozás (6 sebzés egy szomszédos ellenfélre). Sebzés. : (sorozás) = 18 ÉP. A fagykutya elpusztul. Néma mozgás cselekedetként fut (+2 sebesség). Lassúság: 2 mozás, +2 futás = 4 mozgás. A futás miatt következő köréig harci előny (+2 támadás) jár Néma ellen.

22 Ishkar hadúrként akkor a leghatékonyabb közelharcban, ha közeli társaival összhangban támadhat. Mivel éppen egyedül néz szemközt a farkassal, kivárja a megfelelőbb pillanatot. Csak odakiállt a fél-orknak: „Gruuk! Mellém!” Luminor lángol a pokoltűz támadástól, de Pelor segítségével tűri a lángokat. 5 folyamatos tűzsebzés – 5 ellenállás = 0. Szeretne egy kis időt nyerni a rengeteg támadó elől. Leszorítás támadással próbálja legalább az egyik farkast feltartani egy kis időre. Leszorítás. : = 18. Fagykutya VF: 24. Nem talált. A farkasokból áradó dermesztő hideg köre végéig lelassítja Luminort. Sebessége 2-re csökken.

23 Kihasználva az alkalmat, hogy Luminor a társára figyel csak, a másik farkas jeges tüskét szúr a minotauruszba. Folyamatos 5 fagysebzés.

24 Luminor mozgás cselekedetként ellép 1 mezőnyit. Egyszerű cselekedetként kézrátétellel gyógyít saját magán: elkölthet egy öngyógyítást. Eddigi sérülése: 61 ÉP, -20 gyógyulás = 41 ÉP. Még mindig kivérzett. Köre végén a folyamatos sebződések ellen mentődobásokat dob. Tűz: : 9, a folyamatos tűzsebzés folytatódik. Jég: : 20, a fagysebzés elmúlik.

25 Luminor köre végén elmúlik a Fegyelem Pajzsa. Véget ér a seb-ellenállás.

26 …és a csata dúl tovább.


Letölteni ppt "Dungeons & Dragons, 4. kiadás Példaharc. Mi történt eddig? Példa kalandor-csapatunk emberáldozó kultusz szentélyére csap le. A csapat vezetője Ishkar."

Hasonló előadás


Google Hirdetések