Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”"— Előadás másolata:

1 Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány

2 Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”

3 A cél „A legjobbat akarjuk!” „A legjobbat akarjuk!”

4 Az igéret Dinamikusan fejlődő cégünk... Dinamikusan fejlődő cégünk...

5 Az eredmény Sok munka és sok idő Sok munka és sok idő

6 A megoldás Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas

7 Az ügyfél

8 A célok Legyen pályakezdő, kimagasló szaktudással Érdekeljék a kihívások Legyen megoldás-orientált

9 A megvalósítás

10 Az ötlet

11

12 Az eredmény Kevés, de kimagasló tudással rendelkező pályázó Kevesebb – frusztrációt okozó – visszautasítás Idő- és pénzmegtakarítás

13 Miért érdekes? Olyan egyszerű, hogy akár „még én is ki tudtam volna találni”.

14

15 Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések