Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,"— Előadás másolata:

1

2

3

4 smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő, akik a smart miatt mennek el hogyan generáljunk érdeklődést? miként tudnánk megszólítani a smart iránt érdeklődőket? a közösség erejére építünk

5 tetszik?megnéznéd közelről is? hívj meg egyet magadhoz

6 adj otthont a smartnak - a smart közösség tagjai innovatívak, mobilisek, fiatalok és szabadok, a kaland, az élmény a legfőbb katalizátor az életükben, hisz másképp nem vállalnának évről évre hosszú utakat, hogy a közösség újra és újra találkozzon. légy te is részese ennek a világnak, ismerd meg, hogy milyen is egy smart, milyen emberek a smart tulajdonosok. ha tényleg kíváncsi vagy rá, engedd belépni az ajtón!

7 teaser

8

9 key visual

10

11

12 szokták mondani, lakva ismeri meg egyik ember a másikat… miért lenne ez más a smart esetében? smart residence -> smart ambassadors o ha elég nagy étvágyad van az újra, ha elég nyitott vagy és ha ellenállhatatlan vágyat érzel arra, hogy egy smartot és gazdáját a küszöbödön belül üdvözöld, akkor lakásodból smart residence-t varázsolhatsz. o az izgalmas találkozás lényege, hogy olyan emberek ismerjék meg egymást, akik azonosulnak a smart urbánus, modern és felszabadult életstílusával. o oszd meg az otthonod a smart világával, találj új barátokat és légy részese a világ legnagyobb smart élményének. smart depo -> smart consul o van egy jó kis garázsod, vagy parkolóhelyed, és szívesen megismernéd a smart világát? o oszd meg vele; dobd fel a facebookra, ha ilyenben számíthatnak rád a smartosok és vegyél részt a smart time-on mint smart konzul smart digidock -> smart attaché o ha érdekel a smart világa, ha az innováció és a nyitottság embere vagy akkor adj otthont a smartnak azzal, hogy megosztod a smart time esemény számodra, és ismerőseid számára érdekes tartalmait. o ezzel az egyszerű művelettel is otthont adtál ennek az izgalmakkal teli eseménynek, a márkának. o nemes tettedért cserébe a smart attaséjaként vehetsz részt az eseményen.

13 smart ambassadors o abból indultunk ki, hogy a rendezvény időtartama alatt a belföldi és külföldi vendégeknek valahol aludniuk kell o azok a személyek, akik szállást biztosítanak az autók tulajdonosai és smartjuk számára, részt vehetnek a nyereményjátékban, amelynek fődíja egy kétszemélyes 5 csillagos, vidéki wellness hétvége egy smart-tal. o a nyeremény utat az ibusz biztosítja. o ez egy trendi és jól kommunikálható felhívás és a kalandokra, az új barátok szerzési élményére épít. o a szállásadók jó eséllyel a rendezvényen is jelen lesznek smart consul o az eseményre érkező smartosok imádott autóikat éjszaka is szeretnék biztonságban tudni. o akik garázst vagy parkolóhelyet biztosítanak az esemény idején egy vagy több éjszakára egy smartnak, illetve tartalmat osztanak meg a smart times rendezvénnyel kapcsolatosan, a smart konzuljává válnak. o ezek a consul-ok smart kedvezményeket kapnak. smart attaché o ha csak digitálisan is otthont adsz a smartnak, a márka hálás lesz neked. o azok, akik az esemény elő kommunikációja során aktívak (csatlakoznak az eseményhez, tartalmat osztanak meg, kommentelnek, stb.) és / vagy kimennek a rendezvényre és selfie-t készítenek egy smart-tal, majd megosztják a fotót a saját facebook oldalukon, smart kedvezményekben részesülnek.

14

15 primer csatorna – facebook o smart times facebook oldal o eseményen résztvevő smart tulajdonosok facebook oldalai o potenciális résztvevők facebook oldalai

16 facebook cover

17

18

19

20 szekunder csatornák o vírusfilmek o youtube o atl és btl csatornák budget függvénye promóciós kitelepülések a nagyobb bevásárlóközpontok mozijainál. smart kihelyezések, a ”give home for smart” koncepció népszerűsítése. mozi belépőkön feltüntetett esemény promóció mozi reklámok, outdoor épületháló reklámok

21

22 facebook kampány menedzselése ppc támogatások facebook content (magyar és angol) előállítás & kreatívok adatbázis kezelés kreatív koncepció kivitelezés és munkadíj: copy és vizuális fejlesztésekre nyeremények atb és btl megoldások

23

24 azért, mert azért, mert nem függ az esemény programjától, menetétől

25 azért, mert azért, mert

26


Letölteni ppt "smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések