Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók."— Előadás másolata:

1 UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók

2 BELSŐ MOTIVÁCIÓK ALAP – fizikai szintű szükségletek kielégítése:  „szeretnék pihenni, jókat enni, kényeztetni magam egy jó masszázzsal”  kényelem, jóllakottság érzete, lazítás

3 BELSŐ MOTIVÁCIÓK LELKI szinten:  „szeretnék kikapcsolni, kizárni a külvilágot, a pörgést, a problémákat”  nyugalom, harmónia, béke  Új emberek megismerése, közösséghez tartozás tudata  nyitottság, kommunikáció  Aktivitás egy tevékenységben, ahol tanulni lehet valamit  lelkesedés, akaraterő, megértés, kitartás

4 BELSŐ MOTIVÁCIÓK SZELLEMI szinten:  Önismereti / önirányítási tréningek, előadások  magabiztosság, határozottság, tudatosság  Értékek felfedezése önmagában és másokban – részvétel / támogatása segélyakcióknak, önkéntesség  jóság, szeretet, elfogadás, adni akarás SÁNDOR ANIKÓ El Camino – az út, amit hazavisz MÜLLER PÉTER Szeretetkönyv

5 BELSŐ MOTIVÁCIÓK Milyen legyen az a termék, ami sok vendéget vonz?  természetes, életenergiával, szépséggel teli  választ ad a motivációk kéréseire / kérdéseire  tanít, fejleszt  életminőséget javít  Életminőséget értékesítünk: fizikai, lelki és szellemi motivációkra adunk választ a wellness szállodák szolgáltatásainak kombinációjával!

6 TEMATIKUS PROGRAMOK Paleolit hétvégék – Danubius Health Spa Resort Sárvár  - Fókuszban az EGÉSZSÉG -  Megoldást kínál jónéhány civilizációs betegségre  Trendi: gyorsan terjes, mert szinte azonnali eredményeket lehet vele elérni  Hitelesség megléte: Szendi Gábor fővédnöksége alatt, az ő személyes részvételével  Tanít: orvosi tanácsok, főzési praktikák  Aktivitásra ösztönöz: az elsajátított tudás otthoni alkalmazása – „Edd magad egészségesre!” Eredmény:  Közel 50 elégedett visszajáró vendég  Negyedévente paleo hétvége  Hetente 2 paleo rendelés Dr. Tóth Csaba paleo orvossal  „PaleoSpa Sárvár”  Élő helyszíni tudósítás a FB-on, helyi televízióban A sárvári kakaós csiga paleo stílusban is hódít

7 UTAZÁS FÓRUM 2013 Hogyan tudjuk ellensúlyozni a kuponos oldalak által generált negatív árspirált?

8 Flash sale Mi az a flash sale?  limitált ideig igénybe vehető speciális ajánlat  magas kedvezményekkel és meghatározott kondíciókkal  win-win helyzetet eredményez  a szolgáltató szempontjából: márkahűséget épít, tervezhetővé teszi a keresleti viszonyok szerinti árazást úgy tudja értékesíteni a terméket/szolgáltatást, hogy közben nem rombolja a márkát  a vendég szempontjából: jó áron juthat hozzá magas minőségi szolgáltatásokhoz – bizonyos feltételek teljesítése esetén

9 Flash sale Ki a célcsoport?  impulzív vásárlók  rövid foglalási határidő („lead time”) jellemezte piacok Flash sale elemei:  kedvezményes vásárolható termék az általában magas eladási árhoz képest  értékesíteni kívánt mennyiség – „korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre”  rövid foglalási idő  szálloda által beállítható „stay period”  jó árért szigorú szigorú kondíciók: fizetési mód és előleg kérdése, lemondási határidő, foglalás módosításának beállítása Hogyan kommunikáljuk?  általában online kommunikáció  a social media ajánló ereje - virális

10 Flash sale

11 Sok elégedett vendéget kívánok mindannyiunknak!


Letölteni ppt "UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók."

Hasonló előadás


Google Hirdetések