Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárta Vargané Megváltozta több, mint 10 éve
1
HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON
DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128
2
TARTALOMJEGYZÉK Kutatási terv 3 Kutatási probléma 3 Kutatás célja 3
Célcsoport meghatározása 3 Kutatás módszere 3 Kérdőív részletezése 4 Eredmények, imázs profil ábra 6 Következtetések, javaslatok 9
3
KUTATÁSI TERV A kutatási probléma A kutatás céljai
A kutatás témája: Az ELMŰ és az E-On imázs profiljának összehasonlítása A kutatás céljai Kutatásom célja az ELMŰ és az E-On imázsprofiljának összehasonlítása tükör imázs alkalmazásával. Célcsoport meghatározása A kutatás módszere A kutatás eszköze A kutatás körülményei
4
Eredmények
5
Imázs profil ábra
6
Következtetések, javaslatok
Az eredményeket figyelembe véve a két cég megítélése a fogyasztók körében kis eltéréssekkel azonos. Ha megnézzük az eredményeket 8 helyen látható az, hogy az ELMŰ megítélése rosszabb lenne az E-On-énál. Tehát a másik 13 szempontban pedig ez ELMŰ értékelése jobb az E-On nál. Elmondható, hogy mindkét szolgáltató esetében a számlázás korrektsége megfelel az elvárásoknak. Az áram ára is megfelelőnek bizonyult mindkét szolgáltató esetében, nagyon kicsi az eltérés mégis az E-On árait tartották rosszabbnak a válaszadók. A díjtáblázatokat összehasonlítva is látható a csekély eltérés és az A1 típusú résznél még az E-on nagyon kevéssel előzi meg az ELMŰ-t. Az ELMŰ esetében a nem Budapesti ügyfélszolgálati nyitvatartási idejét megnövelni kellene, a jobb megítélés érdekében. Ami mindkét szolgáltató esetében további fejlesztésre szorul az a hálózat korszerűsítése. A hálózat fejlesztése érdekében a levegőben lévő kábeleket vigyék le a föld alá ugyan az drága és helyreállítási időt megnöveli, de az emberekben mégis korszerűbbnek tűnhet a hálózat. Ugyan mindkét szolgáltató igen nagy hangsúlyt fektet a környezettudatosságra és a társadalmi szerepvállalásra, mégis a hagyományos médiumokban, a megkérdezettek szerint nem találkoznak velük sokszor. Például a TV-ben és a rádióban, ami hagyományos médiumnak tekinthető, persze a cégek weboldalán minden ott van, de mégis a több tv-s vagy rádiós szerepléssel jobban be tudnák vonni a fogyasztókat a különböző programjaikba.
7
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.