Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS"— Előadás másolata:

1 SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató Kulcs-Soft Nyrt.

2 Miben különbözik a B2B Superbrands?
A magánszemélyeknek készülő márkáknál elkülönülnek a termékek a környezettől. A magánszemély márkát keres, a céges ügyfél ár/érték arányt és megoldást a problémájára.

3 Mi a siker titka márkaoldalról egy B2B cégnél?
Nem csak a termék! Az őszinteség A következetesség (pozicionálás) A szakértelem A szolgáltatás

4 Van-e hátránya egy magyar márkának egy nemzetközi márkával szemben?
Van, de nem lenne muszáj! Találd ki a terméket Csináld meg a minőséget Határolódj el a társaidtól Ne csalj Ha utánzunk, veszítünk! Ha az árral akarunk nyerni, veszítünk!


Letölteni ppt "SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS"

Hasonló előadás


Google Hirdetések