Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem."— Előadás másolata:

1 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

2 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Motorizáció fejlődése Közlekedési balesetek bekövetkezése

3 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Ford T - 3D drótváz modell Ford T – 3D modell

4 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Járművezető drótváz modell Járművezető modell (többtest (multibody ) modell

5 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Jármű és járművezető - I

6 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Jármű és járművezető - II

7 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Ütközési helyzet A baleseti folyamat A baleset során az elsőbbséggel rendelkező jármű kb. 35 km / h sebességgel halad, amikor a házak takarásából kb. 30 km / h sebességgel kihaladó másik járműnek ütközik.

8 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Ütközés utáni helyzet - stabilitásvesztés A baleseti folyamat Az ütközést követően mindkét jármű stabilitását veszti, melynek következtében az egyik jármű felborul, a másik jármű véghelyzetébe sodródva megáll.

9 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com

10 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com

11 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com A járművezető fejét ért gyorsulásértékek Sérülések értékelése A Ford T gépjárműben ülő járművezető nem sérült súlyosan. A fejére ható lassulás- diagram alapján a járművezető fejét ért legnagyobb gyorsulásérték kb. 65 m / s 2, mely érték alapján a súlyos, esetleg végzetes sérülés nem valószínűsíthető.

12 2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. www.vcrash.com www.vcrash.com Összefoglalás Napjaink technikai eszközei (hardver, szoftver) lehetőséget nyújtanak a korabeli járművek mozgásának elemzésére is, akár egy kitalált baleset rekonstrukciója kapcsán. A bemutatott virtuális balesetben olyan járműmodelleket használtunk fel, melyek nagyfokú hasonlóságot mutatnak az eredeti járművekhez.


Letölteni ppt "2014. 09. 18.2014. 09. 18.2014. 09. 18. Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem."

Hasonló előadás


Google Hirdetések