Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSzebasztián Gáspár Megváltozta több, mint 10 éve
1
A BKV kríziskommunikációs terve 2010. januári sztrájk esetére Budapest, 2010. január 11.
2
NON-STOP utastájékoztatás 24 órás telefonügyelet 06/1- 258-4636 illetve 06/1- BKV-INFO telefonszámon 24 órás sajtóügyelet 30 percenként frissülő adatok a www.bkv.hu főoldalánwww.bkv.hu
3
Helyszíni utastájékoztatás MÁV, Volánbusz pályaudvarokon, BKV végállomásokon, megállókban, pénztárakban Plakátkihelyezés, szórólapok Hangosbemondás Személyes tájékoztatás
4
Helyszíni utastájékoztatás 2 Ferihegyi repülőtéren, Tourinform irodákban, szállodákban Idegen nyelvű plakátkihelyezés, szórólapok Hangosbemondás (angol és magyar nyelven) Személyes tájékoztatás
5
Utastájékoztatás a médiában 30 percenként friss információ Minden rádió, tv, online médium számára Pl.: MTI, Független Hírügynökség, HavariaPress, MTV, RTL Klub, TV2, Duna tv, ATV, Echo tv, Hír tv, Hálózat tv, MR1, Inforádió, Klubrádió, Lánchíd rádió, ClassFM, Index, Origo, Hírszerző, Figyelőnet, hírextra, nepszabadsag.hu, mno.hu, magyarhirlap.hu, nepszava.hu, hvg.hu, stop.hu
6
Utastájékoztatás a médiában 2 Napilapokban nagyméretű tájékoztató, hogy hol találhatók a legfrissebb információk Magyar Nemzet, Népszabadság, Népszava, Magyar Hírlap, Blikk, Bors
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.