Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLídia Ráczné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető
2
A politika mozgatói az ideák!
3
Általában marketing problémáról beszélünk! Többet kellene beszélnünk politikai pr-ről! Miért is?
4
Bizalom - elsődleges legitimációs forrás Hírnév - reputáció
5
hitelesség, kormányzóképesség, vezetői képességek, médiaképesség A politikussal szembeni elvárások
6
Botrányteremtés - kríziskommunikáció hírnevet devalválja fekete pr az első ember támadása – 2002 Kövér, 2006 Mikola
7
Nyilvánosságkezelés politikai napirendformálás, tematizáció, mediatizációs, nyilvánosság-dialógus modell Hogyan kerülhetünk a címlapokra? Képesek vagyunk-e mozgalmat teremteni? Sajtókapcsolatok
8
Unalmas, ingerszegény Innovációmentes Az Obamásítás elmarad! Lehetőségek vannak benne: - közvetlenség, személyesség, párbeszéd, bizalomteremtés, mozgalomszervezés A kampányról
9
Ötletmentes Kevés az idő, már csak akciókkal lehet operálni Kicsik elszalasztott nagy lehetőségei BKV sztrájk Hóhelyzet A magyar politika adósságai Megint a kampányról
10
Nincs karaktere a pártoknak LMP - Greenpeace Jobbik - szerethetőség, barátkozás, kitörni a karanténból Mszp - megtörni a trendet Fidesz - ideát mutatni, ami mozgalmat generál Mdf - visszatérni a gazdasági témákhoz!
11
Kutatás a válság társadalmi kommunikációjáról ( 2008. augusztus. 01. - 2009. január 01.) 338 db kommunikációs aktor 925 db szakértői megszólalás 84 db vizsgált médium 12 000 db kommunikációs aktus
12
A válság témája azonnal átpolitizálódott Minden politikai szereplő a saját politikai szerepének megfelelően reagált 2008. okt. 10. a fordulópontja a kommunikációnak Paternalista kormányzati hozzáállás BKF kutatás megállapításai
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.