Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaTivadar Borbély Megváltozta több, mint 10 éve
1
Dr. Gloviczki Zoltán NEFMI
2
Kati óvodás, iskolás, gimnazista, szerelmes, válogatott és világbajnok, munkavállaló, lakásfenntartó, feleség, anya, közgazdász, boldog CHALLENGED?
3
Egyenlőség / másság EgyenlőségMásság - Feleségemmel- …melyet tehát tisztelünk - Farkas Flóriánnalvagy nem? - Szekeres Pállal - Dörnyei Tamással
4
1. A másság felismerése 2. Stratégiák (külső/belső használatra?) - ?- férfiak - korábban születettek- negyvenesek - eltérő testsúlyúak- kövérek - más hajviseletűek- kopaszok - HHH-k- romák
5
Avagy: esélyegyenlőség vagy egyenlőség? - Vélt esélyegyenlőség - Tettetett egyenlőség - Program nélküli integráció - Felvételi többletpontok - Kötelező iskolai jelenlét stb.
6
Óvoda hiányzó láncszem egyenlőtlenség Alsó tagozat egyenlőtlenség növelése sikertelenség Felső tagozat sikertelenség átvállalása fokozott elmaradás (NYEK) funkcionális analfabétizmus Szakképzés
7
Két axióma 1. Elvárás és cél nélkül minden esély egyenlőbb 2. Az esély felé az első lépés a lehetőség Elvárás, lehetőség, felzárkóztatás esélyteremtés
8
3.1.1.-b ő l 3.1.1.-be 3.1.1. 2009-2012: elméleti alapok „Esélyteremtés”, az előző évek értékelése, SNI diagnosztika, korai intervenció, (NAT) 3.1.1. 2012-: A) NAT-kerettanterv, továbbképzés, mentorálás, szakmai ellenőrzés, életpálya B) egységes alap követelmények C) (komplex felzárkóztatás), kora gyermekkori nevelés, SNI és beilleszkedési-tanulási-magatartási nehézségek kezelése, közösségi szolgálat (community service), tanórán kívüli tevékenységek (nevelésközpontúság)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.