Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrén Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök
2
Emberi tényező a közlekedésbiztonságban A járművezető képzés eredményességének végső mércéje a járművezetői hibára visszavezethető balesetek számának alakulása. Gépjárművezetők által okozott összes személysérüléses közúti baleset száma
3
0-2 év vezetési gyakorlattal rendelkezők által elkövetett személyi sérüléses balesetek száma Emberi tényező a közlekedésbiztonságban Kezdő vezetők által okozott balesetek száma
4
Autósiskolák működésével kapcsolatos NKH feladatok Engedélyezés Évenkénti továbbképzés és számonkérés Személyi feltételekszakoktatók iskolavezetők EngedélyezésMűködés feltétele Tárgyi feltételekügyfélfogadó oktató termek gyakorló pályák oktató járművek Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
5
KA képzés szakmai tartalmának országosan egységes meghatározása ttantervekben meghatározott képzés szakmai tartalma; mminősítő vizsgák tartalmának meghatározása követelmények módszerek. Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
6
AAz NKH közlekedésbiztonságot támogató tevékenységei a szabályozott képzési folyamat előtt, mellett és után: óvodások közlekedésre nevelésének támogatása Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
7
AAz NKH közlekedésbiztonságot támogató tevékenységei a szabályozott képzési folyamat előtt, mellett és után: kisiskolások közlekedésre nevelésének támogatása
8
közlekedés- biztonsági programok támogatás különböző ifjúsági rendezvényeken Emberi tényező a közlekedésbiztonságban AAz NKH közlekedésbiztonságot támogató tevékenységei a szabályozott képzési folyamat előtt, mellett és után:
9
Fő baleseti okok: nem megfelelő sebesség, elsőbbség adás, irányváltoztatás, haladás, kanyarodás. Emberi tényező a közlekedésbiztonságban AAz NKH közlekedésbiztonságot támogató tevékenységei a szabályozott képzési folyamat előtt, mellett és után: aaz utánképzés Kapcsolódó magatartási problémák: túlzott kockázat vállalás, figyelmetlenség, hibás konfliktuskezelés,
10
A hatályos szabályzás szerinti elméleti képzési órakeretben kevés az idő a nevelési célok megvalósítására, ezért szükséges az otthoni felkészülési lehetőség bővítése korszerű eszközök és tartalom bevezetésével. Támogatjuk az elméleti képzésben az e-learning módszer engedélyezését, bevezetését. Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
11
Kezdő vezetők közlekedésbiztonsága: Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
12
Javasoljuk a kétlépcsős képzési rendszer kialakítását. Kezdő vezetői időszakhoz képzési tartalom társítása. EU egyre több országa eredményesen alkalmazza.
13
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Emberi tényező a közlekedésbiztonságban
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.