Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJázmin Faragóné Megváltozta több, mint 10 éve
2
Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint valamiben jobbnak lenni!
3
MÁSODIK TÖRVÉNY:A koncentrálás törvénye Duracell Google Intel Nike McDonalds Visa Xerox A legfontosabb, hogy adott dologról mi jussunk először a fogyasztó eszébe!
4
Harmadik törvény:az időkorlát törvénye Minden csak adott időtávon érvényes MTV Volvo Nokia Suzuki T-mobile
5
Negyedik törvény:A feláldozás törvénye Áldozat – azért, hogy versenyben maradhasson,a FedEx-nek le kellett mondania a nagyméretű csomagok fuvarozásáról. Fel kell adni valamit, hogy máshol nyerjünk valamit.
6
Ötödik törvény:A siker törvénye NEW COKE – hatalmas bukás volt. A siker gyakran arroganciához vezet, és az arrogancia bukáshoz.
7
Hatodik törvény:Az érzékelés törvénye Szinte teljesen mindegy, mennyire keményen küzd az Energizer, a fogyasztók a Duracell-t azonosítják a tartósság fogalmával. A marketing nem termékek, hanem az érzékelés háborúja.
8
Hetedik törvény:Az erőforrások törvénye Szervezeti tagságok Marketing Média Management Anyagi erőforrások Megfelelő források nélkül a legjobb ötletek sem valósíthatók meg.
9
7 Laws of MARKETING… …Applied common sense
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.