Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint."— Előadás másolata:

1

2 Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint valamiben jobbnak lenni!

3 MÁSODIK TÖRVÉNY:A koncentrálás törvénye Duracell Google Intel Nike McDonalds Visa Xerox A legfontosabb, hogy adott dologról mi jussunk először a fogyasztó eszébe!

4 Harmadik törvény:az időkorlát törvénye Minden csak adott időtávon érvényes MTV Volvo Nokia Suzuki T-mobile

5 Negyedik törvény:A feláldozás törvénye Áldozat – azért, hogy versenyben maradhasson,a FedEx-nek le kellett mondania a nagyméretű csomagok fuvarozásáról. Fel kell adni valamit, hogy máshol nyerjünk valamit.

6 Ötödik törvény:A siker törvénye NEW COKE – hatalmas bukás volt. A siker gyakran arroganciához vezet, és az arrogancia bukáshoz.

7 Hatodik törvény:Az érzékelés törvénye Szinte teljesen mindegy, mennyire keményen küzd az Energizer, a fogyasztók a Duracell-t azonosítják a tartósság fogalmával. A marketing nem termékek, hanem az érzékelés háborúja.

8 Hetedik törvény:Az erőforrások törvénye Szervezeti tagságok Marketing Média Management Anyagi erőforrások Megfelelő források nélkül a legjobb ötletek sem valósíthatók meg.

9 7 Laws of MARKETING… …Applied common sense


Letölteni ppt "Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint."

Hasonló előadás


Google Hirdetések