Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBéla Szabó Megváltozta több, mint 10 éve
1
Egy non-profit egészségügyi alapítvány PR-tevékenysége Száraz Éjszakák – Derűs Nappalok Alapítvány Sarlós Gábor PeppeR 21 PR Ügynökség
2
Az éjszakai ágybavizelés – enuresis nocturna
5 évesnél idősebb lányok, 6 évesnél idősebb fiúk éjszaka, alvásban történő, akaratlan bevizelése Az asztma után a második leggyakoribb krónikus gyermekbetegség Magyarországon Becslések szerint gyermek küzd a betegséggel a 6–18 éves korosztályban Az iskolát kezdő gyermekek 15-20%-a érintett Felnőttkorban 0,5-1%-os gyakoriságú marad
3
A betegség kiváltó okai
hormonális okok szervi elváltozás húgyúti gyulladás öröklődés pszichés eredet
4
Következmény A kezelés hiánya, vagy a nem megfelelően megválasztott kezelés tartóssá teszi a bevizelést, ami komolyan befolyásolja a gyermek szociális és pszichés fejlődését.
5
Az Alapítványról Közhasznú szervezet
Felvilágosító tevékenységet végez éjszakai ágybavizelésben szenvedő gyermekek, szüleik; orvosok, védőnők, nővérek, tanárok körében
6
Az Alapítvány célja Széleskörű felvilágosító tevékenység:
Kezelhető, sőt kezelendő tünetcsoportról van szó Pszichológiai okok vagy következmények? Fellépni a betegséget övező szégyenkező, eltitkoló magatartás ellen.
7
Lépések a gyógyulásért
1. a szülő és a gyermek motiváltságának, együttműködő készségének erősítése PR! 2. szakorvosi kivizsgálás
8
Célcsoport Elsődleges célcsoport:
érintett gyermekek szülei, nagyszülei Másodlagos célcsoport: tanárok, védőnők, hivatalos szervek, gyerekek
9
Stratégia Hitelesség Szakmai színvonal Több irányú kommunikáció
10
PR-eszközök 1. Sajtómunka 2. Direkt kommunikáció
11
Direkt kommunikáció – 1. Plakátok Prospektusok Info-vonal
Eseményszervezés: gyereknap
13
Direkt kommunikáció – 1. Plakátok Prospektusok Info-vonal
Eseményszervezés: gyereknap Iskolai kommunikáció Enuresis táborok szervezése Táborvezetők megkeresése
14
Honlap
16
Honlap www.szarazejszakak.hu Az összes célcsoportnak szól
2003 áprilisa óta működik Folyamatosan növekvő látogatottság Egyik leglátogatottabb menüpont: vendégkönyv Márciustól új tartalom a gyerekeknek: Jó éjszakát Játék
18
Direkt kommunikáció –2. SIKER KLUB Cél:
gyerekeknél: beilleszkedés elősegítése, szégyenérzet leküzdése, szülőknél: egymás közötti tapasztalatcsere 2004 tavaszától induló toborzás 2004 őszétől rendezvényszervezés
19
Nem szégyenletes dolog!
Elérhető eredmények –1. Napirenden van a téma: Nem növi ki! Nem lelki eredetű! Nem a gyermek hibája! Nem szégyenletes dolog!
20
Elérhető eredmények –2. Csökken az éjszakai ágybavizelésben szenvedő gyermekek száma Javul az érintett tanulók iskolai teljesítménye, pszichés állapota Megszűnnek a betegség által kiváltott családi feszültségek (testvér-, szülő- viszonylatban)
21
Köszönöm a figyelmet! Sarlós Gábor
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.