Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szemeszter vázlat (1. órán)

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szemeszter vázlat (1. órán)"— Előadás másolata:

1 Szemeszter vázlat (1. órán)
Marketing röviden Marketingkommunikáció elmélete Marketingkommunikációs eszközök PR elmélete és eszközei példafilmekről vélemény Népszerű eszközök a gyakorlatban nonlineáris bemutató (kirakat, kiállítás, sportrendezvény stb.) weboldal (sportszövetség, egyesület, sportiroda, rendezvényiroda stb.)

2 A kommunikációs folyamat

3

4

5 http://www. 1000ventures. com/business_guide/marketing_strategy_mix

6

7

8 http://www. marketxl. co. uk/Media/Image/marketing-campaigns-diagram

9

10 http://www.jakosport.hu/ KEK győztes és magyar bajnok az MKB Veszprém
CI corporate identity

11 Szexualitás, nemiség a reklámban http://figjam. freeblog

12 Csoportmunka Tervezzen reklámot, illetve a kommunikációs mixet
utánpótlás toborzás (vizilabda) élsportolók világversenyére (atlétika) nyugdíjasoknak természetjárás torna (hölgyeknek vagy várandós kismamáknak)

13 Online marketing www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.)
(árak...)

14 A reklámeltérítés Sas István: Reklám és pszichológia 341. oldal
oldaltól mit tegyen a fogyasztó a reklámmal... Viral marketing: „vírusmarketing”: az egyéneket arra ösztönzi, hogy egy üzenetet továbbadjanak egymásnak, ezáltal exponenciálisan nő annak ismertsége; főként internetes technika


Letölteni ppt "Szemeszter vázlat (1. órán)"

Hasonló előadás


Google Hirdetések