Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
2
…avagy miért is csináljuk amit csinálunk.
Filozófia …avagy miért is csináljuk amit csinálunk. Az egyes ember öngondoskodásra tanítása értékálló pénzzel. Saját jövőnket, karrierünket a lehetőségek maximális kihasználásával saját kezünkbe venni.
3
A misszió nem más, mint azoknak a szociális és gazdasági problémáknak megoldására való törekvés, amelyek abból fakadtak, hogy az állam szerepvállalása a gondoskodásban visszaszorult.
4
A középpontban a pénzügy, mint segítség áll, a szociális modellváltás következményeiből adódó problémák orvoslására.
5
Pénzügyek, gondok nélkül.
Mottó: Pénzügyek, gondok nélkül.
6
Németország, 1890-ben, bevezette a klasszikus bismarcki szociális modellt.
A modell rendkívül sikeresnek bizonyult, azt Európa kultúrállamai - hazánk az akkori Monarchia részeként - szinte azonnal, még a századfordulón átvették. A gazdasági válságok, a világháborúk, a népességcsökkenés, az elöregedő társadalmak, a munkában töltött idő lerövidülése, illetve a nagy társadalmi változások megingatták a finanszírozás alapjait, és Nyugat-Európában a 70-es évek elejétől, hazánkban a 80-as évek végétől megkezdődött az úgynevezett szociális modellváltás.
7
A változás gyors, nagy, alig áttekinthető és legnagyobb vesztese a KISEMBER, és mi Őt, a KISEMBER-t tekintjük természetes ügyfélkörünknek.
8
Strukturált értékesítés
Munkamódszer: Allfinanz Strukturált értékesítés
9
Allfinanz A pénzpiac minden egyes szegmensének kínálatát egy kézből, személyre szabottan, élethosszig tartó szerviz biztosításával közvetítjük ügyfeleinknek. Szociális modellváltás Sokasodó pénzintézetek – bizonytalanság Reformok – nyugdíj, egészségügy
10
Strukturált értékesítés
A tudás és a termelési képesség sokszorozásával - multiplikáció - történő saját vállalatépítés lehetősége a cég keretein belül.
11
Cégbemutató
12
MPK Zrt. független pénzügyi tanácsadó-közvetítő cég.
A függetlenség azt jelenti, hogy nem tartozunk pénzintézetek tulajdonosi illetve érdekkörébe. Ezáltal másnak nincs befolyásolási lehetősége velünk szemben. Így objektívan tudjuk a teljes pénzpiacot vizsgálni és tárgyilagos elemzés alapján meghatározni a helyes irányt. Nincs saját termékünk. A különböző pénzintézetek által kínált termékeket elemezzük, vizsgáljuk, válogatjuk. Kiválasztjuk azokat a termékeket, amelyekre az ügyfélnek szüksége van és hozzá keressük meg az ezt biztosító pénzintézeteket.
13
Egészség-pénztárak
14
Az Allfinanz módszere: Elemzés, kiértékelés, kiválasztás, tanácsadás, szerviz
15
(Mit is jelent szerintem?)
Siker (Mit is jelent szerintem?)
16
EGYIK SEM Mi az igazi siker? Szakmai siker? (tudás, karrier)
Értékesítési siker? (rátermettség) Gazdasági siker? (pénz) Társadalmi siker? (elfogadottság, elismerés) Erkölcsi siker? (elfogadottság, elismerés) Egyéni siker? (függetlenség, karrier) EGYIK SEM
17
Hanem, mind együtt!!!
18
Mert vállalkozóként dolgozunk.
Elérhető mindez az MPK-nál??? Igen Miért? Hogyan? Mert vállalkozóként dolgozunk. (Ezért nem lehet itt mindenki sikeres!)
19
Akinek van piaca és akinek nincs.
Kétféle ember van. Akinek van piaca és akinek nincs. Akinek van piaca, az szabad ember, akinek nincs, az nem. MPK-nál: piac = elégedett ügyfelek
20
A strukturált értékesítés
22
Szakmai siker? (tudás, karrier)
Strukturált értékesítés; folyamatos képzések, oktatások Értékesítési siker? (rátermettség) Személyes beszélgetések, személyiség fejlesztés Gazdasági siker? (pénz) Pénzt igazán csak pénzből lehet csinálni. Társadalmi siker? (elfogadottság, elismerés) Elégedett ügyfelek, sikeres munkatársak Erkölcsi siker? (elfogadottság, elismerés) Egyéni siker? (függetlenség, karrier) Strukturált értékesítés, Szabadság
23
„Egy birkát minden évben meglehet nyírni, de megnyúzni csak egyszer.”
24
Elérhetőségem Lippai Levente 20/
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.