Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaValéria Fazekasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
3
Mottónk: "… amit az iskolának el kell végeznie, elsősorban az,
hogy megtaníttassa velünk hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson arra, hogy szeressük, amit csinálunk, és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni." / Szent-Györgyi Albert /
4
Sajátos képzéseink tehetséggondozó – képességfejlesztő tevékenység Célunk, hogy kibővítsük az ismeretszerzés lehetőségeit, alkalmat adjunk- a családi és óvodai nevelés eredményeire alapozva- a továbbfejlesztésre. Ennek érdekében az ismeretanyagot (informatika, idegen nyelv, matematika), az óraszámot és a szabadon felhasználható órakeretet a 6-14 éves korú gyerekek életkori sajátosságainak figyelembe vételével bővítjük.
5
Sajátos képzéseink emelt szintű sportosztályok Célunk, hogy teljesítsék az emelt szintű követelményeket, fokozottan váljon igényükké és szokásukká a minden napos testmozgás, az egészséges életmód, az „ép testben ép lélek” szellemisége, fejlődjenek a választott sportáguk szempontjából lényeges képességeik.
6
Amire nagy hangsúlyt fektetünk
az anyanyelvi nevelés és gondolkodásmód; egy idegen nyelv alapfokú ismerete (alkalmazása); eligazodás a harmadik évezred informatikai forradalmában, az alapkészségek megerősítése és biztos alapokra helyezése; a megismerés, ismeretelsajátítás, önművelés, a tanulás és motivációk;
7
Amire nagy hangsúlyt fektetünk
a kommunikációs (magyar és idegen nyelvű), valamint informatikai; a mozgási, zenei, vizuális, esztétikai képességek és készségek elsajátítása. a testi-lelki egészség, a személyes higiéné, a viselkedés kultúrája; a szociális magatartás (nyíltság, empátia, szolidaritás, stb.) képességeinek és készségeinek elsajátíttatása; kezdeményezés, aktivitás, felelősségvállalás értékei;
8
Amire nagy hangsúlyt fektetünk
a tanulói képességek, készségek különbözőségének minél korábbi felismerése, s az ennek megfelelően alkalmazott differenciált eljárások alkalmazása (tehetséggondozás, hátrányok kompenzálása). egyéni felzárkóztatás, sajátos nevelési igényű tanulók felzárkóztatása, kompetencia alapú módszerek kipróbálása, felkészítés középfokú továbbtanulásra, cigány kisebbséghez tartozó tanulókkal történő foglalkozás
9
Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények
Tanórán kívüli rendszeres foglalkozások szakkörök sport énekkar
10
Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények
Alapítványi bál Karácsonyi játszóház Farsang Arany-napok Madarak, fák napja Gyermeknap Sportnap
11
Tanórán kívüli- és szabadidős tevékenységek, rendezvények
Kirándulások, táborok
12
Innováció Kompetencia alapú programcsomagok tesztelése kipróbálása
A sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése HEFOP 2.1.6
13
Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály
14
Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály
15
Kompetencia alapú oktatócsomagok bevezetése – matematika 1. osztály
16
Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.