Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlbert Fábián Megváltozta több, mint 10 éve
1
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj
2
TÁMOP 3.1.8 – Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban
3
TÁMOP 3.1.8 Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban A köznevelés minőségének fejlesztése A tanulói teljesítménymérés rendszerének fejlesztése Az intézményi külső és belső értékelési rendszerek fejlesztése A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése
4
Az országos mérési rendszer továbbfejlesztése A tartalmi elemek vizsgálata, fejlesztése: A meglévő tartalmi keretek fejlesztése – Még pontosabban! Új lehetséges mérési területek fejlesztése (természettudomány, szociális kompetenciák stb.) – Ugrásra készen! A mérési rendszer eredményei felhasználásának támogatása: Az elemzési módszertan eljuttatása MINDEN iskolához (minden iskolából 1 fő ingyenes képzése) – Minden iskola értsen hozzá! Az adatokhoz való hozzáférés megkönnyítése (oktatas.hu) – Minél kényelmesebben! Használják a laikusok is!
5
Az országos mérési rendszer továbbfejlesztése A mérési rendszer eredményei felhasználásának támogatása: Másodelemzések - Kutassanak a kutatók! Egyes szolgáltatások megújítása (feladatbank szoftver) – Értsék meg minél mélyebben, használják minél sokrétűbben! A mérési rendszer technológiájának fejlesztése: Az adatfeldolgozás elektronikus alapokra helyezése – Hatékonyabban, gyorsabban, korszerűbben!
6
TÁMOP 3.1.8 Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban …és megyünk előre! Ugye kíváncsiak, hogy melyek azok a Budapesti, kerületi fenntartású általános iskolák, amelyekben matematikából az iskola fejlesztő hatása magasabb, mint a városi átlag? Egy lépés előre! www.oktatas.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.