Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRudolf Boros Megváltozta több, mint 10 éve
2
UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István
Budapest,
3
Hol kezdődik az üzletszerző beszélgetés?
4
Miért..?
5
Favágó vagy üzletkötő?
6
Mielőtt belekezdenél…
Újra felelevenítem az EB-t Beszéltek e róla… -ha igen mit? Mik az ÜF elvárásai: -nyereség -biztonság -hozam -adóelőnyök -örökítés -védelem… Mi az ÜF „nyomógombja” ?? (erre építem az ÜB-t) Ki hoz döntést és mikor? Amennyiben minden rendben van e bármi akadálya a számlanyitásnak…?
7
Biztonság Nyereség Adóelőny Rugalmasság
Jól látom, hogy ez a tőkeképzési terv megfelel az elvárásainak, hiszen minden pontot kipipáltunk és még extra védelmi szolgáltatásokat is tudtunk mutatni az Ön számára?
8
Zárástechnikák Kérem a papírokat… Ki legyen a kedvezményezett..?
Ingyen TeleDoktor… Kíván e 10% kedvezményt kapni az első éves megtakarításból? Szeretne e akármekkora összeget idén még cégként elhelyezni? Tudta e hogy még idén 40% kedvezményt tudunk adni? Mikortól szeretné igénybe venni a szolgáltatást? Egyéb ötletek…
9
Nagymama születések száma az üzletkötés végén….!
Alszom rá egyet…. Ez érdekel de most nincs rá pénz… Megbeszélem a könyvelővel… Megbeszélem a feleségemmel…. Sziktóberben ígérem befizetem… Egyébb ötletek…
10
A jó zárás titkai, avagy mitől döglik az Ügyfél
Termék ismeret (7%) Magabiztosság (38%) Szándék (55%)
11
Megoldás…?! 72 ÓRÁS SZABÁLY Az igény felkeltésétől, illetve a megoldás megrendelésétől számított 72 órán belül a tanácsadást az Ügyfélnek meg kell kapnia! Ha 72 órán belül ez nem történik meg, akkor az üzleti siker valószínűsége 20 % alá csökken!
12
Amennyiben nincs 72 óra…
14
Napi 4-et kívánok!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.